Vakantiepark La Bonne Vie

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten8,1

10 reviews over Vakantiepark La Bonne Vie in het Nederlands

• Activiteiten8

Voor de 3e keer op deze camping, samen met andere gezinnen via stichting JoRens/Wigwam. Wij hebben op een grote kampeerplek gestaan waar de caravan met voortent en klein tentje heerlijk in de schaduw stonden en dan nog plek genoeg voor ons zitje. Mopperde ik vorig jaar op het sanitair, dit jaar was daar geen reden toe; deze is in het voorjaar totaal vernieuwd en vergroot. Dus eigenlijk geen minpunt meer toe te voegen. Ons zien ze volgend jaar weer👌🍷

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Marja Kempen,
21-8-2017
  • Activiteiten10

Een prachtige plek met leuke, aangepaste huisjes. Een vriendelijke, behulpzame eigenaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke kleinschalige camping

Corien van Lomwel,
29-7-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

We hebben twee heerlijke kampeerweken gehad met onze tent op een fijne ruime plek in de boomgaard. Het sanitair was dichtbij en werd goed schoongemaakt. De service was goed en het zwembad fijn. We vonden de wijnproeverij een bijzondere belevenis. Onze zoon van 12 heeft het ook heel goed gehad mede dankzij het georganiseerde flesvoetbaltoernooi, het voeren van de dieren en de skelters.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige ervaring

Emmy Verheij
23-8-2016
  • Activiteiten8

Wij voelden ons ontzettend thuis op deze locatie en dat komt mede door de fantastische gastheer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijn gezellig park, voel je gelijk thuis.

Jim van Batenburg
17-8-2016
  • Activiteiten9

Het park heeft een rustige uitstraling en de eigenaar hecht heel veel waarde aan de gehandicapte medemens.

Voor ons was het een heerlijk plekje om zeker terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Heerlijk relaxen voor jong en oud.

Ton Zweerts
11-7-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Fijne sfeer, goede service, mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Fantastisch park, zeer overzichtelijk.

Familie
6-5-2016
  • Activiteiten10

Keurig nette huisjes van alle gemakken voorzien en brandschoon.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016
  • Activiteiten10

Wij kwamen op de bonnefooi op zoek naar een camping op doorreis naar Zwitserland (vanuit Engeland). De Kinderen hadden het zo goed naar hun zin dat we een extra nacht gebleven zijn. Heel veel activiteiten voor de meiden (ondanks dat ze geen Nederlands spreken en wat ouder waren dan alle andere kinderen), en daardoor konden wij een dagje uitrusten. Zelfs onze hond vond een vriendin (hond van de eigenaren). Kortom : heerlijk vakantie vieren! Alle comfort en activiteiten van een grote camping, maar op kleine schaal. En zeer gastvrije ontvangst. Bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi park, prachtige omgeving!

Kees
23-8-2013
  • Activiteiten8

Wij hebben ontzettend genoten op vakantiepark La Bonne Vie!! Prachtig gelegen in de heuvels, tussen de wijngaarden en nabij het Canal du Centre. Het park is ruim van opzet en goed onderhouden.

De eigenaars, Peter en Yvonne, zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Elke ochtend wordt op bestelling verse brood 'thuis' bezorgd, heerlijk! Bijna dagelijks worden vrijblijvende activiteiten georganiseerd, zoals wandeling, bezoek aan wijnboer/kasteel, ponyrijden, etc. Animatrice Yara zorgt voor voldoende vertier. Zo’n 4-5 keer per week kun je aanschuiven voor een heerlijke maaltijd! Tevens beschikt het park over een mooi, en goed afgezet, zwembad.

De omgeving van het park is prachtig!! Zeer geschikt voor wandel- en fietstochten van diverse niveau’s. Je kunt voldoende uitdaging vinden op de racefiets/mountainbike over de heuvels en ook heerlijk toeren langs het kanaal. In de omgeving zijn diverse mooie wandelroutes uitgezet. Een bezoek aan de stad Beaune is een aanrader, met name het hospice.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Meer dan SUPER !!!!!!!!!

Jan-Erik van Toll
19-8-2012
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

We zijn 2 weken geweest en hebben geweldig genoten. De camping is mooi en rustig gelegen en, zeker voor kinderen, geweldig.

Pony rijden, eendjes voeren, knuffelen met de konijntjes, hartstikke leuk.

Ook de skelters waren zeer in trek bij de kinderen.

Meerdere keren gegeten op la Bonne Vie. Nou, Peter is niet alleen een goed gastheer, maar ook een prima kok.

Wanneer je iets wilt weten over de Bourgogne, vraag het Peter en je krijgt direkt een antwoord.

Yvonne heeft ons ook met van alles geholpen en Yara heeft gezorgd voor een prima en verzorgde animatie.

Voor iedereen een zeer mooie accomodatie en zeker voor gezinnen met (kleinere) kinderen is la Bonne Vie TOP !!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.