Camping Le manoir de Bezolle

8.1Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, St. Péreuse-en-Morvan (Nievre)

8.1Fantastisch

• 7.4Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

Meer camping info

10 reviews over Camping Le manoir de Bezolle

• 9Anomiem12-08-2020

Super camping!

Heerlijk verblijf gehad. Grote camping 7 hectare, maar overzichtelijk. Grote plaatsen aan de ene kant van de camping terrassen andere kant in een bos (geen terrassen). Sanitair werd 3x daags gepoetst, misschien wat verouderd, maar schoon! Zwembad was groot, mooi en schoon. Visvijvers op de camping stond weinig water in, maar net buiten de camping kun je ook vissen. Eigenaren waren ontzettend vriendelijk. Praten ook engels. Leuk speeltuintje voor kleintjes. Af en toe een keer een band die komt spelen. Veel Franssen, wat Belgen en een paar Nederlanders. Het was niet druk op de camping gewoon gezellig wat mensen, regelmatig een privé zwembad. Een paar ezels en schapen, ook erg leuk voor onze dochter. Grote Lidl op 10 minuten rijden. Kortom voor ons de ideale camping, wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Familie van Bambost25-07-2020

Mooi gelegen maar gedateerd

Zeer mooi gelegen camping! Wij hadden 1 van de 4 chalets welke een fenomenaal uitzicht hebben! Chalet zelf helaas erg gedateerd, krakkemikkig en viezig. Terrein zag er wat verouderd en vervallen uit zoals onkruid overal. In onze tweede week gingen er echter mannen aan de slag met maaien etc. Het knapte wat op. Eigenaars erg aardig en behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2018
    6Familie van der Weide04-08-2018

Mooi terrein met lekker zwembad, hygiene minder

Groot terrein dat maar gedeeltelijk vol staat. We hadden een grote plek op het lage gedeelte van de camping. Op zich mooi en rustig, maar achter ons stond een groep werklui met tentjes en caravan die tot laat lawaai maakten en elke ochtend rond half 6 weer met veel kabaal vertrokken. Lekker en groot zwembad. Sanitair schoon, maar gedateerd. Eten op de camping ronduit vies (vlees en garnalen leken niet vers). Afvalplek smerig: overvol. Glooiend landschap. We hebben een mooie wandeling gemaakt vanuit de camping. Hond vriendelijk.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Pues21-07-2018

Dit wordt de camping voor onze jaarlijkse vakantie

Wij begrijpen niet dat het redelijk rustig is in het hoogseizoen. We hadden een super leuke vakantie met onze dochter van 3. Plaats vlak bij de speeltuin, en toch bijna de hele week het gevoegd gehad alleen te zijn. Pluspunten: -enorm vriendelijke eigenaar(kregen gratis gas omdat we onze thuis vergaten) -veilig zwembad met veel ligplaats en gratis te gebruiken speelgoed voor de kids -speeltoestellen -diertjes om te aaien (geiten, (stille) ezels, kippen, schapen) -visvijvers waar je gratis op kan vissen -sanitair dagelijks gepoetst

Als je wil kies je een plek waar je een prachtig uitzicht hebt en je alleen op de wereld waant, of je zet je tussen de andere gezinnen en je kids maken meteen vriendjes

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Willem Bloemendaal23-08-2017

Geweldige camping!

Prachtige terassencamping, ruime plaatsen, ontzettend vriendelijke eigenaren en personeel, 2 zwembaden en genoeg speeltoestellen voor de kinderen, heerlijk eten voor weinig geld (3-gangenmenu voor € 15,-) en dat alles in een prachtig heuvelachtig landschap, kortom: niets dan lof!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Marc & Mechteld03-08-2017

Mooie Camping. Onbegrijpelijk rustig

Mooie camping met mooie zon-schaduw plaatsen. Plaatsen zijn allen zeer ruim. Prima zwembad, barretje en restaurantje. Toiletgebouw is wat gedateerd maar schoon en comfortabel. Lekkere warme douches. Sinds dit voorjaar een nieuwe eigenaar die er nieuwe energie in stopt.

Enige wat minder is dat het hier in hoog zomer te rustig is. Ca 25% is bezet. Onbegrijpelijk voor deze camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Barny Versteegen24-07-2017

Prachtige camping in natuur

Manoir de Bezolle ligt midden in de natuur van de Morvan. En heeft ongeveer 100 campingplaasen met een omvang van 100-150 m2. Heerlijk beschaduwd door de bomen en toch met zon op een grassig veld. Het zwembad is prachtig, voor de kinderen een speeltuin. De franse eigenaars sinds dit jaar zijn meer dan aardig. Voor weinig geld kun je heerlijk frans eten in het restaurant. Het sanitair is weliswaar wat verouderd maar functioneert nog prima, heerlijke warme douches...en wordt goed schoongemaakt. We komen hier zeker terug!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ilonka30-08-2016

Mooie, ruime plekken! Heerlijke vakantie gehad.

Hele mooie, rustige camping! Veel groen, hoge bomen. De camping wordt omgeven door bossen en weilanden. Mooi en ruim zwembad. Het enige minpuntje was het verouderde sanitair. Maar dit werd wel uitstekend schoon gehouden. Voor winkels moet je 10 minuten rijden. Wij vinden deze camping zeker een aanrader!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016