Vakantiepark La Bonne Vie

152 reviews over Vakantiepark La Bonne Vie in het Nederlands

Wij gaan nog een terug!

Elise Duinkerken-Happel
  • Activiteiten9

We hebben werkelijk genoten van een fantastische vakantie op La Bonne Vie.

We kwamen wat later aan en werden meteen door de buren op de plek geholpen. Gemoedelijke sfeer proefde je meteen.

Elke ochtend ging onze dochter van 3 de kippen, cavia's en konijnen voeren met het Nederlandse animatie team.

Vervolgens waren er verschillende andere activiteiten waar ze aan mee kon doen.

Wij hoefden niet mee te doen maar we vonden het te leuk om dit wel te doen.

Hoogtepunt het kampvuur met marshmallows,liedje en verhalen.

1 dag regen gehad,maar zelfs met regen hebben wij ons vermaakt.

Heerlijke relax vakantie gehad

Charlotte Bredie
  • Activiteiten9

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en hebben een eigen tuin waar je heerlijk buiten kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
  • Activiteiten10

Mooie omgeving midden tussen de wijnvelden van de Bourgogne. Autun en Chalon sur Saone op geringe afstand, dus als je de stad dreigt te missen....

Park zelf ziet er zeer mooi uit met veel rozen, bomen etc. Eigenaar Peter kookt heel erg lekker, daar kan je geregeld van mee genieten.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Wc's -

Prachtige camping

Claudia
  • Activiteiten9

Heerlijk pitoresk in een prachtige omgeving. Peter is een hele vriendelijke eigenaar en helpt altijd zodra het nodig is. Super tijd gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2016
  • Activiteiten10

Een oase van rust en gemoedelijkheid heerst op deze mooie groene camping, waar je heerlijk tot rust komt terwijl de kinderen ondertussen zich naar hartelust vermaken met al hun vriendjes en vriendinnetjes. Een zorgeloze vakantie met plezier voor t hele gezin is dus t resultaat:-) Een ervaring wat ons waarschijnlijk motiveert om nog eens langs te komen (wat niet onze gewoonte is).

Verder sluit ik me aan bij eerdere recensies.

Kleine minpuntjes: t sanitair gebouw op t speelveldje zou wat ons betreft wat uitgebreid mogen worden, 1 toilet en 1 douche is wat krap. En wat aandacht voor de drolletjes van (overigens lieve) hond die we her en der tegenkwamen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke kampeerplek voor de familie

Herman Goor
18-8-2016
  • Activiteiten10

Heerlijke kleine camping. Lekker weer, ruime plekken, leuke animatie, goed eten en topzwembad.

• Activiteiten10

La Bonne Vie is een heel erg leuke, kleine charmecamping met elf huisjes/gites en een tiental kampeerplekken in de Bourgogne. De kampeerplekken zijn ruim, het zwembad is heerlijk en het parkje zelf is ruimtelijk en mooi. Ook erg leuk is de dagelijkse animatie voor de kinderen in het hoogseizoen, met leuke, kleinschalige activiteiten. De leidsters hebben echt oog voor de individuele kinderen.

Daarnaast wordt er dagelijkse vers brood bezorgd bij de tent of het huisje en kun je vijfmaal per week mee-eten.

Kortom: ideale plek in het hoogseizoen voor gezinnen met (kleine) kinderen. In het voor en naseizoen is het ook vast een fijne plek om te genieten van de fraaie omgeving en natuur.

Kleine minpuntjes: het campingsanitair is aan een renovatie toe. Bovendien stinkt het daar soms wat naar huisvuil. EN de rondlopende hond laat ook wel eens een drolletje achter...

Maar verder topplek, op een prettige rij-afstand van Nederland, waar ze ons vast nog wel eens vaker zullen zien...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijn gezellig park, voel je gelijk thuis.

Jim van Batenburg
17-8-2016
  • Activiteiten9

Het park heeft een rustige uitstraling en de eigenaar hecht heel veel waarde aan de gehandicapte medemens.

Voor ons was het een heerlijk plekje om zeker terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016
  • Activiteiten9

Wat een heerlijk verblijf was het bij Le Bonne Vie, een charmant kleinschalig vakantiepark, waar wij hebben gekampeerd met eigen tent. In hoogseizoen is er Nederlandse animatie voor de kids (spelletjesavond, dieren voeren, ponyrijles), elke dag een nieuw programma. Kinderen (allemaal NL) maken snel contact door de kleinschaligheid en vrijheid (speeltuin, skelters, animatie). Ook de sfeer is gemoedelijk en mooie omgeving, veel te doen dichtbij. Leuk stadje voor hapje te eten op boodschappen, kasteel Couches en diverse wijnboeren bezocht tijdens het wijnfestival begin augustus.

Ook mee-eten kan in hoogseizoen 5 maal per week, ideaal! Let wel op het juiste plekje als je gaat kamperen, ben je met kinderen is bij het speelveld een grote aanrader. Wij zaten elders en hadden de hele dag volle zon....

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.