Vakantiehuis Morvan Rustiquestersterster

Tonen op kaart

243 reviews over Vakantiehuis Morvan Rustique

• 2019
    10N van den Bercken20-12-2019

Ontspannen verblijf op een prachtige plek

Heerlijk verblijf gehad in 1 van de lodgetenten. De tenten zijn ruim en hebben alles wat je nodig hebt. De bedden/matrassen zijn van goede kwaliteit. Sanitair is apart, prima en vrij dichtbij. Dierenwei is heel leuk voor de kinderen, als ook het maken van ritjes op de pony’s en tractor! Een paar keer in de week kan je een avondmaaltijd bestellen, was heerlijk! Verder zijn er lekkere wijnen te koop. Het zwembad is zoals op de foto’s, niet heel groot, maar prima voor de kinderen en voor jezelf om even af te koelen. Veilig ook voor de kinderen. Prachtige omgeving, echt een plek om tot rust te komen en te genieten van de mooie natuur (en dat kan al vanaf het terras van de tent). ‘S Avonds een prachtige heldere sterrenhemel en dierengeluiden vanuit het bos, zoals van vossen en uilen. Wij hebben absoluut genoten en komen zeker nog terug!

• 10Willem Evendik20-11-2019

Te gek

Een hele fijne rustgevende locatie met een mooi uitzicht en liggend aan de bosrand. Heel leuk voor kleine kinderen i.v.m. speeltuin en kinderboerderij. Ook fijn voor ouderen. Ver van het stressvolle leven. Hier kun je echt tot rust komen. Drink een glaasje wijn voor je gite en geniet van de rust en de omgeving. Maak eens een mooie boswandeling. Wij zijn hier in mei voor de 10e keer.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Laura Petersen07-11-2019

Super plek midden in de natuur.

Onwijs gave plek om je vakantie door te brengen. Je komt er heerlijk tot rust, terwijl er tegelijkertijd genoeg activiteiten zijn te doen. Je zit midden in de natuur! Het is goed onderhouden. Wij zijn warm ontvangen. Ik vond het er persoonlijk waardoor ik me snel thuis voelde op deze plek.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Anky Rovers07-11-2019

Om steeds weer terug te komen en tot rust te komen

Ook in het vroege voorjaar was het weer genieten bij Arjen en Nancy. Heerlijk wandelen in de prachtige omgeving en thuiskomen in een warme gite met de houtkachel aan. Voor natuurliefhebbers en fotografen een paradijs. Om steeds weer thuis te komen bij gastvrije, lieve mensen.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Yvonne Visscher07-11-2019

De Hemel op aarde

Een geweldige plek voor de kids, ze kunnen er de hele dag lekker en veilig spelen, de dieren voeren en borstelen. 2 keer per week paardrijden en natuurlijk ook op de tractor. De huisjes zijn heel mooi en slim ingericht, aan alles is gedacht. Je hoeft zelfs 2 dagen per week niet te koken! En de koelkast vol met wijn is ook zeer handig! Lekker iedere ochtend vers brood wat wordt gebracht. Op en top vakantie! En de omgeving is ook zo mooi, overal waar je kijkt zulke mooie natuur. En dan de gastheer en gastvrouw, Arjen en Nancy, wat een geweldig lieve mensen! We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Jacco van Gent07-11-2019

Wij hebben een super week gehad in een van de luxe tenten. Het landgoed is prachtig en goed overzichtelijk. De tent is heel mooi en ruim voldoende uitgerust. De omgeving is prachtig en rustig.

• 10Wim07-11-2019

Wederom genoten!

Hartelijke, servicegerichte eigenaren. Een heerlijk terrein waar de kinderen zich perfect hebben vermaakt. Sfeervolle accomodaties en een prachtige omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Marion07-11-2019

Aanrader voor gezin met kleine kinderen!

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad! We verbleven in gite Les Eduens, van alle gemakken voorzien. Lekker koel huis tijdens de warmere dagen. Onze kinderen van 3 en 6 hebben zich uitstekend vermaakt! Door het kleinschalige concept hadden ze al snel contact gemaakt met andere kindjes en hebben ze heerlijk gespeeld! Als ouders heb je ook snel contact met elkaar, erg gezellig! Maar als je daar geen behoefte aan hebt is dat ook prima. Er wordt goed voor de dieren gezorgd en een buitenrit op een van de paarden is een aanrader! Nadeel is het kleine zwembad. Maar op een afstand van een half uurtje rijden is er een openbaar zwembad, waar wij soms samen met andere camping gasten van Morvan Rustique de enige badgasten waren! En dat met 2 badmeesters :) Prima dus! Heerlijke quiche en lasagne, ruim voldoende voor iedereen. Arjan en Nancy doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Al met al een aanrader!

• 10Fam. Coen07-11-2019

Heerlijke familietijd

Dit was ons tweede verblijf bij Arjen en Nancy en opnieuw een topvakantie. Ondanks het mindere weer deze keer kon mijn 3 jarig zoontje zich prima uitleven. Leuke huizen, veel activiteiten, goed contact met de uitbaters (indien nodig) en een prachtige omgeving. Een aanrader voor families met jonge kinderen en natuurliefhebbers. Wij gaan in de Paasvakantie 2020 alvast terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10J van Beveren07-11-2019

Het is een prachtige omgeving, met super vriendelijke mensen, je kan er heerlijk wandelen en wij hebben hele mooie buitenritten gemaakt te paard! Ook zijn er in de omgeving leuke bezienswaardigheden dus zeker de moeite waard

Gereisd met vrienden in mei 2019

21 tips over Vakantiehuis Morvan Rustique

• Janneke, 16-09-2013

Een nabijgelegen bergmeertje: verscholen in de bossen en heel rustig!

• Ingrid, 22-08-2013

Pony en traktor rijden voor de kinderen is een groot feest! De wandeling vanaf het nabij gelegen meer met Nancy en Arjen is een aanrader door de mooie uitzichten en de leuke wandeltocht.

• Rianne, 19-10-2012

Als je een gezellig dagje uit wil met wat uitdaging en cultuur/ shoppen dan is Chalon sur Saône een prachtige stad om heen te gaan. Stop dan op de heen weg bij Acro Givry om gezekerd tussen de bomen te klimmen. Super leuk voor jong en oud! En het is maar een uurtje rijden door prachtige natuur en leuke dorpjes. Echt de moeite waard!

1 vraag over Vakantiehuis Morvan Rustique

• Jessica, 31-01-2014

Kinderen van rond de 9 ook leuk?

Goedendag, Dit lijkt ons een heerlijke rustige camping voor ons gezinnetje.Maar toch heb ik een vraag:Ons rustige dochtertje is negen als we in de zomer hier naar toe zouden gaan,ik lees dat het vooral leuk is voor kinderen tot 6 jaar. Klopt dit of is er ook een enkel kindje ouder zodat ze wellicht ook een vriendinnetje of vriendje kan maken?

Véronique, 14-04-2014

Beste,

Wanneer gaan jullie precies ? Wij gaan komende zomer eerste week van augustus met oa een jongen van 10. Vragen ons precies hetzelfde af als jullie ?

Arjen en Nancy Blok, 18-04-2014

Over het algemeen zijn er tijdens de schoolvakantie veel kindjes van 0 tot 12 jaar. Gasten kiezen voor Morvan Rustique vanwege de kleinschaligheid, de kinderboerderij, rust en natuur. U vind bij ons geen kinderclub, disco of clown. We zijn gevestigd midden in de prachtige natuur van Parc Naturel du Morvan. Op rijafstand zijn er leuke uitjes voor de kinderen, zoals het recreatiemeer Lac du Setton, Diverti' Parc, kanovaren over de Arroux, het Romaanse stadje Autun, kastelen als Sully, Rochepot, Couches en Brandon, Pretpark en dierentuin Le Pal, het bergmeertje La Goulette, beekjes om dammetjes in te bouwen, het bedevaartplaatsje Vezelay, archeologisch centrum Bibracte, de waterval van Gouloux, boomklimmen, winkelsteden als Chalon sur Saone, Beaune en Dijon, het grote overdekte zwembad in Autun, pretpark Parc les Combes in Le Creusot, musea, viswater en onbeperkte wandelmogelijkheden.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6