Vakantiehuis Morvan Rustique

218 reviews over Vakantiehuis Morvan Rustique in het Nederlands

Topplek

André Klooster
21-9-2018

Een week verbleven in een van de 4 luxe lodgetenten. In een woord heerlijk. Wassen en douchen doe je in het sanitair voor gemeenschappelijk gebruik maar de rest is aanwezig in de tent. Koelkast, kooktoestel en kookgerei, licht, klamboe bij het bed. Luxe kamperen dus. En een ruim en prachtig overdekt houten terras met een meer dan prachtig uitzicht. Feest om daar 's-ochtends wakker te worden en te ontbijten. Veel kleine kinderen maar de tenten/huisjes staan zodanig ruim uit elkaar dat dat geen problemen geeft. Voor boodschappen, uit eten, afleiding en vermaak moet je een paar kilometers rijden. Alles is verder goed verzorgd, schoon en in orde. Vriendelijke, aardige beheerders. Een topplek.

Geweldige plek!

Iris
19-9-2018

Een prachtig kleinschalig park met sfeervol ingerichte huisjes en lodgetenten. De eigenaren Nancy en Arjen hebben met veel zorg en liefde het park stukje bij beetje opgebouwd en er is op het park duidelijk te zien dat er veel aandacht aan is besteed. Iedere ochtend en avond mochten alle kinderen helpen bij het voeren van de diertjes op het park. Onze kinderen waren iedere dag druk met spelen in de speeltuin of vermaakten zich bij de diertjes. Heerlijk, want zo heb je zelf ook een ontspannen vakantie!

Het opzetzwembad is ideaal voor kleine kinderen. Groot genoeg voor een heerlijk verfrissende duik en ook veilig, omdat de kleintjes niet zonder toezicht in het zwembad kunnen komen.

Wij verbleven in Gite Tarin die aan de rand van het parkje staat. Met schitterend uitzicht over het dal en op zo’n 50 meter afstand van het bos, waarin je heerlijk kunt wandelen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden het parkje aan iedereen aan!

Ellen Lokven
9-9-2018

Onderweg naar huis vroegen mijn man en ik ons af waarom ze geen 10 zouden krijgen. We konden niets bedenken. Wat een bewonderenswaardig bedrijf hebben Nancy en Arjen opgebouwd. Heerlijk vertoeven op een prachtig terrein in een net zo'n prachtige omgeving. Onze kinderen (1 & 3) hebben zich geweldig vermaakt met het speelgoeld, de speeltuin en natuurlijk alle dieren. Ook mama heeft een paar prachtige ritten gemaakt op de superbrave paarden. En papa heeft genoten van een massage op woensdag. Maak ook absoluut gebruik van de heerlijke gerechten die Nancy kookt! We kunnen nog wel even doorgaan, maar ga het zeker zelf ervaren! 10+

Heerlijk!

Irene
6-9-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in het paradijsje van Arjen en Nancy. Ondanks dat ze niet op het terrein wonen voel je hun betrokkenheid bij de gasten.

Wij verbleven in een van de prachtig verzorgde safaritenten en de kinderen hebben eindeloos gespeeld met de andere kinderen. De paarden, Puck de pony en alle andere dieren waren voor ons de bonus van deze vakantie. Wat worden ze goed verzorgd. Onze dochter (5) heeft haar hart op kunnen halen met het borstelen van Puck.

Nancy maakt heerlijke maaltijden en hoe fijn als je niet hoeft te koken, maar ook het terrein niet af hoeft!

Super vakantie!

Geertje, Breda
19-7-2018

Fantastisch uitzicht, mooi landgoed, kleinschalig, perfect voor jonge kinderen, mooie schone huisjes en tenten.

Heerlijk plekje

Liesbeth
2-5-2018

Echt een aanrader! Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. De omgeving is prachtig, maar je hoeft het terrein eigenlijk niet af om een heerlijke vakantie te hebben. De sfeer is heel erg relaxed! Er wordt veel gedaan voor de kinderen en het is aan te raden om met Arjan en Nancy mee te gaan wandelen in de omgeving of om mee te gaan op een buitenrit op de mooie Ierse paarden.

Geweldig

Joke van de Mast
1-5-2018

Voor de 9e keer op rij komen wij, met kinderen en kleinkinderen , in de herfstvakantie naar morvan rustige. En deze waardevolle traditie willen we lang volhouden, want iedere keer hebben we het gevoel van "thuiskomen".

Te gek.

Willem Evendik
11-4-2018

We komen al jaren bij Nancy en Arjen. Wij om te genieten van de rust en onze kleindochter om paard te rijden. De omgeving is schitterend. In één dag rijdt je ernaar toe. Morgan Rustique is kleinschalig en erg leuk met een speeltuin en een kinderboerderij. In het bos kun je prachtig wandelen. In het najaar ligt het vol met kastanjes.

We hopen er nog vaak te komen.

geweldig

an
30-10-2017

Ik heb samen met mijn nicht in 1 van de luxelodgetenten verbleven, die was perfect, dicht bij de natuur op een heuvel met prachtig uitzicht en de paardjes al grazend op de achtergrond en toch meer dan genoeg comfort om lekker te relaxen.

de accomodatie/erf is heel goed in orde, verzorgd, gezellig, ruim, net, praktisch, degelijk...

de natuur in de nabije en verre omgeving is echt prachtig, verschillende soorten landschappen kom je tegen als je aan het rondrijden bent, fantastische uitzichten en vergezichten, veel wilde dieren, mooie en oude stadjes en noem maar op.

het is een minder toeristische streek terwijl er heel veel te zien is en dat heeft zeker zijn voordelen.

de buitenritjes op de tinkers waren ZALIG! wat me ook heel veel deugd doet is dat alle dieren heel goed verzorgd worden en dat ze leefomstandigheden hebben die zo dicht mogelijk aansluit bij hun natuur. dat is iets wat je spijtig genoeg in het buitenland niet zo heel veel tegenkomt.

Arjan en Nancy zijn heel gastvrij en hebben er echt wel een paradijsje van gemaakt waar je kan leven als god in frankrijk!!!

Absolute aanrader voor rustzoekers.

E. van Mazijk
6-10-2017

Prachtig gelegen tegen een heuvel in het natuurpark Morvan vind je Morvan Rustique waar wij verbleven in de gezellig ingerichte gite ‘Darion’ met schitterend uitzicht over Saint-Prix. We troffen het vakantiehuis schoon en opgeruimd aan. De keuken is van alle gemakken (voldoende keukengerei, vaatwasser, magnetron en oventje) voorzien en je slaapt op comfortabele bedden. Ook fijn dat er tenminste 1 ledikant was met een goed matras. De houtkachel stookt het, desgewenst, in no time warm. En de TV met Nederlandse zenders en DVD is handig voor de regenachtige momenten. Maar verder wil je vooral buiten zijn.

Op het grote, mooi aangelegde, terrein van Morvan Rustique hebben onze kids zich geen moment verveeld. Vanuit het huis sta je na 50 meter midden in het bos. De andere kant op vind je het terrein met de goed onderhouden speeltoestellen en de leuke kinderboerderij. Onze kinderen hebben zich 2 weken meer dan prima vermaakt, een klein mandje speelgoed volstond. Het borstelen van de ezels was favoriet.

Arjen en Nancy zijn prettige ‘gastheren’ die altijd voor je klaar staan en je privacy respecteren. De ‘table d’hotes is een smaakvolle aanrader. Zo ook de makkelijke broodjesservice want ook in het dorp vind je geen bakker. Weet dat je redelijk afgelegen zit en door alle slingerwegen sta je nergens ‘snel’. Daartegenover staat een zeer aangename rust in een uitzonderlijk mooi gebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Morvan Rustique in St. Prix en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Morvan Rustique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.