Bed and Breakfast

29 reviews over Bed and Breakfast Domaine Chateau de Digoine in het Nederlands

Geweldig. Voor altijd.

Edwin van Loon,
8-1-2019

We komen inmiddels zo'n jaar of zeven/acht bij Matt en Jits op bezoek. Soms een paar dagen, soms een week (steevast in de herfstvakantieperiode), maar ook wel eens twee weken in de zomer.

Beter wordt het niet. Je bent er zo, en vertrekken doen we telkens met pijn in ons hart. Dus: niet verder vertellen...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Hier moet je echt naartoe

Astrid en Andre,
27-4-2018

Een super verblijf bij deze Hollandse gastvrouw en Heer.Een sprookjesachtig landgoed met hele fijne kamers om te verblijven.Mooi verbouwd in stijl en prima bed.S'Avonds is er heerlijk voor ons gekookt en de eigenaren aten n hapje mee....heel gezellig.Het ontbijt was echt geweldig....met zorg klaargemaakt en zeer divers.Verse jus, eitje, heerlijk brood, jam, ham, fruit

en verschillende kazen.Dit echtpaar verstaat hun vak.Zeer vriendelijk en gastvrij.Wij hebben het zeer naar onze zin gehad en willen dit verblijf echt aan iedereen aanbevelen die van iets bijzonders houdt.

Gereisd met partner in april 2018

Ongekunsteld, heel gastvrij, een héérlijk ontbijt.

Tonnie,
22-10-2017

Dat 1 nacht misschien te kort is!

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastische plek

Aukje,
29-9-2017

Zeker heen gaan, gastvrije mensen. Super mooie locatie en chateau. Lekker ontbijt en mooie omgeving. Ruime kamers. Twee nachten gebleven, rustgevend.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige kamers, schitterend landgoed en geweldig

AnkR,
10-7-2017

Rust, natuur en erg gastvrije eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf op bijzondere locatie

Mark en Richard
30-8-2016

Voor de eerste keer hier gelogeerd. Prachtige locatie, mooi gerenoveerd, ruime kamer met fraai uitzicht. Helaas was het wat kort en hadden we er graag wat langer gezeten. Jitske en Matthew zijn echt goede hosts, in voor een praatje en staan klaar met suggesties om iets te bekijken of ergens te eten. Overigens kunnen ze zelf ook heerlijk koken en is een gezamenlijk diner een aanrader! We troffen tijdens ons verblijf ook erg aardige gasten wat het verblijf mede gezellig maakte. De rondleiding in het kasteel doen we bij een volgend verblijf graag nog een keer. Matthew en Jitske, bedankt voor alle goede zorgen en succes met alle projecten. We komen zeker terug. Groeten Mark en Richard

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische gastheer/gastvrouw, prima verzorging (ontvangst, informatie en vooral de table d'hote en het ontbijt)

Bijzonder mooie, sfeervolle kamer met uitstekende sanitaire voorzieningen in een van de bijgebouwen (koetshuis) aan de "cour", met uitzicht op een een zeer indrukwekkend kasteel en vijver.

Perfect gelegen t.o.v. omgeving (Beane en omliggende dorpen)

Gereisd met partner in juni 2016

Uniek plekje

wil-hendriks
13-6-2016

Een prachtige rustige plek! Hartelijke ontvangst door de eigenaren! Keurige kamer met een prima bed! Ontbijt: zeer goed verzorgd. Hier 1 nacht overnacht op doorreis naar het zuiden. Houd je van rust dan is n langer verblijf n aanrader. Boeiend om te zien en horen hoe de eigenaren het prachtige kasteel voor verder verval behoeden!!! Hier is een prachtig stuk arbeid neergezet!!!

Gereisd met partner in mei 2016

Heel bijzondere plek

Hilde Croes
8-6-2016

Heerlijke ruime kamer met zicht op het oude kasteel . Erg goed verzorgd en compleet ontbijt . Kasteelbezoek

Gereisd met partner in juni 2016

een 12 waard!

arnaud
8-10-2015

wat een chateau! als ontstaan in de natuur zo schitterend is het chateau opgetrokken en verbouwd in zijn omgeving. het landgoed inclusief bos hoort bij het terrein en is vrij te betreden door de gasten. de architectonische interesses van matthew en jitske heeft een geweldige invloed op de gebouwen. we zijn in het Jachthuis verbleven en dit is helemaal het neusje van de zalm. wat een waanzinnig mooi verblijf, vol allerlei luxe en omdat het iets los staat van de andere gebouwen, volledige privacy! samen met Matthew de houtgestookte hottub opgestookt wat alleen al een ervaring is. Uiteraard in de omgeving (met de auto dan) voldoende te doen en te beleven, zeker als je van wijn houd. enig verbeterpunt: het kasteel word niet gebruikt. dit is ernstig vervallen en word beschermd door matthew en jitske tegen erger, maar je houdt toch een beetje de indruk dat met hun architectonisch oog, er zoveel meer uit te halen is.

Gereisd met partner in april 2015

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Chateau de Digoine in St. Martin de Commune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Chateau de Digoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.