Vakantiepark La Bonne Vie ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jacobs

matig voor ons, kinderen vonden het erg leuk

Jacobs,
19-11-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

vorig jaar hier een week gestaan. Hoog ons kent ons gehalte, veel mensen die vaker terugkomen. Voor de kinderen een walhalla. Gevraagd om een rustige plek en ook gekregen ergens achteraan. Meeste plekken zijn gesitueerd rondom het speelveld wat erg praktisch is met kleine kinderen. Wel heel erg veel steentjes op onze plek wat met een tent niet heel prettig is (leek meer een plek voor caravan/camper). Toen wij de eigenaar hier op attendeerden werden de schouders opgehaald. Plek was krap voor onze 5 persoons tent maar het paste. Grootte van overige plekken wisselden. Douches en wc's redelijk schoon maar verouderd en te weinig voor aantal plaatsen. Hond van de eigenaar loopt los en poept op het terrein. Werd wel direct opgeruimd wanneer je eigenaar hierop attendeerde maar niet alles werd op tijd gezien. Een aantal keer op de camping gegeten, frietjes prima maar a la carte was zeer matig. Eindafrekening klopte niet en toen we thuis waren kregen we te horen dat we niet betaald hadden. Toen er iets mis was met onze broodbestelling de laatste dag en wij aangaven dan een probleem te hebben, werd ook weer de schouders opgehaald. Dieren in de kinderboerderij werden door kinderen lastig gevallen (terwijl er duidelijk staat dat er toezicht moest zijn), rond middernacht werd er door pubers nog luidkeels gezongen terwijl ouders in een aangrenzend huisje zaten te borrelen. Niet echt een rustige camping vonden wij. Wij kregen sterk het idee dat het de eigenaar allemaal een beetje boven het hoofd groeit en iedere mogelijkheid om inkomsten te genereren werd aangegrepen.Toen wij er waren lag er overal veel kapot speelgoed. Jammer vonden wij. Als je op zoek bent naar een rustige camping met ruime staanplaatsen en een beetje privacy dan ben je hier niet aan het juiste adres. Wel als je van een levendige kleine camping houdt. Wij laten deze camping links liggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016