Vakantiehuis Domaine de Savigny (+ B&B)

Vakantiehuis Domaine de Savigny (+ B&B)

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag11°2°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Savigny (+ B&B) voor je op een rij gezet:

17 reviews over Vakantiehuis Domaine de Savigny (+ B&B) in het Nederlands

Warmte

Marloes Munsterhuis,
12-9-2017

Wat een prachtige locatie, domaine de savigny! Het decor van de bourgogne, en zeker ook de gite. Alles was aanwezig en super smaakvol. Wat echt bij blijft is de gastvrijheid van Gretha en Sjoerd, hele warme mensen! En het eten, super lekker. Wij waren met onze 2 jonge kindjes, en konden door de babyfoon te gebruiken toch uit eten. Een luxe!

Dikke aanrader, wij komen graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fantastisch!

Hans,
18-6-2017

Heerlijk genoten 4 dagen heerlijk wezen wielrennen iedere avond genoten van de table d'hautes bijzonder smaakvol en prachtige kamers Aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijne plek...

Marga Hoogendoorn,
19-5-2017

Wat een prachtige, rustige plek! De kamers zijn heerlijk ruim, en sfeervol ingericht.

Ook in de gîte is het heerlijk vertoeven. Overal goede bedden, lekkere douche, netjes schoon en aardige eigenaren.

De NL eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De gastvrouw kan daarnaast ook lekker koken.

Wij kwamen bij deze B&B terecht vanwege een nare reden, het overlijden van mijn schoonmoeder. Een overnachting in één van de mooie kamers, resulteerde uiteindelijk in een verblijf van 7 dagen, zodat wij bij de crematie konden zijn. Omdat wij de Franse taal niet machtig zijn, hebben wij onwijs veel steun gehad aan hen. Geen vraag was hen te gek en hulp boden ze waar ze konden. Wij zijn hen zeer dankbaar voor alles. Dit in combinatie met de prachtige plek maakt dat wij zeker nog een keer terug gaan, maar dan echter onder vrolijkere omstandigheden.

Gereisd met partner in mei 2017

Formidable!

Karel en Willeke
12-6-2016

In de Bourgogne bevindt zich in een authentiek landhuis de bijzondere chambre d´hotes van Gretha en Sjoerd. Wij mochten een week hun gast zijn en hebben ongelooflijk genoten van hun ongekende gastvrijheid, de kookkunsten van Gretha, die echt formidabel zijn, de heerlijke ontbijtjes om de dag heel goed te starten, de sfeer van het huis, met zoveel gevoel ingericht en de parkachtige tuin waar we gebruik van mochten maken. Een hele goede basis om van daar uit de omgeving te verkennen. Dat hebben wij dan ook volop gedaan. Met de auto de hele omgeving dichtbij en verder weg verkend. De slaperige dorpen in echte Franse sfeer, de steden, de Morvan, de weidsheid en rust. Bijzonder aan te bevelen; Apremont sur Allier, de markt in Corbigny en de 16 sluisjes in het canal du Nivernais. Ga het beleven zouden wij willen zeggen!

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig en relaxt verblijf!

Martijn
1-3-2016

Wat hebben we genoten op Domaine de Savigny! We hadden voor 3 dagen gereserveerd, om dit westelijke deel van de Bourgogne te ontdekken. Prachtige omgeving. De gastvrouw heeft ons ontzettend goed geholpen met tips over bezienswaardigheden en wijncaves in de omgeving. En de chambres d'hôtes zelf was een oase van rust en ruimte als we aan het einde van de dag terugkwamen. Sfeervol ingericht, en een fijne ruime kamer. De tuin met het uitzicht was geweldig. En wat was het fijn dat we op het domein konden eten 's avonds! Wij hebben genoten en hopen nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2015

Gite was heel ruim en netjes, alle comfort aanwezig. Landelijk gelegen en toch leuke dingen in de buurt om te bezoeken. Aangezien we graag kokerellen niet kunnen genieten van de kookkunsten van de vrouw des huizes. Maar dorp heel dichtbij om inkopen te doen. Ook onze cocker spaniël was in zijn nopjes en veilig achter de omheinde muur van ons terras. Héél vriendelijk onthaal, sympathieke eigenaars, altijd beschikbaar indien je iets zou nodig hebben.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastisch plekje

H. Terpstra
9-2-2016

Zowel in het vakantiehuisje als in de chambres d'hotes vertoeft. Beide verblijven waren fantastisch. Heerlijk rustig met voldoende ruimte, ook op het buitenterrein. Gastvrije eigenaren die je zelfs in het fries te woord kunnen staan. Lekker ontbijt en ook de (glutenvrije) table d' hotes heeft ons goed gesmaakt. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Een droomplekje.

Kreuger
2-2-2016

Wat een mooie plek, en wat een prachtig huis! We verbleven 2x bij Sjoerd en Gretha, 1 x in de gite, en 1 x in de B&B. Beide heerlijk. Tevens gebruik gemaakt van table d'hôtes, ook dit is een aanrader. Zowel de gite als de B&B zijn zeer smaakvol ingericht, Alles straalt rust uit, een heerlijke plek om te onthaasten! Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in januari 2015

Om nooit meer naar Nederland terug te keren!

Chris Zuiderwijk
31-1-2016

Goed: de rust, de ruimte van het verblijf, de gastvrijheid, het eten en de voorzieningen, de mogelijkheid 's avonds op het manoir te dineren, de mooie landelijke omgeving, de lunchpakketten.

Niet goed: ik kan me he-le-maal niets bedenken!

Waar kom je voor? Voor de stadse drukte of de rust? Sommigen verwachten de grote steden vlakbij, maar wees blij dat ze 'iets verder weg' liggen. 40-45 minuten naar Nevers is voor Franse begrippen dichtbij, voor Hollanders ver weg.

De gîte van Domaine de Savigny is eigenlijk bedoeld voor 2 volwassenen en niet voor (kleine) kinderen al kun je er prima met 1 kind terecht als je als ouders de moeite neemt ze zèlf te vermaken.

We hebben er meerdere malen verbleven in 2013-'14 en '15, zowel in de gîte als in de domaine zelf.

Mede ten gevolge van de vele positieve verhalen van Gretha (en Sjoerd) zijn we uit Nederland vertrokken en hier vlakbij permanent gaan wonen (en werken)!

Hoe vaker je in de Bourgogne (en op Savigny) komt hoe moeilijker het wordt naar Nederland te moeten terugkeren.

Gereisd met partner in september 2014

Super en uitmuntend!

shattink
3-6-2014

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Domaine de Savigny. De woning was ruimer dan verwacht. Alles was aanwezig en de beheerder/gastvrouw bevindt zich op 200 meter loopafstand. Het huis ligt op een oud landgoed in een oud park en heeft waanzinnig uitzicht. Op loopafstand (maar niet in het zicht) bevindt zich tevens een chambre d'hotes. Wat als voordeel heeft dat je gebruik kunt maken van alle faciliteiten van de chambre d'hotes (ontbijt, diner, etc).

We hebben in lange tijd niet zo'n aangename en verzorgde vakantie gehad. Een dikke 10!

Gereisd met partner in mei 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine de Savigny (+ B&B) in St. Saulge (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine de Savigny (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.