Reviews over St. Rémy

goed doorreisverblijf

Dirk,
    21-8-2013

Op weg naar de Cevennen is dit hotel gebruikt als tussenstop. Het is gesitueerd nabij de snelweg A6. De locatie ligt niet temidden van veel vertier, maar dat is ook niet te verwachten van een B&B hotel.

Het centrum van Chalon sûr Saone ligt op 20 minuten lopen. Het stadje biedt voldoende eetgelegenheden.

De kamers zijn schoon, maar zijn wel aan de krappe kant. De kamers zijn voorzien van airco. Dat had ons ervan moeten weerhouden de ramen open te zetten voor wat frisse lucht. De kamer zat na ons uitstapje vol insecten.

De drengels van de deuren staan erg strak afgesteld. Waardoor de deuren steeds met een harde klap in het slot vallen. Voor ons geen probleem, voor de hoogsensitieve buren wel...

Het personeel, voor zover dat aanwezig is in een budgethotel, was vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel heeft een afgesloten parkeerplaats, waardoor de fietsen met een gerust gevoel achterop de auto konden blijven.

Kortom: prima hotel voor mensen op doorreis

St. Rémy scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews