Vakantiepark La Bonne Vie

Speeltuin
Kinderopvang

21 reviews over Vakantiepark La Bonne Vie in het Nederlands

• Activiteiten8

Heerlijke schaduwrijke camping die voldoende privé biedt. Lekker eten is er mogelijk en 's ochtends vroeg zijn de bestelde broodjes al gebracht. Kortom, je hoeft nergens naar om te kijken, behalve naar de omgeving. Fietsen tussen de wijngaarden en leuke stadjes bezoeken (op max. drie kwartier rijden).

• Activiteiten9

Een kleinschalige, maar ó zo gezellige camping, op een prachtige plek in Bourgondië. De omgeving biedt ontzettend veel moois: de natuur is verassend en de activiteiten divers! Voor ieder wat wils. Om vervolgens terug te komen op een knusse, warme plek. Een camping, welke ook mogelijkheden biedt voor rolstoelgebonden vakantiegangers, waar ik 2 weken heb genoten. De campingeigenaar zorgt dat je vakantie kunt houden zoals we dat allemaal van te voren wensen: onbezorgd, onder de Franse zon!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima plek

lot
30-8-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Een leuke kleine camping. Prima plekken, voldoende schaduw, wat fijn is bij alleen maar zon. Fijn dat er een zwembad aanwezig is. Minpuntje: het ouderwetse sanitair; 1 douche en 1 toilet is karig voor ong. 6 kampeerplaatsen. Ook niet altijd even netjes schoongemaakt. Gelukkig geen last van modder, want nauwelijks regen gehad. Ik hoop dat Peter, de Nederlandse eigenaar, het sanitair gaat aanpakken. Verder ben ik geen voorstander van een loslopende hond (van de eigenaar) op het terrein, af en toe rook ik hondenpoep en campinggasten worden op die manier ook uitgenodigd hun hond te laten loslopen. Veel wordt er goedgemaakt door vriendelijke en behulpzame gastheer, iedere ochtend vers brood bij de caravan, prachtige omgeving en mooie fietsmogelijkheden, mooie steden. Ik wil het wel aanraden.

Leuke camping. Aanrader!

29-8-2016
  • Activiteiten9

Twee super leuke weken gehad op deze camping. De sfeer is goed en de eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

Plekken genoeg om lekker te spelen voor kinderen. Leuk dat er ook dieren zijn, zoals o.a. kippen en konijnen.

En zeker uitstapjes genoeg te maken in de omgeving! :)

Super tijd gehad!

Naomi
29-8-2016
  • Activiteiten9

Peter is een erg behulpzame man en zorgt ervoor dat iedere bezoeker het naar zijn zin kan hebben! Verder is de ligging ook prima, tussen super veel leuke plaatsen die het bezoeken waard zijn!

• Activiteiten9

Ontzettend leuke camping met een enthousiaste en behulpzame eigenaar. Mooi terrein, ook geschikt voor minder validen. Erg fijne sfeer. De omgeving is prachtig en er is veel te doen. Hopelijk volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Gezellig en top met kinderen

Terry Bergenhenegouwen
25-8-2016
  • Activiteiten8

Prima week doorgebracht. De bedden in de 2e slaapkamer zijn aan de lage kant. MIste gebruiksaanwijzing bij tv ( maar heb de tv niet echt gemist. Vriendelijke eigenaar service was goed. KLeinschalig en juist daarom heel gezellig.

Mooie omgeving. Veel speelgoed en speeltoestellen voor kinderen, zelfs skelters.

Gereisd met vrienden in juni 2016

super!

Marja Kempen
21-8-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Erg gezellige kleine camping met aangepaste huisjes

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prachtige camping

Claudia
21-8-2016
  • Activiteiten9

Heerlijk pitoresk in een prachtige omgeving. Peter is een hele vriendelijke eigenaar en helpt altijd zodra het nodig is. Super tijd gehad!

Heerlijk vakantieverblijf.

Tineke Hagen
8-8-2016
  • Onderkomen9

Goed onderhouden, kleinschalig en rustig park. Centraal gelegen in Bourgondië. Servicegericht.

Iedereen welkom.

Slechte ontvangst Wifi.

Peter Bredie, exploitant van het park., Directeur-eigenaar, 19-8-2016
Bedankt voor uw review. Kleine aanvulling op de Wifi. Het nieuwe Wifi systeem had tijdelijk een kleiner bereik doordat er 2 zendmasten door blikseminslag defect waren gegaan. Binnen enkele dagen was dit verholpen en nu is er weer volledige dekking over het hele park met een moderne installatie die in conformiteit is met de wettelijke bepalingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.