Vakantiehuis Onze Drôme

4 reviews over Vakantiehuis Onze Drôme in het Nederlands

Geweldige plek

Julia
18-11-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een echte aanrader voor gezinnen met (kleine) kinderen. Heel veel ruimte om te spelen en een mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren met veel informatie over de omgeving. Het is er heerlijk rustig maar wel een grote plaats in de buurt voor boodschappen en uit eten. Veel uitstapjes mogelijk.

Mooie, rustige vakantieplek met zwembad

barbara
    25-5-2010

Op een geweldig mooie plek ligt dit vakantie huis met zwembad , waar we veel hebben gewandeld in een prachtige heuvelachtige omgeving. De eigenaren hebben veel leuke tips over activiteiten in de buurt: wijnproeverijen, (en slakken!) golfen, paardrijden etc. Een heerlijke relaxte vakantie tegen een zeer schappelijke prijs! Ook leuk dat het aan de voet van de plek ligt waar de strip Asterix en Obelix op is gebaseerd, een oude Romeinse vesting. De Fransen zijn er zeer trots op. Wij komen wel terug!

fantastisch

Y Boma
      19-11-2009

Heerlijk rustig, prachtig uitzicht vanaf het zwembad. Veel privacy. Culturele uitstapjes aanwezig, mooi wandelgebied.

voor herhaling vatbaar

bertus,yvonne en ferry van jaarsveld
        19-8-2009

zeer gastvrije bewoners, het huisje is gezellig en je hebt een eigen entree.

het zwembad is zeer aangenaam en erg schoon. over inlichtingen over de omgeving kun je altijd terecht bij joka en koen en die geven het ook graag. er zijn ook twee hele lieve honden aanwezig kanjer en joekel en een hele lieve kat kobus.

al met al een hele geslaagde vakantie. een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Onze Drôme in St. Prix en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Onze Drôme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Onze Drôme scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.