Vakantiepark La Bonne Vie

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten8,1

1 review over Vakantiepark La Bonne Vie in het Nederlands

2007

Een goede en prettige accommodatie, alles aanwezig en is

M.A. van der \Voort
3-7-2007
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Een goede en prettige accommodatie, alles aanwezig en niets is te veel als je vragen heb aan de beheerder Peter.

Een prettige ligging waar je alle kanten op kan voor wat je ook wil doen.

Ruime en schone kamers.

Kortom een bezoek waard

Gereisd familie in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.