Vakantiepark La Bonne Vie ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Andrea

Fantastisch kamperen met luxe sanitair

Andrea,
24-6-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

De rust en kleinschaligheid, kampeerplaatsen met veelal zon en schaduw, het gloednieuwe luxe sanitair en de ligging, het is een waar fietsparadijs.zowel over de voie vert als gewoon langs de wijndorpjes. Goed te fietsen zonder ondersteuning en heel afwisselend. De bakker en supermarkt op fietsafstand en vele restaurantjes ook. Prachtig gebied met oude wijndorpjes, Nolay is zeker de moeite waard met een lieflijk pleintje met vakwerkhuisjes en een oude houten overkapping op het marktplein. Via de achteruitgang van de camping fiets je er in 11 km naartoe. En vandaar weer via de voie vert zonder moeite ( oude spoorlijn bergaf) en verder langs het kanaal weer terug. Ook het kasteel in Couches is dichtbijen de moeite waard.

Het zwembad in de middag heerlijk en s avonds genieten van de krekels met een wijntje van de wijnboer vlakbij..

Wij komen zeer zeker terug...

O, ja,minpuntje.. we zijn bang dat er nu teveel kampeerders deze unieke stek ontdekken en wij zelf geen plaats meer hebben..

Gereisd met partner in juni 2018