Géén boekingskosten

Morvan Rustique

Vakantiepark
FrankrijkBourgogneSt. Prix en Morvan

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Morvan Rustique voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 270 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

270 Reviews over Morvan Rustique

• 10Marleen van Woerkum13-11-2022

Wat een rust en schoonheid!

We waren in november hier en we verbleven in het huis Eduens, leuk ingericht met lichte kleuren. Fijne woning met mooi uitzicht. Aardige verhuurders. We hebben ontzettend genoten van de mooie omgeving, ideaal om met de e-bike te verkennen. Vrijwel autoloze wegen, super mooi in het herfstlicht!

• 10Petra en Coen16-10-2022

Toplocatie in een prachtige omgeving

Schitterend gelegen park met comfortabele gite en vriendelijke service.

• 9Sylvia & Tars05-10-2022

Topreis!

Wij werden Nancy en Joris warm verwelkomd op het domein. Wat is het hier fantastisch, ons zoontje heeft onbezorgd kunnen spelen en ontdekken. Er zijn meer dan genoeg speeltuigen aanwezig voor de kindjes om hen bezig te houden. Het voedermoment van de dieren in de ochtend en avond werd telkens met veel enthousiasme onthaalt. Iedere ochtend verse broodjes op bestelling e´ 3 x per week de mogelijkheid voor vers avondmaal. Heel lekker! Knuffelen met de paarden of een ritje, alles is mogelijk. Wij hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug. Een echte aanrader ! Tars, Sylvia en Boris

• 9Michelle25-09-2022

Een kleinschalig kinderparadijsje

Wij verbleven twee weken in een goed uitgerust huisje met onze kids van 2 en 4 jaar. Genoeg voor de jongens om lekker te spelen en vanwege de kleinschaligheid kun je als ouder alles goed in de gaten houden. Joris en Nancy betrokken de kinderen bij het verzorgen van de dieren. Drie keer in de week hoef je niet te koken en de broodjesservice is ook super. Het tweemaal daags dieren voeren was voor onze kids een hoogtepunt. Het enige minpuntje van de accommodatie zelf is het zwembad. Er is nu alleen een opzetzwembad dat net wegging toen wij er waren. Er is niet veel te zien/doen in de directe omgeving, daarvoor moet je even in de auto zitten. Maar als je een rustige vakantie wilt terwijl de kinderen zich uitleven op het terrein dan is deze plek een aanrader!

• 8Activiteiten
  • 9Marjolein21-08-2022

Ponykamp next level experience (ook voor ouders)

Wat hebben we genoten van onze vakantie in de Morvane! We voelden ons hier helemaal thuis en werden fantastisch in de watten gelegd door Joris en Nancy. Voor onze dochter was het een paradijs door alle aanwezige dieren maar vooral door alle goed getrainde paarden en pony’s aangezien ze een enthousiaste ruiter is. Poetsen, bosrit of een lesje dressuur / springen (ook voor gevorderden) alles was mogelijk en ze heeft er heel wat van opgestoken dankzij de professionele begeleiding van Nancy. Wij komen vast en zeker terug om opnieuw te genieten en onze 10jarige dochter weer een onvergetelijke tijd te bezorgen!!

• 9Edith13-08-2022

Topplek

Supermooi gelegen in een Parc regional. De eigenaren maken er echt een warm welkom van en de rest van de week zijn ook. Je kan een maaltijd bestellen op sommige dagen, elke dag goed vers brood. Het allermooist zijn de paardenritten in de natuur! Jammer dat het water in de Arroux te laag stond om te kanoen. Verder een opzetzwembad, wat fijn is bij warm weer. Misschien nog eens terug in een huisje, we waren nu met eigen tent.

• 9Esther02-08-2022

Op en top vakantie

Wat een fantastische plek. Heerlijk ruim huis (Darion) met prachtig uitzicht. Het terrein boven verwachting. Veel speeltoestellen, lieve dieren, niet te grote groep kinderen dus snel contact, zalig zwembad om af te koelen, super leuke kidsmiddagen en dagelijks kunnen helpen met dieren voeren. Ook de broodjes- en maaltijdenservice, gezamenlijke bbq en gemeenschappelijke ruimte met tal van spelletjes, boeken etc maakte ons verblijf compleet. Nancy en Joris zijn super vriendelijk, gastvrij en heel toegankelijk bij vragen, voor meer informatie etc. Het terrein is heel veilig en redelijk overzichtelijk. Kinderen (4 en 7) konden zelf hun gang gaan zonder de hele tijd mee te hoeven of ze nauwlettend in de gaten te houden. De natuur in de directe omgeving is heel erg mooi, een nadeel kan zijn dat voor het ondernemen van een uitje je altijd wel wat verder moet rijden, 30 min tot 1,5 uur. Geen straf overigens in deze omgeving.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Fam. Van Loon16-07-2022

Heerlijk ontspannen weekje verlof!

We waren een van de eerste bezoekers die ontvangen werden door de nieuwe uitbaters ,Joris en Nancy. Ze deden dit nochtans schitterend. We verbleven in Eduens samen met 2 tienerdochters en hond. De omgeving is zeer natuurlijk en rustgevend. Ideaal voor wandelingen met of zonder hond. Er zijn ook meertjes in de buurt waar de hond zich kon uitleven. De eerste ochtend werden we verrast met een goed gevulde ontbijtmand. We hebben ook genoten van de lekkere maaltijden van Nancy en de leuke gezamenlijke bbq van Joris. De dochters zijn paardenliefhebsters. Ze vonden hun ding in de bosritten, dressuur- en springlessen. Ook voor de mindere ruiters zijn de bosritten top. De kinderboerderij kon ons ook bekoren. Voor de mama.s is de massage een aanrader. Een bezoek aan Autun is ook aan te raden. Kortom, het was een fantastische week mede door Joris en Nancy. We komen zeker terug. Dan gaan we de luxe Lodge tenten uittesten.

• 10Familie Both02-07-2022

Heerlijk met jonge kinderen

Hele fijne vakantie plek waar je ontzorgt wordt door Nancy en Joris. Met jonge kinderen is het ideaal; onze kinderen hebben genoten van alle vriendjes, het spelen, de dieren voeren, paardrijritje en kindermiddag! De ouders genoten van het complete huisje en de verzorgde broodjes en maaltijden. Het park ligt midden in de natuur; alle basisvoorzieningen zijn in de buurt. Verwacht geen grote toeristische attracties waar je snel met de kinderen heen kan dichtbij.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Fam Vermeij02-05-2022

Heerlijke vakantie in een prachtige omgeving

Ons eerste verblijf op Morvan Rustique. Al bij aankomst werden we helemaal blij van hoe prachtig het eruit zag. Joris en Nancy hebben pas een paar weken geleden Morvan Rustique overgenomen en doen het fantastisch. Wij hadden het houten huisje met een heel mooi uitzicht over het landschap. Het huisje had alles wat je nodig hebt. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de dieren en het buiten spelen. Je merkt aan alles dat de eigenaren gek zijn van de dieren, de manier waarop ze met ze om gaan is heel prettig en dat brengen ze ook naar de kinderen over. Ze hebben hele mooie, lieve en goed luisterende paarden. Wij hebben twee keer paardrijles genomen, beide onervaren, en de lessen waren heel goed, met goede instructies, waardoor we snel leerden. Ook de buitenrit en de fotoshoot van de kinderen met de paarden was top! De bbq is een aanrader. Het zwembad was nog niet open vanwege het weer. Wij kome zeker weer terug!

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark Morvan Rustique info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (6)

Soort hotel

• SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ParasolsBeschikbaar

Afstand in meters