Camping Le Lac de st. Point Lamartine

8.2Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, St. Point (Saone et Loire)

8.2Fantastisch

• 7.8Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

Meer camping info

6 reviews over Camping Le Lac de st. Point Lamartine

• 5Fam. van Opbergen01-07-2020

Enorm tegen gevallen

Dit jaar voor de derde keer bezocht. Het word nu beheerd door een mannelijk stel. Het sanitair is afgelopen winter vernieuwd. Mankeert nog veel aan. Beheerders hebben Twee linker handen want ze doen er niets aan. De twee toiletten zijn niet afsluitbaar en van 1 toilet werkt de verlichting niet. Familiedouche met een groot niet afgedekt gat in de grond. We zijn 4 nachten gebleven en al die tijd is het sanitair niet schoon gemaakt. En dat in deze Covid tijd!!! Alle toiletten zonder bril. Geen stortbak meer voor het chemisch toilet, dat moet in het normale toilet. De nieuwe beheerders laten hun honden uit op de camping en laten ze piesen en poepen op de kampeer plekken. Beheerder heb ik aangesproken op zijn gedrag met de honden. Dat werd een verhitte discussie. Hij vind het normaal om dat te doen. Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik dat niet normaal vind en gewoon vies vind. Nieuwe beheerders zijn geen aanwinst. Wij komen niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2018
    7Fam. van Opbergen10-07-2018

Relaxte camping

Vanwege slecht weer in de Ardeche naar het zuiden gaan rijden en bij toeval op deze camping terecht gekomen. Was de bedoeling voor een paar dagen, maar uiteindelijk twee weken gebleven. Simpele camping met grote plaatsen. Super relaxte eigenaars. Gezellige bar met muziek en heerlijke pizza`s. De kinderen hebben zich goed kunnen vermaken met andere kinderen op de camping. Het is de rust, de ruimte en de relaxte sfeer die er hangt wat de camping maakt. Je hoeft hier niet te komen voor animatie of disco. Omgeving is veel te zien.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Antoinette20-08-2013

Een mooie uitvalsbasis.

Ik heb hier samen met mijn zoon van 10 een aantal dagen doorgebracht. De camping is mooi gelegen aan een recreatiemeer in de heuvels. Dit is aan de goede kant van Macon met een mooi heuvelachtig landschap en verderop de wijngaarden. Er is veel te zien, mooie dorpjes en stadjes (Cluny) en veel kastelen. De camping zelf vond ik niet heel bijzonder maar je mocht zelf je plek uitzoeken en er was wel veel schaduw. Aan de kant van de camping is geen strandje of grasveld. Je kunt er wel het water inlopen om even te zwemmen. Het sanitair is adequaat maar niet heel modern. Naast de camping is een soort openlucht restaurant waar je voor een redelijke prijs kan eten. Het personeel was vriendelijk maar een beetje vaag. De prijs (1 tent, 1 volwassene, 1 kind van 10 + electricitiet) was in verhouding tot wat er geboden wordt uitstekend.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8oostveen03-08-2012

mooie rustige locatie

Enkele dagen op deze camping doorgebracht. Rustig gelegen camping aan een meer waarin je kan zwemmen. Geen strandje, wel duikplatform en verhuur waterfietsen. Vanaf de camping starten wandelroutes. Verzorgde camping voor een hele schappelijke prijs.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Else de Klerk20-09-2009

superplek met hele gezellige, gastvrije mensen

Wij vonden het geweldig op deze camping, in het voorseizoen was er veel ruimte qua plaatsen en er is vanalles te doen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair