Camping L'Etang du Merle

Camping L'Etang du Merle

4 reviews over Camping L'Etang du Merle in het Nederlands

Rustige camping in het bos

Marcel
15-6-2017

Mooie ruime plekken (afbakening wel onduidelijk), lekker rustig en fijn in de schaduw wat prettig was gezien de hoge temperaturen (30+ graden). Vriendelijk ontvangst. Maar sanitair viel nogal tegen. De wc's in vier dagen tijd niet een keer schoongemaakt (Er waren totaal zes campinggasten, maar dan nog..) Afwaswater is erg lauw en je moet elke drie seconden op de waterknop drukken. Erg onhandig. Gelukkig hadden we een waterkokertje mee voor het nodige hete water. Je kunt wel mooi mountainbiken in de omgeving en het is leuk aan het water (leuke korte wandeling om het meer).

Gereisd Met partner in juni 2017

nooit meer

Aad
9-8-2016

wij hadden een bungalow gehuurd aan het water die zijn heel klein maar wel schoon , het meer is totaal niet geschikt om te vissen door de vele waterplanten die tot 30 meter uit de kant staan , het stel wat de camping runt doen hun uiterste best maar het was het eerste jaar dat ze zoiets deden , 2 franse gezinnen die ook een bungalow gehuurd hadden zijn weer direct vertrokken dat zegt wel iets , als het niet zulk prachtig weer was geweest hadden wij het er ook geen week volgehouden .

Gereisd Met partner in juli 2016
2007

camping maakt uitgeleefde, sombere en smoezelige indruk

Jac van der Linden
18-9-2007

camping maakt uitgeleefde, sombere en smoezelige indruk. Ligging aan meer heel mooi.

Gereisd Met partner in Tue Sep 18 2007 08:22:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Perfecte ligging voor wandelingen

van Dorsten
19-8-2006

Perfecte ligging voor wandelingen. Meertje vennetje geen helder water. Sarnitair verouderd maar redelijk.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang du Merle in St. Saulge (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang du Merle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.