Vakantiehuis Morvan Rustique

213 reviews over Vakantiehuis Morvan Rustique in het Nederlands

Heerlijk plekje

Liesbeth
2-5-2018

Echt een aanrader! Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. De omgeving is prachtig, maar je hoeft het terrein eigenlijk niet af om een heerlijke vakantie te hebben. De sfeer is heel erg relaxed! Er wordt veel gedaan voor de kinderen en het is aan te raden om met Arjan en Nancy mee te gaan wandelen in de omgeving of om mee te gaan op een buitenrit op de mooie Ierse paarden.

Geweldig

Joke van de Mast
1-5-2018

Voor de 9e keer op rij komen wij, met kinderen en kleinkinderen , in de herfstvakantie naar morvan rustige. En deze waardevolle traditie willen we lang volhouden, want iedere keer hebben we het gevoel van "thuiskomen".

Te gek.

Willem Evendik
11-4-2018

We komen al jaren bij Nancy en Arjen. Wij om te genieten van de rust en onze kleindochter om paard te rijden. De omgeving is schitterend. In één dag rijdt je ernaar toe. Morgan Rustique is kleinschalig en erg leuk met een speeltuin en een kinderboerderij. In het bos kun je prachtig wandelen. In het najaar ligt het vol met kastanjes.

We hopen er nog vaak te komen.

geweldig

an
30-10-2017

Ik heb samen met mijn nicht in 1 van de luxelodgetenten verbleven, die was perfect, dicht bij de natuur op een heuvel met prachtig uitzicht en de paardjes al grazend op de achtergrond en toch meer dan genoeg comfort om lekker te relaxen.

de accomodatie/erf is heel goed in orde, verzorgd, gezellig, ruim, net, praktisch, degelijk...

de natuur in de nabije en verre omgeving is echt prachtig, verschillende soorten landschappen kom je tegen als je aan het rondrijden bent, fantastische uitzichten en vergezichten, veel wilde dieren, mooie en oude stadjes en noem maar op.

het is een minder toeristische streek terwijl er heel veel te zien is en dat heeft zeker zijn voordelen.

de buitenritjes op de tinkers waren ZALIG! wat me ook heel veel deugd doet is dat alle dieren heel goed verzorgd worden en dat ze leefomstandigheden hebben die zo dicht mogelijk aansluit bij hun natuur. dat is iets wat je spijtig genoeg in het buitenland niet zo heel veel tegenkomt.

Arjan en Nancy zijn heel gastvrij en hebben er echt wel een paradijsje van gemaakt waar je kan leven als god in frankrijk!!!

Absolute aanrader voor rustzoekers.

E. van Mazijk
6-10-2017

Prachtig gelegen tegen een heuvel in het natuurpark Morvan vind je Morvan Rustique waar wij verbleven in de gezellig ingerichte gite ‘Darion’ met schitterend uitzicht over Saint-Prix. We troffen het vakantiehuis schoon en opgeruimd aan. De keuken is van alle gemakken (voldoende keukengerei, vaatwasser, magnetron en oventje) voorzien en je slaapt op comfortabele bedden. Ook fijn dat er tenminste 1 ledikant was met een goed matras. De houtkachel stookt het, desgewenst, in no time warm. En de TV met Nederlandse zenders en DVD is handig voor de regenachtige momenten. Maar verder wil je vooral buiten zijn.

Op het grote, mooi aangelegde, terrein van Morvan Rustique hebben onze kids zich geen moment verveeld. Vanuit het huis sta je na 50 meter midden in het bos. De andere kant op vind je het terrein met de goed onderhouden speeltoestellen en de leuke kinderboerderij. Onze kinderen hebben zich 2 weken meer dan prima vermaakt, een klein mandje speelgoed volstond. Het borstelen van de ezels was favoriet.

Arjen en Nancy zijn prettige ‘gastheren’ die altijd voor je klaar staan en je privacy respecteren. De ‘table d’hotes is een smaakvolle aanrader. Zo ook de makkelijke broodjesservice want ook in het dorp vind je geen bakker. Weet dat je redelijk afgelegen zit en door alle slingerwegen sta je nergens ‘snel’. Daartegenover staat een zeer aangename rust in een uitzonderlijk mooi gebied.

super!

monique en kirsten
6-10-2017

Heerlijk een weekje genoten bij Morvan Rustique .

We hebben prachtige paardrrijritten gemaakt op de lieve tinkers , heerlijk in de tuin genoten van de beesten ,rust en de natuur .

In de ochtend hadden we heerlijke verse broodjes en twee keer hebben we van de kookkunsten van Nancy genoten :-)

De eigenaars Nancy en Arjan zijn top mensen kortom Morvan Rustique is zeker een plek om nog eens naar terug te komen

Hoi Nancy en Arjen, wat een prachtig paradijsje hebben jullie, het stond al een hele poos op mijn verlanglijstje om bij jullie vakantie te vieren en eindelijk was het zover en wat heb ik genoten zeg.

Vooral de ritten op jullie paardjes waren zeer mooi door de prachtige omgeving en natuurlijk de geweldige tinker paardjes mijn favoriete ras. Ik mocht op Bijou een lief maar eigenwijs paardje maar ze heeft mijn hart gestolen.

De omgeving is ook prachtig met de bossen, meertjes steile paadjes enz.

En al de andere dieren op het erf waarmee je kon knuffelen zoals de ezeltjes Judith en Junon en kleine Puk de shet 😍😍.

Ook heb ik een heerlijke massage gehad die heel ontspannend was.

We hebben ook gesmuld van de heerlijk quiche en lasagne van Nancy mjammie...

Ik kan alleen maar zeggen tegen iedereen ga hier echt een keer heen echt een aanrader.

Genieten met een grote G.

Ik ga als het kan zeker nog een keer terug 👍👍👍👍👍👍

geweldige vakantie

Maud & Eelco + kids
7-9-2017

Als je op zoek bent naar rust en ontspanning in een omgeving van prachtige natuur/uitzicht dan ben je bij Morvan Rustique op het goede adres! Met name voor jonge kinderen een paradijs! Ze vermaken zich de hele dag door ontzettend goed met andere kinderen, de speeltuin, de dieren en het paardrijden/tractor rijden.

Wij hebben 3 weken op de kampeerplek gestaan. Ruime plek voor de tent (wij hebben een tent van 5x8 meter met luifel). Naast de tent nog een ruime plek met een houten picknicktafel/grasveldje. Doordat er in de ochtend even schaduw is op de plek, brandt je je tent niet uit. 's avonds rond een uur of 20:30 uur gaat de zon onder... kinderen kunnen dan heerlijk slapen. Overdag de hele dag zon op de plek (ook deels schaduw langs de heg naast de tent).

Nancy & Arjen zijn zeer gastvrij en het sanitair is altijd goed schoon!

Her en der zijn leuke zitplaatsen gecreëerd, omgeven door mooie bloemen/fruitbomen. Wij gaan nooit voor een 2e keer naar dezelfde plek, maar hier komen wij zeker nog een keertje terug!

Idyllisch en comfortabel huisje in prachtige tuin

Bart en Diana
28-8-2017

Het huisje is idyllisch gelegen, ruim en comfortabel. Voor ouders met jonge kinderen is het ideaal. Er is van alles te doen rond de vele dieren en het is allemaal heel veilig. Je kunt de hele middag in een van de lekkere stoelen zitten te lezen terwijl de kinderen veilig op het terrein spelen. Hoogtepunten waren het paard- en tractorrijden, en natuurlijk de wandeling onder leiding van Arjen. Arjen en Nancy vertellen je alles over de omgeving. Voor attracties in de omgeving moet je meestal wel een tijdje in de auto zitten.

Heerlijk ontspannen vakantie!

Jeroen en Renate
18-8-2017

We zijn met 2 kinderen van 1,5 en 4 jaar oud twee weken verbleven bij Morvan Rustique in het fijne huis Le Menhir. Een heerlijke plek voor een ontspannen vakantie! Het cliché gaat zeker op dat als je kinderen zich vermaken, je als ouders ook echt vakantie hebt. De speeltoestellen, de dieren, het paardrijden en de andere jonge kinderen maakten het tot een groot succes! Eigenlijk hoef je het terrein nauwelijks af maar als je dan toch wat wil doen, waren onze favorieten chateau Rochepot, het bergmeertje vlakbij en de het pretpark/dierenpark LePal. Ook de ovengerechten van Nancy en de massages waren heerlijk! Een echte aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Morvan Rustique in St. Prix en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Morvan Rustique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Morvan Rustique scoort een 9.39 uit 10 op basis van 214 reviews.