Vakantiepark La Bonne Vie

8,3

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten8,1

23 reviews over Vakantiepark La Bonne Vie in het Nederlands

Fijne kleinschalige camping (15 plekken) en bungalowparkje. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaar, waardoor hoofdzakelijke Nederlandse gasten. Ongedwongen sfeer. Broodservice tot aan voordeur/tent. Aantal grote kampeerplekken rondom centrale speelveld, wat kleinere hogerop ( niet echt geschikt voor caravan). Landelijk gelegen, maar redelijk centraal om de Bourgogne te verkennen, 5 km vanaf voie verte langs kanaal. Nieuw gemengd sanitair gebouw. Overdag en ‘s nachts zeer rustig, ‘s avonds en ‘s morgens vroeg af en toe wat overlast door groep Spaanse druivenplukkers die op de camping verbleven.

Gereisd met partner in september 2018

Prima camping in mooie omgeving.

Wiens en Ellen,
16-7-2018
  • Activiteiten8

Prima camping, met mooi vernieuwd sanitair, ruime plekken, zon en schaduw op de plek. Schoon zwembad. Hartelijke eigenaar, samen eten als je dat wilt en als je dat niet wilt is dat ook prima. Mooie omgeving, goed te fietsen en wandelen in de wijnvelden. Wij zijn nu voor de derde keer geweest, het voelt als tweede thuis.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch kamperen met luxe sanitair

Andrea,
24-6-2018
  • Activiteiten8

De rust en kleinschaligheid, kampeerplaatsen met veelal zon en schaduw, het gloednieuwe luxe sanitair en de ligging, het is een waar fietsparadijs.zowel over de voie vert als gewoon langs de wijndorpjes. Goed te fietsen zonder ondersteuning en heel afwisselend. De bakker en supermarkt op fietsafstand en vele restaurantjes ook. Prachtig gebied met oude wijndorpjes, Nolay is zeker de moeite waard met een lieflijk pleintje met vakwerkhuisjes en een oude houten overkapping op het marktplein. Via de achteruitgang van de camping fiets je er in 11 km naartoe. En vandaar weer via de voie vert zonder moeite ( oude spoorlijn bergaf) en verder langs het kanaal weer terug. Ook het kasteel in Couches is dichtbijen de moeite waard.

Het zwembad in de middag heerlijk en s avonds genieten van de krekels met een wijntje van de wijnboer vlakbij..

Wij komen zeer zeker terug...

O, ja,minpuntje.. we zijn bang dat er nu teveel kampeerders deze unieke stek ontdekken en wij zelf geen plaats meer hebben..

Gereisd met partner in juni 2018

• Onderkomen8

La Bonne Vie en dat gevoel hadden wij echt tijdens ons verblijf. Wat een fijne plek om je vakantie door te brengen! Een rustig camping om echt bij te komen met een prachtige ligging tussen de Franse wijngaarden. Dat je als klap op de vuurpijl ook nog eens vers brood van de bakker bij je tent krijgt bezorgd maakt het helemaal af. Wat een service! Een dikke aanrader: ga voor dat goede leven!

Gereisd met partner in juli 2017

Ontspannen sfeer, prachtige omgeving

Monique en Gert Jan
11-8-2016
  • Activiteiten9

We hebben gekampeerd op La Bonne Vie. Een leuke combinatie van huisjes en kampeerders op een verzorgd terrein. De eigenaar, Peter, weet op een ontspannen manier het geheel te runnen. Wat geeft er een meer vakantiegevoel dan verse croissants en stokbrood die 'morgens bij het wakker worden bij je tent voor je klaar liggen.

De omgeving biedt veel mogelijkheden voor uitstapjes die geschikt zijn voor jong en oud. Een verblijf op la Bonne Vie is toegankelijk voor iedereen; jonge gezinnen, minder validen, ouderen, etc.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad en genoten van de top wijntjes die de streek te bieden heeft.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een geweldige camping in een prachtige omgeving

Helene Damen
2-8-2016
  • Activiteiten9

Heerlijk rustig. Zeer netjes en schoon. Mooi en schoon zwembad. Geen negatieve punten

Gereisd met partner in juli 2016

M. Post
18-7-2016
  • Activiteiten9

Prachtig en overzichtelijk, kindvriendelijk, maar ook voor de volwassen vakantieganger een comfortabel en ontspannen verblijf.

Gereisd met partner in juli 2016

Een superfijne, rustige, gastvrije, camping!

Gerti van Vree
17-7-2016
  • Activiteiten10

De camping ligt heel mooi, rustig, prachtige fietsomgeving langs het kanaal. Als je wil kan je eten bij de eigenaar die 5 dagen per week zelf heerlijk eten klaar maakt tegen een mooie prijs met heerlijk bourgondische wijn. Leuk om zo elkaar te leren kennen.

Een zeer gemoedelijke sfeer, een heerlijk, mooi, schoon verwarmd zwembad.

Schoon en goed onderhouden terrein.

Gereisd met partner in juni 2016

Jan jongeneel
4-7-2016
  • Activiteiten10

Kindvriendelijk. Zeer geschikt voor 50 plussers in voor en naseizoen. Ook geschikt voor groepen die willen wandelen en of wijnproeven

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk

Marc
10-11-2015
  • Activiteiten8

Hier een week in september geweest.

Heerlijk weer en elke dag in het verwarmd zwembad gelegen.

Kleinschalig en in deze tijd van het jaar perfect voor mensen zonder kinderen.

Hadden een plaats op de camping. Was lekker rustig,

Eigenaar gaf aan dat er deze winter nieuw sanitair komt met extra douches en toilet

Hadden we nu niet nodig, was bijna prive sanitair.

Als je een fietsendrager hebt kun je in een straal van 25 kom verschillende fietstochten maken,

Over oude spoorlijnen en langs de kanalen.

4 x gefietst op stadsdfietsen met 3 vernsnellingen zonder ondersteuning.

Wandelen ook perfect vanaf de camping zo de wijngaarden of de weilanden in.

Sfeer op de camping was erg gemoedelijk en we komen hier zeker weer terug.

Dus 50 plussers, ideaal om te fietsen, wijn te drinken en leuke plaatsen te bezoeken.

Bovendien een Nederlandse eigenaar die heel aardig is en die je altijd helpt als er iets aan de hand is.

Gereisd met partner in september 2015

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.