Vakantiepark La Bonne Vie

Meer vakantiepark info

193 reviews over Vakantiepark La Bonne Vie

• 8Kirsten Vennix02-08-2020

Genieten!!

Wat een leuke kleine camping in de Bourgogne. Ideaal plekje voor een gezin met kinderen. We hadden het mooiste plekje van de camping :), op een heuvel met prachtig uitzicht en rust en tegelijk dichtbij het zwembad en kon mijn dochter van 7 spelen met de andere Nederlandse kinderen. De douche was ook heerlijk! Aardige eigenaren, behulpzaam en mooie omgeving! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Vaula en Gökhan28-07-2020

Heerlijk!

In juli 2 weken op deze camping gestaan met onze 2 dochters van 9 en bijna 11 jaar. Het is een kleinschalige camping, met een goede sfeer, die ons een veilig gevoel gaf in “coronatijd”. Het sanitair was netjes. Er waren veel Nederlanders en ook Vlamingen, dus onze kinderen konden makkelijk vrienden maken. Ze hebben zich ook prima vermaakt in het verwarmde zwembad. We hadden prachtig warm weer. We hebben de gezellige plaatsjes Beaune, Autun en Chalon-sur-Saone bezocht en ook het imposante Dijon. We zijn naar een archeologische opgravingsplek geweest uit de gallo-romeinse tijd (Bibracte), we zijn naar een klimpark (Acrogivry) geweest en hebben kastelen bewonderd. Het landschap met uitgestrekte wijngaarden is prachtig. Leuk om de “Route des Grands Crus” te rijden. Natuurlijk hebben we ook een wijnproeverij gedaan. Er zijn ook veel mogelijkheden om te wandelen of fietsen (groene fietsroutes: voies vertes). Bedankt Marianne en Sébastien!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Evelien24-07-2020

Fantastisch!

Alweer voor de 2e keer bij la Bonne Vie verbleven, maar deze keer met vrienden. Ook deze keer was het weer genieten van 'het goede leven': lekker wandelen, de plaatsen Beaune, Autun, Chateauneuf, natuurpark le Morvan, maar ook quadrijden door de wijnvelden, wat een absolute aanrader is. Een gave manier om de Bourgogne te verkennen. De eigenaren Marianne en Sébastien zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Wij zaten in een Gîte, wat super was, maar er staan pas 2 nieuwe POD's met een geweldig uitzicht. Wij komen zeker terug!!

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Angelina15-07-2020

Fantastisch!

We hebben 6 dagen verbleven in een POD met sanitair. Op het hoogste punt van de camping met een prachtig uitzicht en de geluiden van de natuur! De POD lijkt klein maar er zit verbazingwekkend veel ruimte in. Echt een camping gevoel met het buitenleven. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Als we nog eens die kant van Frankrijk bezoeken zullen we zeker weer voor deze camping kiezen!!

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Hetty en Jan07-07-2020

Complete en schone camping

Camping is prachtig gelegen in de Bourgogne. Grote staanplaatsen, zwembad, maaltijden met lekkere gerechten en broodservice. De camping zelf is netjes aangelegd en onderhouden en beschikt over super schone moderne toiletgebouwen. Vanuit de camping kan je fijne fietstochten maken (naar keuze vlak of lichte heuvels). De Nederlandse eigenaar regelt op verzoek afspraken met wijnboeren voor proeverijen. Kortom fantastische voorwaarden voor een ontspannen vakantie; ook in Coronatijd!

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Bart10-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Begin juli hebben wij heerlijk genoten van de ruimte en rust. Wij hadden goede temperaturen en een heerlijk zonnetje. Onze kinderen wilde ieder keer terug naar het zwembad dat goed wordt bijgehouden. Wij verbleven in een nette bungalow met een tuintje er om heen en met een barbecue. De kinderen vonden vooral de patatjes lekker en ..... ze hebben zelfs frikandellen en kroketten. Wij gaan zeker een keer terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Marianne LA BONNE VIE, Directeur-eigenaar, 16-12-2019

Beste Bart, We hebben wel een hele mooie zomer gehad afgelopen jaar. Daar waar de Morvan nog wat nat kan zijn, hebben wij hier een heel prettig klimaat. Fijn dat het zwembad en de friet en snacks zo in de smaak zijn gevallen bij de dametjes ;-). Graag tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Martine25-11-2019

Gezellige kleinschalige camping

Kleinschalige camping, ideaal voor een volgend bezoek met kinderen. Verbleven in een van de bungalows. Staan niet te dicht op elkaar daardoor een vrij gevoel. Deze keer te weinig van de omgeving gezien, dus herkansing voor het volgende bezoek! Eigenaren zijn erg vriendelijk en denken graag met je mee.

Marianne LA BONNE VIE, Directeur-eigenaar, 10-12-2019

Beste Martine, Bedankt voor jullie reservering al voor 2020! Fijn dat jullie bij ons zo van de ruimte hebben genoten, dat is zeker ook één van de pluspunten van onze camping. Kijk alvast op onze website www.camping-labonnevie.com voor informatie over de omgeving, er is genoeg te doen en te beleven. Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in april 2019

• 2Alida06-10-2019

Teleurstelling voor ons allemaal

Helaas hebben we hier geen goede ervaring gehad. De gereserveerde plek bleek op een heuveltje te liggen, wat onbereikbaar was met onze vouwwagen. Van tevoren hebben we per mail gezegd dat we met een vouwwagen kwamen en deze plek is ons voorgesteld. Het alternatief was direct aan het terras van het restaurantje, maar met 3 kleine kinderen in de avond is dat niet geschikt. We zijn dus weer vertrokken want een andere plek was er niet, terwijl we ALLES al hadden betaald!! In goed vertrouwen hebben we aanbetaald, maar dat doen we nooit meer. Als tegemoetkoming werd ons geboden dat we volgend jaar terug mochten komen! Maar we gaan nooit twee keer naar dezelfde plek en na deze ervaring geen optie. Zelfs de gemeentebelastingen en de stoom voor iets wat we nooit hebben gebruikt hebben we betaald... Een zuur begin van de vakantie dus.

Marianne LA BONNE VIE, Directeur-eigenaar, 10-12-2019

Beste Alinda, de titel zegt het al ‘een teleurstelling voor ons allemaal’, dat geldt zeker ook voor ons. Wij betreuren het dat jullie geen goede ervaring hebben gehad en dat onze hulp en alternatieven door u zijn afgewezen. De alternatieve plaats in de boomgaard is een geliefde plaats. Wij vinden het heel jammer, zeker ook voor de kinderen, dat wij onmogelijk aan jullie wensen konden voldoen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Annemarie Scharleman18-09-2019

Gastvrijheid en service staat hoog in het vaandel!

La Bonne Vie is een prachtig complex, gerund door een echtpaar, een Nederlandse vrouw met franse echtgenoot. Veel huisjes zijn aangepast voor rolstoelers. De huisjes voldoen echt ,ook voor iemand in een elektrische rolstoel.Het hele complex is ook begaanbaar voor rolstoelen. Ook zijn er kampeerplaatsen ,voor zowel tenten als caravans. Het park is zeer diervriendelijk,vooral honden zijn van harte welkom.Daar moet je wel van houden, want ze lopen overal.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Marianne LA BONNE VIE, Directeur-eigenaar, 10-12-2019

Beste Annemarie, Bedankt dat jullie onze service zo weten te waarderen. Wij vinden het heel belangrijk dat iedereen een goede vakantie heeft, zeker ook onze gasten met een mobiele beperking. Fijn dat onze camping aan uw verwachtingen voldoet. Dieren zijn welkom en de honden mogen ook los, tenzij zij voor overlast zorgen. In dat geval vragen wij onze gasten het direct bij ons te melden zodat wij de eigenaar kunnen vragen de hand vast te leggen. Helaas knijpt onze Harmony er ook nog wel eens stiekem tussenuit :-(. Wij hopen jullie nog eens terug te zien op La Bonne Vie.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Peter Lakerveld07-09-2019

Heerlijk genieten op La Bonne Vie.

Bourgogne. Prachtige omgeving. Zeer mooi gelegen kleinschalige camping. Nieuwe zeer gastvrije eigenaren. Heerlijke kunnen fietsen en wandelen. Veel leuke dorpjes en mooie steden in de omgeving.

Marianne LA BONNE VIE, Directeur-eigenaar, 11-09-2019

Beste Peter en familie, Bedankt voor jullie review en verblijf op La Bonne Vie. Wij hopen tot volgend jaar!

Gereisd met partner in juli 2019

Vakantiepark La Bonne Vie info