Vakantiepark La Bonne Vie

2 reviews over Vakantiepark La Bonne Vie in het Nederlands

• Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Mooie omgeving midden tussen de wijnvelden van de Bourgogne. Autun en Chalon sur Saone op geringe afstand, dus als je de stad dreigt te missen....

Park zelf ziet er zeer mooi uit met veel rozen, bomen etc. Eigenaar Peter kookt heel erg lekker, daar kan je geregeld van mee genieten.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Geweldig!!

maartje
5-7-2016
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

La Bonne vie heeft alles wat je van een vakantie in de Bourgogne zoekt; geweldige ligging tussen de wijngaarden, mooie Franse dorpjes en prachtige chateaus.

De camping zelf is fantastisch; het voelt alsof je op een onontdekt stukje Frankrijk verblijft, maar toch alle luxe ervaart die een goede camping bezit.

Geen massa camping, maar kleinschalig en persoonlijk.

Ik ben al op veel mooie plekjes op de wereld geweest, maar la Bonne vie zal ik niet snel vergeten.

Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.