Vakantiepark La Bonne Vie

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima camping in mooie omgeving.

Wiens en Ellen
16-7-2018
  • Onderkomen8

Prima camping, met mooi vernieuwd sanitair, ruime plekken, zon en schaduw op de plek. Schoon zwembad. Hartelijke eigenaar, samen eten als je dat wilt en als je dat niet wilt is dat ook prima. Mooie omgeving, goed te fietsen en wandelen in de wijnvelden. Wij zijn nu voor de derde keer geweest, het voelt als tweede thuis.

Heerlijk!

Renske
15-7-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijke vakantie plek, op een mooie en gezellige camping in een mooie omgeving tussen de wijn velden.

Heerlijk eten aan houten tafels bij het kleine restaurantje buiten.

Heel nieuw en schoon sanitair.

Een grasveldje voor de tent waar kinderen met skelters kunnen rijden. Een heerlijk zwembad met verschillende hoogtes. Ideaal voor kinderen. Ik zeg “ vakantie”

Het goede leven

Jp
15-7-2018
  • Onderkomen8

Wij komen voor de 2e keer. Met het nieuwe sanitair kan ik geen minpuntje bedenken. Heerlijke camping voor mensen met kinderen, fijne plekken langs een (speel)veldje, of terrasplekken op de heuvel.

Geweldig nieuw sanitair, ruim, zeer geschikt ook voor rolstoelen. Heerlijk zwembad en heerlijk eten. Ontspannen sfeer. Wat wil je nog meer?

Zeer hulpvaardige eigenaar Peter en assistent Tanja. Niet alles is superstrak geregeld (er gaat vast weleens iets mis), maar wel met veel aandacht, en alles is mogelijk.

De eerste en laatste weken van de zomer geen animatie maar de kinderen vermaken zich heerlijk met alles, de skelters, de dieren, het zwembad, het speelveld en met elkaar.

Er zijn ook huisjes en die zien er goed uit...

Fantastisch kamperen met luxe sanitair

Andrea
24-6-2018
  • Activiteiten8

De rust en kleinschaligheid, kampeerplaatsen met veelal zon en schaduw, het gloednieuwe luxe sanitair en de ligging, het is een waar fietsparadijs.zowel over de voie vert als gewoon langs de wijndorpjes. Goed te fietsen zonder ondersteuning en heel afwisselend. De bakker en supermarkt op fietsafstand en vele restaurantjes ook. Prachtig gebied met oude wijndorpjes, Nolay is zeker de moeite waard met een lieflijk pleintje met vakwerkhuisjes en een oude houten overkapping op het marktplein. Via de achteruitgang van de camping fiets je er in 11 km naartoe. En vandaar weer via de voie vert zonder moeite ( oude spoorlijn bergaf) en verder langs het kanaal weer terug. Ook het kasteel in Couches is dichtbijen de moeite waard.

Het zwembad in de middag heerlijk en s avonds genieten van de krekels met een wijntje van de wijnboer vlakbij..

Wij komen zeer zeker terug...

O, ja,minpuntje.. we zijn bang dat er nu teveel kampeerders deze unieke stek ontdekken en wij zelf geen plaats meer hebben..

matig voor ons, kinderen vonden het erg leuk

Jacobs
19-11-2017
  • Activiteiten7

vorig jaar hier een week gestaan. Hoog ons kent ons gehalte, veel mensen die vaker terugkomen. Voor de kinderen een walhalla. Gevraagd om een rustige plek en ook gekregen ergens achteraan. Meeste plekken zijn gesitueerd rondom het speelveld wat erg praktisch is met kleine kinderen. Wel heel erg veel steentjes op onze plek wat met een tent niet heel prettig is (leek meer een plek voor caravan/camper). Toen wij de eigenaar hier op attendeerden werden de schouders opgehaald. Plek was krap voor onze 5 persoons tent maar het paste. Grootte van overige plekken wisselden. Douches en wc's redelijk schoon maar verouderd en te weinig voor aantal plaatsen. Hond van de eigenaar loopt los en poept op het terrein. Werd wel direct opgeruimd wanneer je eigenaar hierop attendeerde maar niet alles werd op tijd gezien. Een aantal keer op de camping gegeten, frietjes prima maar a la carte was zeer matig. Eindafrekening klopte niet en toen we thuis waren kregen we te horen dat we niet betaald hadden. Toen er iets mis was met onze broodbestelling de laatste dag en wij aangaven dan een probleem te hebben, werd ook weer de schouders opgehaald. Dieren in de kinderboerderij werden door kinderen lastig gevallen (terwijl er duidelijk staat dat er toezicht moest zijn), rond middernacht werd er door pubers nog luidkeels gezongen terwijl ouders in een aangrenzend huisje zaten te borrelen. Niet echt een rustige camping vonden wij. Wij kregen sterk het idee dat het de eigenaar allemaal een beetje boven het hoofd groeit en iedere mogelijkheid om inkomsten te genereren werd aangegrepen.Toen wij er waren lag er overal veel kapot speelgoed. Jammer vonden wij. Als je op zoek bent naar een rustige camping met ruime staanplaatsen en een beetje privacy dan ben je hier niet aan het juiste adres. Wel als je van een levendige kleine camping houdt. Wij laten deze camping links liggen.

• Onderkomen8

La Bonne Vie en dat gevoel hadden wij echt tijdens ons verblijf. Wat een fijne plek om je vakantie door te brengen! Een rustig camping om echt bij te komen met een prachtige ligging tussen de Franse wijngaarden. Dat je als klap op de vuurpijl ook nog eens vers brood van de bakker bij je tent krijgt bezorgd maakt het helemaal af. Wat een service! Een dikke aanrader: ga voor dat goede leven!

Leuke, geen goedkope, kleinschalige camping

Jorien Snoek
29-8-2017
  • Activiteiten8

Ontvangst was warm en behulpzaam. Wij kregen een geweldige plek aan het grote speelveld waar onze drie jongens zich meteen konden uitleven. De skelters zijn geweldig maar ook de kleine speeltuin en de tractor waar ze op konden klimmen. Fijn klein zwembadje wat aan alle eisen voldoet met heerlijke ligbedden.

Broodservice top, eten heerlijk vooral de pizza's!

Van de animatie hadden we wat meer verwacht, was wel erg simpel. Paardjes rijden wel enig!

Peter is super vriendelijk en doet echt zijn best.

Wij hebben er 4 nachten gestaan en komen zeker nog eens terug!

Voor onze peuter van 2 was het fijn, hij kon zelf de camping rond hobbelen en spelen. Onze oudste van 8 vond het ook erg leuk voor een 4 nachten.

Niet heel veel in de buurt te doen, dus voor een paar dagen prima!

Heerlijk weer gehad.

Sanitair mag inderdaad wel aangepakt worden om het uit te breiden. Werd wel goed schoon gehouden.

Vonden het niet goedkoop voor best een simpele camping, maar voelde ons er thuis. Erge fijne sfeer!

Mooi verborgen camping in Bourgondië

Niels den Boer
23-8-2017
  • Onderkomen8

Even zoeken, maar dan heb je ook een fijne rustige camping te pakken. Warme ontvangst. Meteen een thuisgevoel. Hoewel er een groep het grootste deel van de camping bezette was het ouderwets gezellig. Zeer goed gelegen tussen de grote plaatsen. Fietsen mee en je kunt hele mooie tochten maken.

Minder was het gebrek aan goede douche- en toiletvoorzieningen. De Dixie toiletten en -douches gaven echt aan dat de camping schreeuwt om een bruikbaarder toiletgebouw. De huidige situatie werpt je wel een stuk terug in de tijd, maar wees niet bang... het bekende Franse gat in de grond zal je er niet vinden.

Ook dat is kamperen. We komen zeker terug!

Marja Kempen
21-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een prachtige plek met leuke, aangepaste huisjes. Een vriendelijke, behulpzame eigenaar!

Het was weer voor de derde keer geweldig

Fam Noom
19-8-2017
  • Onderkomen9

Het is een vriendelijk en ongevaarlijk vakantiepark en zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Wij waren hier voor de derde maal met onze dochter's,schoonzonen en de kleinkinderen en steeds weer vermaken de kinderen zich uitstekend,ook de activiteiten van Peter en zijn Team dragen bij aan een uitstekend verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bonne Vie in St. Maurice les Couches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bonne Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark La Bonne Vie scoort een 8.89 uit 10 op basis van 167 reviews.