Vakantiehuis Morvan Rustique

Vakantiehuis Morvan Rustique
9,4

21 tips over Vakantiehuis Morvan Rustique

H Snijders, 19-7-2016
Zonsondergang op de berg omhoog bij Bibracte! ...neem de Rosé mee :) ...
H Snijders, 19-7-2016
Lekker aan een strandje genieten; zwemmen, picknicken, boekje lezen etc. Lac de Setton is de moeite waard!
H Snijders, 19-7-2016
Een lekker koude rosé van Morgan Rustique op een warme zomeravond of bij het kacheltje in de gite!

Esther Leijten-Kupers, 4-8-2015
De paardenritten en Bibracte, een archeologisch park.
Griet, 13-7-2015
Vooral de liefde voor hun paarden zal ons bijblijven. Hierdoor kan je van kortbij kennis maken met de kudde paarden en genieten van een bitloze tocht door het mooie natuurgebied de Morvan!
Princen, 31-5-2015
Vanwege het wijdse uitzicht kan ik de safaritenten zeker aanraden. Verder raad ik aan de zelfgemaakte quiche van Nancy te bestellen. Het is heerlijk en bovendien een hele grote portie waar wij de volgende dag nog goed van hebben kunnen lunchen.

Avoers, 28-9-2014
Wandeling door de gorge de la cache. Bibracte, waar de historie van de Galliers en de Romeinen weer tot leven komt.
Veronique Craeye, 12-8-2014
Je weet van tevoren dat er een klein opzetzwembad is. Toch was het fijn geweest mocht er eventueel een groter zwembad zijn ( eventueel ook met overdekking bij slecht weer bijvoorbeeld. Misschien iets voor in de toekomst ?) In Autun heb je wel een groot binnen- en buitenzwembad voor wie dat wil. Maar voor de kinderen is het natuurlijk altijd fijn als dat er is bij de gites zelf.
mevrouw Akkerman, 28-7-2014
Aanrader: het museum bij de opgravingen Bibracte. Prachtig! Lekker zwemmen in de l'Arroux, kanoen. Dat is allemaal dichtbij. Wat verder rijden is het meer "Lac des Settons" en de mooie stad Beaune. Maar ja, rijden in de mooie omgeving vonden wij geen straf!
femke_snellens, 5-7-2014
Bestel de lasagne en quiche van Nancy, ze zijn echt heerlijk!! En ga mee met de wandeling die zij organiseren, een leuke manier om wat van de omgeving te zien en het meertje waar de wandeling begint is ook lekker om nog een keer heen te rijden om te wandelen of te zwemmen.