Vakantiepark La Bonne Vie ****

Niels den Boer,
23-8-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Even zoeken, maar dan heb je ook een fijne rustige camping te pakken. Warme ontvangst. Meteen een thuisgevoel. Hoewel er een groep het grootste deel van de camping bezette was het ouderwets gezellig. Zeer goed gelegen tussen de grote plaatsen. Fietsen mee en je kunt hele mooie tochten maken.

Minder was het gebrek aan goede douche- en toiletvoorzieningen. De Dixie toiletten en -douches gaven echt aan dat de camping schreeuwt om een bruikbaarder toiletgebouw. De huidige situatie werpt je wel een stuk terug in de tijd, maar wees niet bang... het bekende Franse gat in de grond zal je er niet vinden.

Ook dat is kamperen. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Vorige reviewVorige