Vakantiehuis Onze Drôme

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, St. Prix en Morvan

Op vakantie geweest naar Onze Drôme?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Onze Drôme

• 9Julia18-11-2012

Geweldige plek

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een echte aanrader voor gezinnen met (kleine) kinderen. Heel veel ruimte om te spelen en een mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren met veel informatie over de omgeving. Het is er heerlijk rustig maar wel een grote plaats in de buurt voor boodschappen en uit eten. Veel uitstapjes mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9barbara25-05-2010

Mooie, rustige vakantieplek met zwembad

Op een geweldig mooie plek ligt dit vakantie huis met zwembad , waar we veel hebben gewandeld in een prachtige heuvelachtige omgeving. De eigenaren hebben veel leuke tips over activiteiten in de buurt: wijnproeverijen, (en slakken!) golfen, paardrijden etc. Een heerlijke relaxte vakantie tegen een zeer schappelijke prijs! Ook leuk dat het aan de voet van de plek ligt waar de strip Asterix en Obelix op is gebaseerd, een oude Romeinse vesting. De Fransen zijn er zeer trots op. Wij komen wel terug!

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Y Boma19-11-2009

fantastisch

Heerlijk rustig, prachtig uitzicht vanaf het zwembad. Veel privacy. Culturele uitstapjes aanwezig, mooi wandelgebied.

Gereisd met partner in november 2009

• 9bertus,yvonne en ferry van jaarsveld19-08-2009

voor herhaling vatbaar

zeer gastvrije bewoners, het huisje is gezellig en je hebt een eigen entree. het zwembad is zeer aangenaam en erg schoon. over inlichtingen over de omgeving kun je altijd terecht bij joka en koen en die geven het ook graag. er zijn ook twee hele lieve honden aanwezig kanjer en joekel en een hele lieve kat kobus. al met al een hele geslaagde vakantie. een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

0 tips over Vakantiehuis Onze Drôme