St. Saulge (Nievre)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Saulge (Nievre) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Saulge (Nievre)

• 9annedop07-04-2015

puur natuur, wijds, zoals God het bedoelde

Het is een omgeving voor hen die van natuur en vergezichten houden. Af en toe, met de mooie uitzichten bedenk je je dat God het zo bedoeld zou hebben. Het klimaat is doordringend: in de lente en zomer bij zonneschijn al een flinke voeltemperatuur. Ook de herfst is tot eind november mild en zonnig. De wintermaanden zijn koud, vochtig en guur. Anders had het natuurlijk nooit zo mooi groen geweest. Er is opvallend weinig wind. Heerlijk voor ( kleine) kinderen zijn de etangs de Vaux en Baye ( verhuur allerlei water speel materiaal). Hier staat een leieve oude mevrouw en en haar nog oudere man in een mobiele bar heerlijke broodjes, drankjes, ijsjes en hmmmm churo's te verkopen. Het etang de merle, waar ook een trapbootje te huur is en op de camping (zeggen ze) koffie en een ijsje te krijgen is. Crux la Ville, vlakbij heeft een leuke gite voor 2-6 personen met een super leuk mens als eigenaar.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10shattink03-06-2014

Karakteristiek Frans dorp met voorzieningen

Een Frans dorp zoals er zoveel van zijn, maar wel midden in een ongerept landschap en met 500 kilometer mountainbike en wandelpaden!

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Sietse05-05-2014

Schitterende omgeving

Een plek om terug te komen

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in april 2014

• 8Van Opdam30-04-2014

Voor rustzoekers

Deze bestemming is met name geschikt voor mensen die rust zoeken. Of willen wandelen, fietsen, zwemmen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur