Vakantiepark La Bonne Vie

• Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Een prachtige plek met leuke, aangepaste huisjes. Een vriendelijke, behulpzame eigenaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het was weer voor de derde keer geweldig

Fam Noom,
19-8-2017
  • Activiteiten8

Het is een vriendelijk en ongevaarlijk vakantiepark en zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Wij waren hier voor de derde maal met onze dochter's,schoonzonen en de kleinkinderen en steeds weer vermaken de kinderen zich uitstekend,ook de activiteiten van Peter en zijn Team dragen bij aan een uitstekend verblijf

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super fijne vakantie gehad!

Marieke Janssen,
13-8-2017
  • Activiteiten8

Het is een hele gemoedelijke camping waar je kinderen zonder zorgen heerlijk kunnen spelen en zwemmen. De toiletgebouwen vonden we iets minder. Je moest lang wachten voor je aan de buurt was. Dus eigenlijk waren er te weinig douche of wasgelegenheden. En doordat het heel veel gebruikt werd vonden we dat het nog we iets meer schoon gemaakt kon worden. De broodjes service vonden we heerlijk! Elle ochtend lagen de verse broodjes voor onze tent en bij aankomt en natuurlijk ook andere dagen konden we gebruik maken van het huiselijke restaurantje waar heerlijk voor ons werd gekookt! Dat er nederlands werd gesproken vonden we ook een pluspunt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Dit nooit meer

Bonnema,
12-8-2017

Toen wij op camping La bonne vie aankwamen was het even zoeken naar de eigenaar. Deze had nog enkele plekken over waaruit we konden kiezen. We kozen een plek boven op de camping, omdat het daar het rustigst zou zijn. Niets bleek echter minder waar. Omdat er een kamp op de camping verbleef, was het tot 1:00 in de nacht erg onrustig. De twee douches waar wij gebruik van konden maken, waren schoon, maar je moet wel in een omgebouwde dixi douchen die aan het pad geplaatst zijn en ze stinken naar riool lucht. De wc is gemengd, dus de pisbakken hangen voor het toilet waar ook de dames gebruik van moeten maken. Alles was wel schoon. Het zwembad was ook buiten gebruik. Na een beroerde nacht dus maar gauw weer vertrokken naar een rustigere plek waar we voor minder geld een beter stekkie gevonden hebben.

• Activiteiten7

Wij waren hier voor het 2de jaar op rij en komen volgend jaar opnieuw. We waren hier met 3 gezinnen. De kinderen én wij zijn er wég van. Het is niet de goedkoopste camping, maar wél een aanrader.

Wat wij er leuk aan vinden:

- Kleinschaligheid: de (zelfs jonge kinderen van 4 jaar, overal vrij rondlopen en zijn toch makkelijk terug te vinden :-).

- Extra's

Je vindt er het obligate zwembad, maar héél leuke extra's voor de kinderen (en de ouders :-)) zijn de go-carts/skelters, de dieren (die ze zelf kunnen voederen, aaien, ...), de paarden (waar ze onder begeleiding op mogen), het beekje achter de camping dat zich ideaal leent tot het bouwen van dammen, het proberen :-) vangen van waterjuffers, de camping hond Isa, ...

- Schaduw & privacy

Wij zaten in zo'n huisje. Is voldoende groot. Huisjes hebben allemaal een haag die hen voldoende privacy bieden en staan onder de bomen, dus voldoende schaduw en koelte (ook in het huis).

- Eten

En ik moest ook nog meegeven van de kinderen ... Peter bakt heerlijke frietjes. :-)

- Omgeving

Veel activiteiten i/d omgeving. Bv. klimparcours (ook voor heel jonge kinderen) op minder dan 30 min rijden

Punten die voor verbetering vatbaar zijn vinden we:

- de verduisteringsgordijnen in de slaapkamers (van de kinderen);

- als iedereen tegelijkertijd in het zwembad zou zitten, dan wordt het moeilijk zwemmen. Maar dat hebben wij de voorbije 2 jaar niet meegemaakt, want iedereen bouwt ook niet zwem-activiteiten in.

Veel plezier.

6-8-2017
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten8

Verbleven op plek k07: dit was een andere plek als eerder aangegeven: naast het sanitairgebouw en de vuilnisbakken waardoor stankoverlast en al vroeg wakker door gebruik sanitair.

Benadering en sfeer vonden wij onpersoonlijk.

Sanitair matig van kwaliteit: slechte douchestraal en afvoer en in dixie-douche geen licht. Regelmatig ook modderig. Verder weinig tov aantal gasten. Zwembad ziet er leuk uit maar te klein voor aantal gasten. S'middags was het meer een zitbad

Kinderen vonden animatie leuk.

Heerlijke kleinschalige camping

Corien van Lomwel,
29-7-2017
  • Activiteiten7

We hebben twee heerlijke kampeerweken gehad met onze tent op een fijne ruime plek in de boomgaard. Het sanitair was dichtbij en werd goed schoongemaakt. De service was goed en het zwembad fijn. We vonden de wijnproeverij een bijzondere belevenis. Onze zoon van 12 heeft het ook heel goed gehad mede dankzij het georganiseerde flesvoetbaltoernooi, het voeren van de dieren en de skelters.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Activiteiten8

Heerlijke schaduwrijke camping die voldoende privé biedt. Lekker eten is er mogelijk en 's ochtends vroeg zijn de bestelde broodjes al gebracht. Kortom, je hoeft nergens naar om te kijken, behalve naar de omgeving. Fietsen tussen de wijngaarden en leuke stadjes bezoeken (op max. drie kwartier rijden).

Gereisd met vrienden in juli 2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Een kleinschalige, maar ó zo gezellige camping, op een prachtige plek in Bourgondië. De omgeving biedt ontzettend veel moois: de natuur is verassend en de activiteiten divers! Voor ieder wat wils. Om vervolgens terug te komen op een knusse, warme plek. Een camping, welke ook mogelijkheden biedt voor rolstoelgebonden vakantiegangers, waar ik 2 weken heb genoten. De campingeigenaar zorgt dat je vakantie kunt houden zoals we dat allemaal van te voren wensen: onbezorgd, onder de Franse zon!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima plek

lot
30-8-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Een leuke kleine camping. Prima plekken, voldoende schaduw, wat fijn is bij alleen maar zon. Fijn dat er een zwembad aanwezig is. Minpuntje: het ouderwetse sanitair; 1 douche en 1 toilet is karig voor ong. 6 kampeerplaatsen. Ook niet altijd even netjes schoongemaakt. Gelukkig geen last van modder, want nauwelijks regen gehad. Ik hoop dat Peter, de Nederlandse eigenaar, het sanitair gaat aanpakken. Verder ben ik geen voorstander van een loslopende hond (van de eigenaar) op het terrein, af en toe rook ik hondenpoep en campinggasten worden op die manier ook uitgenodigd hun hond te laten loslopen. Veel wordt er goedgemaakt door vriendelijke en behulpzame gastheer, iedere ochtend vers brood bij de caravan, prachtige omgeving en mooie fietsmogelijkheden, mooie steden. Ik wil het wel aanraden.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.