Sorteren

Reviews over Ternant

Voor herhaling vatbaar!

Amy Hicks
    28-7-2018

Ternant is een rustig, klein, picturesque dorpje met ong 40 huizen. Als je van rust en stilte houdt, met mooie uitzichten is dit de plaats voor jou!

Een aanrader: wijnproeverij met Ab! Hij zorgt voor een gezellige atmosphere met allerlei wijnen en hapjes tussendoor. Ik heb veel geleerd van hem!

Het huis zelf is prachtig, koel in de zomer ook. Je hoeft niks mee te nemen qua keukenspullen of kinderspullen. In de omgeving heb je genoeg supermarkten of winkels om boodschappen te halen .

Hans Jansen
    13-6-2018

Dit is een super verblijf, waar inderdaad alles mag, niets hoeft. De wijnproeferij is een aanrader en de omgeving is fantastisch. Hier moet je naar toe voor rust, sport, etc.

Werkelijk alles is aanwezig in het huis, je kan het niet bedenken en het is er.

Heerlijk, rustig en relaxed

Gijs en Mirjam
    3-2-2018

La Classe is een grote en gezellige vakantie woning, waar het goed toeven is. Als het wat kouder is, lekker de houtkachel aan. De badkamer kan even elektrisch verwarmd worden, zodat het comfortabel warm is. Keuken alles aanwezig, grote tuin om lekker in de zon te zitten lezen. De rust is weldadig, kleine weggetjes om te wandelen. Voor de boodschappen moet een stukje gereden worden, naar Luzy of Bourbon- Lancy. Heerlijk gegeten o.a. bij Ab en Elsa. Al met al een heerlijke , relaxte week gehad eind september. Nogmaals dank Ab en Elsa voor de geweldige gastvrijheid bij jullie.

Heerlijk verblijf gehad

Corina
    4-1-2018

We hebben het hier erg fijn gehad. Ab en Elsa hadden alles goed voorbereid. Het huis was schoon, kachel brandde toen wij kwamen. Er stonden flessen wijn en potjes zelf gemaakte jam, die je tegen vergoeding kon pakken, erg leuk. Het huis was ook gezellig in kerstsfeer, wat het huiselijk maakte. Als er iets was werd het meteen opgelost (wasmachine deed het niet meer, maar er werd meteen een monteur geregeld) We werden uitgenodigd voor een aperitief en er lag veel informatie over de omgeving en Elsa gaf leuke tips. Je moet wel van de rust houden, want er is weinig te doen in de winter.Wel kan je er heerlijk wandelen, prachtige omgeving. De keuken was van alles voorzien, wat erg prettig was, aangezien wij van koken houden. Wat voor de kinderen ook fijn was er waren allerlei spelletjes en speelgoed aanwezig. Een tip is om ook de wijnproeverij te doen, die Ab tegen vergoeding aanbied in de eigen wijnkelder. Ook konden wij voor de tijd mailen met vragen, die op korte termijn werden beantwoord.

Een heerlijk huis!!

Petra
    2-9-2017

Honden toegestaan, alles wat je nodig hebt is er

Ternant scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews