St. Péreuse-en-Morvan (Nievre)

Reviews over St. Péreuse-en-Morvan (Nievre)

vooral voor rustzoekers en natuurliefhebbers

susan visser,
    30-7-2012

als je van rust houdt en van mooie natuur dan zit je hier goed. hou je van cultuur en drukte, dan wordt het wat lastiger. het is een uurtje rijden naar de dichtsbijzijnde plaats (Autun of Nevers), deze plaatsen hebben wel veel cultuur en historie te bieden. voor ons was de afstand prima, de rit naar de plaatsen toe is al mooi. als je een beetje getraind bent is de omgeving ook prachtig om te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2012

Rust en ruimte

E. van de Belt,
    23-8-2008

Zeer ruim opgezette en mooi aangelegde camping. Zelfs in het hoogseizoen zeer rustig. Heerlijk (fris) zwembad.

Net nieuwe (Engelse) eigenaren, die het runnen van een camping nog niet helemaal onder de knie hebben, maar uiterst vriendelijk en behulpzaam zijn. Vriendelijke ontvangst aan de receptie.

Voor een 4-sterren camping moet er wel iets aan (de staat van) het sanitair worden gedaan.

Campingwinkel stelt niet veel voor en is duur (maar wees eerlijk: op welke camping is dat niet zo).

Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wel een keer pizza besteld, die was redelijk en tot aan de tent gebracht.

Er is in het dorp St. Péreuse (5 auto- of 15 fietsminuten) een lekker restaurant (het enige).

We hebben nog getwijfeld of we na 1 week een andere - wat meer levendige camping - zouden opzoeken, maar zijn toch lekker gebleven.

We hebben genoten van spelende eekhoorntjes in de bomen.

Gereisd met partner in juli 2008
St. Péreuse-en-Morvan (Nievre) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews