Reviews over St. Saulge (Nievre)

Warmte

Marloes Munsterhuis,
    12-9-2017

Wat een prachtige locatie, domaine de savigny! Het decor van de bourgogne, en zeker ook de gite. Alles was aanwezig en super smaakvol. Wat echt bij blijft is de gastvrijheid van Gretha en Sjoerd, hele warme mensen! En het eten, super lekker. Wij waren met onze 2 jonge kindjes, en konden door de babyfoon te gebruiken toch uit eten. Een luxe!

Dikke aanrader, wij komen graag terug!

Fantastisch!

Hans,
    18-6-2017

Heerlijk genoten 4 dagen heerlijk wezen wielrennen iedere avond genoten van de table d'hautes bijzonder smaakvol en prachtige kamers Aanrader

Fijne plek...

Marga Hoogendoorn,
    19-5-2017

Wat een prachtige, rustige plek! De kamers zijn heerlijk ruim, en sfeervol ingericht.

Ook in de gîte is het heerlijk vertoeven. Overal goede bedden, lekkere douche, netjes schoon en aardige eigenaren.

De NL eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De gastvrouw kan daarnaast ook lekker koken.

Wij kwamen bij deze B&B terecht vanwege een nare reden, het overlijden van mijn schoonmoeder. Een overnachting in één van de mooie kamers, resulteerde uiteindelijk in een verblijf van 7 dagen, zodat wij bij de crematie konden zijn. Omdat wij de Franse taal niet machtig zijn, hebben wij onwijs veel steun gehad aan hen. Geen vraag was hen te gek en hulp boden ze waar ze konden. Wij zijn hen zeer dankbaar voor alles. Dit in combinatie met de prachtige plek maakt dat wij zeker nog een keer terug gaan, maar dan echter onder vrolijkere omstandigheden.

Formidable!

Karel en Willeke,
    12-6-2016

In de Bourgogne bevindt zich in een authentiek landhuis de bijzondere chambre d´hotes van Gretha en Sjoerd. Wij mochten een week hun gast zijn en hebben ongelooflijk genoten van hun ongekende gastvrijheid, de kookkunsten van Gretha, die echt formidabel zijn, de heerlijke ontbijtjes om de dag heel goed te starten, de sfeer van het huis, met zoveel gevoel ingericht en de parkachtige tuin waar we gebruik van mochten maken. Een hele goede basis om van daar uit de omgeving te verkennen. Dat hebben wij dan ook volop gedaan. Met de auto de hele omgeving dichtbij en verder weg verkend. De slaperige dorpen in echte Franse sfeer, de steden, de Morvan, de weidsheid en rust. Bijzonder aan te bevelen; Apremont sur Allier, de markt in Corbigny en de 16 sluisjes in het canal du Nivernais. Ga het beleven zouden wij willen zeggen!

Geweldig en relaxt verblijf!

Martijn,
    1-3-2016

Wat hebben we genoten op Domaine de Savigny! We hadden voor 3 dagen gereserveerd, om dit westelijke deel van de Bourgogne te ontdekken. Prachtige omgeving. De gastvrouw heeft ons ontzettend goed geholpen met tips over bezienswaardigheden en wijncaves in de omgeving. En de chambres d'hôtes zelf was een oase van rust en ruimte als we aan het einde van de dag terugkwamen. Sfeervol ingericht, en een fijne ruime kamer. De tuin met het uitzicht was geweldig. En wat was het fijn dat we op het domein konden eten 's avonds! Wij hebben genoten en hopen nog eens terug te komen!

St. Saulge (Nievre) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews