Sorteren

Reviews over St. Péreuse-en-Morvan (Nievre)

Dit wordt de camping voor onze jaarlijkse vakantie

Pues
    21-7-2018

Wij begrijpen niet dat het redelijk rustig is in het hoogseizoen.

We hadden een super leuke vakantie met onze dochter van 3. Plaats vlak bij de speeltuin, en toch bijna de hele week het gevoegd gehad alleen te zijn.

Pluspunten:

-enorm vriendelijke eigenaar(kregen gratis gas omdat we onze thuis vergaten)

-veilig zwembad met veel ligplaats en gratis te gebruiken speelgoed voor de kids

-speeltoestellen

-diertjes om te aaien (geiten, (stille) ezels, kippen, schapen)

-visvijvers waar je gratis op kan vissen

-sanitair dagelijks gepoetst

Als je wil kies je een plek waar je een prachtig uitzicht hebt en je alleen op de wereld waant, of je zet je tussen de andere gezinnen en je kids maken meteen vriendjes

Geweldige camping!

Willem Bloemendaal
    23-8-2017

Prachtige terassencamping, ruime plaatsen, ontzettend vriendelijke eigenaren en personeel, 2 zwembaden en genoeg speeltoestellen voor de kinderen, heerlijk eten voor weinig geld (3-gangenmenu voor € 15,-) en dat alles in een prachtig heuvelachtig landschap, kortom: niets dan lof!

Mooie Camping. Onbegrijpelijk rustig

Marc & Mechteld
    3-8-2017

Mooie camping met mooie zon-schaduw plaatsen. Plaatsen zijn allen zeer ruim.

Prima zwembad, barretje en restaurantje. Toiletgebouw is wat gedateerd maar schoon en comfortabel. Lekkere warme douches. Sinds dit voorjaar een nieuwe eigenaar die er nieuwe energie in stopt.

Enige wat minder is dat het hier in hoog zomer te rustig is. Ca 25% is bezet. Onbegrijpelijk voor deze camping.

Prachtige camping in natuur

Barny Versteegen
    24-7-2017

Manoir de Bezolle ligt midden in de natuur van de Morvan. En heeft ongeveer 100 campingplaasen met een omvang van 100-150 m2. Heerlijk beschaduwd door de bomen en toch met zon op een grassig veld. Het zwembad is prachtig, voor de kinderen een speeltuin. De franse eigenaars sinds dit jaar zijn meer dan aardig.

Voor weinig geld kun je heerlijk frans eten in het restaurant. Het sanitair is weliswaar wat verouderd maar functioneert nog prima, heerlijke warme douches...en wordt goed schoongemaakt. We komen hier zeker terug!!

Mooie, ruime plekken! Heerlijke vakantie gehad.

Ilonka
    30-8-2016

Hele mooie, rustige camping! Veel groen, hoge bomen. De camping wordt omgeven door bossen en weilanden.

Mooi en ruim zwembad. Het enige minpuntje was het verouderde sanitair. Maar dit werd wel uitstekend schoon gehouden.

Voor winkels moet je 10 minuten rijden.

Wij vinden deze camping zeker een aanrader!

St. Péreuse-en-Morvan (Nievre) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews