Vakantiepark La Bonne Vie

152 reviews over Vakantiepark La Bonne Vie in het Nederlands

Leuke camping. Aanrader!

29-8-2016
  • Activiteiten9

Twee super leuke weken gehad op deze camping. De sfeer is goed en de eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

Plekken genoeg om lekker te spelen voor kinderen. Leuk dat er ook dieren zijn, zoals o.a. kippen en konijnen.

En zeker uitstapjes genoeg te maken in de omgeving! :)

Super tijd gehad!

Naomi
29-8-2016
  • Activiteiten9

Peter is een erg behulpzame man en zorgt ervoor dat iedere bezoeker het naar zijn zin kan hebben! Verder is de ligging ook prima, tussen super veel leuke plaatsen die het bezoeken waard zijn!

• Activiteiten9

Ontzettend leuke camping met een enthousiaste en behulpzame eigenaar. Mooi terrein, ook geschikt voor minder validen. Erg fijne sfeer. De omgeving is prachtig en er is veel te doen. Hopelijk volgend jaar weer!

Heerlijke relax-vakantie!

Marieke
28-8-2016
  • Activiteiten10

La Bonne Vie is een hele fijne plek om een relaxte vakantie te hebben. Wij hebben hier 2 weken gekampeerd voor de 2e keer. Het is een mooi en goed onderhouden park, maar er kan en mag heel veel. Er is heel veel te doen voor kinderen (o.a. dieren, ponyrijden, skelters, animatie en genoeg andere Nederlandse kinderen om mee te spelen) en er is een heerlijk zwembad ter verkoeling. De omgeving is ook fantastisch, Autun, Beaune, je kunt hier goed wandelen en genieten van de heerlijke wijnen. Eigenaar Peter is heel relaxt en staat altijd open voor vragen. Elke ochtend vers brood bij de tent bezorgt en 5x in de week avondmaaltijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gezellig en top met kinderen

Terry Bergenhenegouwen
25-8-2016
  • Activiteiten8

Prima week doorgebracht. De bedden in de 2e slaapkamer zijn aan de lage kant. MIste gebruiksaanwijzing bij tv ( maar heb de tv niet echt gemist. Vriendelijke eigenaar service was goed. KLeinschalig en juist daarom heel gezellig.

Mooie omgeving. Veel speelgoed en speeltoestellen voor kinderen, zelfs skelters.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldige ervaring

Emmy Verheij
23-8-2016
  • Activiteiten8

Wij voelden ons ontzettend thuis op deze locatie en dat komt mede door de fantastische gastheer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

super camping mooie locatie ☀️

J van der Slik
22-8-2016
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Het eten uit de keuken is er heel goed en super gezellig in de pruimen boomgaard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heel fijn!

nvd
22-8-2016
  • Activiteiten10

Super plek voor gezinnen met kinderen tot een jaar of tien (en ongetwijfeld ook voor rustzoekers in het voor/naseizoen). Mooie omgeving en gezellige plek. Het fijne zwembad, de leuke kinderactiviteiten, het mooie terrein en de buitenkeuken met lekkere maaltijden (meerdere dagen per week) zijn grote pluspunten.

Minpunten: de hond van de eigenaar loopt los rond, is op zich een lieve hond (vind zelfs ik als niet-hondenliefhebber) maar ik vind het zelf toch prettiger als honden niet vrij over het terrein lopen (er lag bijv ook een paar keer hondenpoep op het terrein, dit vinden wij wel echt een aandachtspunt). Een tweede aandachtspunt (voor kampeerders) betreft het sanitair, is wat verouderd en niet helemaal evenredig over het terrein verdeeld (weinig sanitair op het grootste veld en juist veel bij het kleinere veldje), en zou ook wat vaker schoongemaakt kunnen worden. Al is het met veel jonge kinderen die met modderige voeten in en uit lopen denk ik onvermijdelijk dat het niet altijd 100% schoon is.

Al met al is het hier heel fijn vakantie vieren, en wegen de positieve punten ruimschoots tegen de minpunten op!

Heerlijke kindvriendelijke plek

Marjolein
21-8-2016
  • Activiteiten9

Wij hebben in een van de bungalows geslapen. De bungalows zijn eenvoudig maar voorzien van alles wat je nodig hebt. Het fijnste is dat je enorm veel privacy hebt en genoeg schaduwplekken en niet te vergeten... Een BBQ!

Park is zeer kindvriendelijk, er is van alles te doen, het is klein en veilig en de animatie organiseert heel veel leuke dingen. Je kunt bijna elke avond heerlijk eten bij Peter. En elke ochtend legt hij het bestelde brood bij je huis/tent. Kortom: een aanrader, zeker met jonge kinderen!

super!

Marja Kempen
21-8-2016
  • Activiteiten10

Erg gezellige kleine camping met aangepaste huisjes

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.