Reviews over St Nizier Sur Arroux

Goed, gastvrij en zeer schappelijk geprijsd

Karel Nugteren,
    24-9-2013

De Auberge Fleurie ligt vrij anoniem in een dorpje, Saint Nizier sur Arroux. We zijn hier nu 2 x geweest, hebben er zowel overnacht als heerlijk gegeten. De eerste keer, in november, was duidelijk een stille tijd. De keuken (Ben) maakte extra werk van het drie gangen diner; dat was meer dan voortreffelijk. We sliepen steeds in "de luxe kamer" en betaalden inclusief ontbijt iets meer dan 60 euro per nacht; geen geld voor de kwaliteit van de kamer en het voortreffelijke ontbijt. Medio september waren we opnieuw een aantal dagen in de Auberge. Onze ervaringen zijn opnieuw zeer positief: gastvrij, goed verzorgd, relaxed.

De Morvan is elk jaargetijde prachtig. in de zomersvakantie is er ook veel te doen. Een kleine camping ligt op 400 meter afstand aan de rivier de Arroux.

We zaten nu net voor de druivenoogst en de boeren waren volop bezig in de Morvan (landbowu en veeteeld) en Bourgondie (wijn). De wijnroutes zijn perfect voor een dagtocht.

De Auberge Fleurie: uitstekend vertrekpunt!

St Nizier Sur Arroux scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews