Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

197 Reviews over La Bonne Vie

• 3Hoek07-08-2022

La Bonne Vie doe het nou nie (met een camper)

Nu toch ook een wat minder goede review, dit voor de camperaars onder ons. Niet echt een hartelijk ontvangst gekregen van de eigenaresse en haar partner (die geen ander taal spreek als Frans). Ze is een pittige tante die op haar strepen staat en dat werd gelijk duidelijk gemaakt. Als je de website leest zie je bij het plaatje van de kampeerplaatsen “rustig en ruim” óók voor campers, dit laten de foto’s op de website ook zien. Daarom hebben wij voor de camping gekozen. Bij aankomst kregen wij een hele kleine plaats hoog op de camping. De camper moest strak onder de bomen omhoog. Dit heeft de nodige krassen gegeven. Geen probleem andere campers zijn daar ook naar boven gegaan dus niet zo zeuren er heeft hiervoor ook een camper op die plaats gestaan. De draai maken om op de plaats te komen was zeer zeker een uitdaging langs dikke struiken. Het is gelukt maar moet je niet vragen hoe, we konden geen kant meer op. We hebben gevraagd of er een

• 7Ien10-08-2021

Gezellig en knus

Leuke kleine familie camping! Leuk zwembadje. De toiletten en douches zijn wel aan vervanging toe. Douches lopen over en te weinig voor alle gasten. Heeft sinds 2 jaar nieuwe eigenaar dus deze zal dit wel aanpakken. Kleine kinderen kunnen vrij rondlopen.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 10MvF19-09-2020

Fijn verblijf op fijne kleinschalige camping

Fijn, kleinschalig ruimtelijk vakantiepark met 7 kampeerplekken voor caravans/campers. Vriendelijke beheerders (Nederlands/Frans). Keurig gemengd sanitair dat dagelijks goed schoongehouden werd. Mooi zwembad. Fijne fietsomgeving. Enige “nadeel” : alleen Nederlandse kampeerders (die zich natuurlijk niet aan de corona maatregels hielden (geen mondkapjes in sanitair)).

• 9Marijke De Coninck12-08-2020

Zalige vakantieplek!

We boekten lastminute een kampeerplek voor 2 weken op la Bonne vie. We zouden normaal naar Umbrië gaan maar zagen het in Corona-tijd niet zitten om 1400km te rijden en om verschillende grenzen te passeren. Geen seconde spijt gehad van die beslissing want we konden ons geen gezelligere vakantie inbeelden. Wat een leuke plek! Onze dochters van 10, 8 en 3 amuseerden zich tot ‘s avonds laat met de vele leeftijdsgenootjes op de camping. Het zwembad was heerlijk verfrissend en proper. Ook het sanitair was steeds netjes en we moesten nooit wachten omdat de douches of toiletten bezet waren. Het bestelde brood wordt de morgens aan je tent of huisje gebracht. Voor mensen die houden van kleine, gezellige, familiale campings... de ideale plek!

• 8Kirsten Vennix02-08-2020

Genieten!!

Wat een leuke kleine camping in de Bourgogne. Ideaal plekje voor een gezin met kinderen. We hadden het mooiste plekje van de camping :), op een heuvel met prachtig uitzicht en rust en tegelijk dichtbij het zwembad en kon mijn dochter van 7 spelen met de andere Nederlandse kinderen. De douche was ook heerlijk! Aardige eigenaren, behulpzaam en mooie omgeving! Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 8Activiteiten
  • 9Vaula en Gökhan28-07-2020

Heerlijk!

In juli 2 weken op deze camping gestaan met onze 2 dochters van 9 en bijna 11 jaar. Het is een kleinschalige camping, met een goede sfeer, die ons een veilig gevoel gaf in “coronatijd”. Het sanitair was netjes. Er waren veel Nederlanders en ook Vlamingen, dus onze kinderen konden makkelijk vrienden maken. Ze hebben zich ook prima vermaakt in het verwarmde zwembad. We hadden prachtig warm weer. We hebben de gezellige plaatsjes Beaune, Autun en Chalon-sur-Saone bezocht en ook het imposante Dijon. We zijn naar een archeologische opgravingsplek geweest uit de gallo-romeinse tijd (Bibracte), we zijn naar een klimpark (Acrogivry) geweest en hebben kastelen bewonderd. Het landschap met uitgestrekte wijngaarden is prachtig. Leuk om de “Route des Grands Crus” te rijden. Natuurlijk hebben we ook een wijnproeverij gedaan. Er zijn ook veel mogelijkheden om te wandelen of fietsen (groene fietsroutes: voies vertes). Bedankt Marianne en Sébastien!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Evelien24-07-2020

Fantastisch!

Alweer voor de 2e keer bij la Bonne Vie verbleven, maar deze keer met vrienden. Ook deze keer was het weer genieten van 'het goede leven': lekker wandelen, de plaatsen Beaune, Autun, Chateauneuf, natuurpark le Morvan, maar ook quadrijden door de wijnvelden, wat een absolute aanrader is. Een gave manier om de Bourgogne te verkennen. De eigenaren Marianne en Sébastien zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Wij zaten in een Gîte, wat super was, maar er staan pas 2 nieuwe POD's met een geweldig uitzicht. Wij komen zeker terug!!

• 10Onderkomen
  • 9Angelina15-07-2020

Fantastisch!

We hebben 6 dagen verbleven in een POD met sanitair. Op het hoogste punt van de camping met een prachtig uitzicht en de geluiden van de natuur! De POD lijkt klein maar er zit verbazingwekkend veel ruimte in. Echt een camping gevoel met het buitenleven. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Als we nog eens die kant van Frankrijk bezoeken zullen we zeker weer voor deze camping kiezen!!

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Hetty en Jan07-07-2020

Complete en schone camping

Camping is prachtig gelegen in de Bourgogne. Grote staanplaatsen, zwembad, maaltijden met lekkere gerechten en broodservice. De camping zelf is netjes aangelegd en onderhouden en beschikt over super schone moderne toiletgebouwen. Vanuit de camping kan je fijne fietstochten maken (naar keuze vlak of lichte heuvels). De Nederlandse eigenaar regelt op verzoek afspraken met wijnboeren voor proeverijen. Kortom fantastische voorwaarden voor een ontspannen vakantie; ook in Coronatijd!

• 7Activiteiten
  • 9Bart10-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Begin juli hebben wij heerlijk genoten van de ruimte en rust. Wij hadden goede temperaturen en een heerlijk zonnetje. Onze kinderen wilde ieder keer terug naar het zwembad dat goed wordt bijgehouden. Wij verbleven in een nette bungalow met een tuintje er om heen en met een barbecue. De kinderen vonden vooral de patatjes lekker en ..... ze hebben zelfs frikandellen en kroketten. Wij gaan zeker een keer terug.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Marianne LA BONNE VIE, Directeur-eigenaar, 16-12-2019

Beste Bart, We hebben wel een hele mooie zomer gehad afgelopen jaar. Daar waar de Morvan nog wat nat kan zijn, hebben wij hier een heel prettig klimaat. Fijn dat het zwembad en de friet en snacks zo in de smaak zijn gevallen bij de dametjes ;-). Graag tot een volgende keer!

Vakantiepark La Bonne Vie info

Camping-informatie