Vakantiepark La Bonne Vie ****

• Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Wij komen voor de 2e keer. Met het nieuwe sanitair kan ik geen minpuntje bedenken. Heerlijke camping voor mensen met kinderen, fijne plekken langs een (speel)veldje, of terrasplekken op de heuvel.

Geweldig nieuw sanitair, ruim, zeer geschikt ook voor rolstoelen. Heerlijk zwembad en heerlijk eten. Ontspannen sfeer. Wat wil je nog meer?

Zeer hulpvaardige eigenaar Peter en assistent Tanja. Niet alles is superstrak geregeld (er gaat vast weleens iets mis), maar wel met veel aandacht, en alles is mogelijk.

De eerste en laatste weken van de zomer geen animatie maar de kinderen vermaken zich heerlijk met alles, de skelters, de dieren, het zwembad, het speelveld en met elkaar.

Er zijn ook huisjes en die zien er goed uit...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018