Vakantiepark La Bonne Vie ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jorien Snoek

Leuke, geen goedkope, kleinschalige camping

Jorien Snoek,
29-8-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Ontvangst was warm en behulpzaam. Wij kregen een geweldige plek aan het grote speelveld waar onze drie jongens zich meteen konden uitleven. De skelters zijn geweldig maar ook de kleine speeltuin en de tractor waar ze op konden klimmen. Fijn klein zwembadje wat aan alle eisen voldoet met heerlijke ligbedden.

Broodservice top, eten heerlijk vooral de pizza's!

Van de animatie hadden we wat meer verwacht, was wel erg simpel. Paardjes rijden wel enig!

Peter is super vriendelijk en doet echt zijn best.

Wij hebben er 4 nachten gestaan en komen zeker nog eens terug!

Voor onze peuter van 2 was het fijn, hij kon zelf de camping rond hobbelen en spelen. Onze oudste van 8 vond het ook erg leuk voor een 4 nachten.

Niet heel veel in de buurt te doen, dus voor een paar dagen prima!

Heerlijk weer gehad.

Sanitair mag inderdaad wel aangepakt worden om het uit te breiden. Werd wel goed schoon gehouden.

Vonden het niet goedkoop voor best een simpele camping, maar voelde ons er thuis. Erge fijne sfeer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017