St. Martin de Commune

Reviews over St. Martin de Commune

Geweldig. Voor altijd.

Edwin van Loon,
    8-1-2019

We komen inmiddels zo'n jaar of zeven/acht bij Matt en Jits op bezoek. Soms een paar dagen, soms een week (steevast in de herfstvakantieperiode), maar ook wel eens twee weken in de zomer.

Beter wordt het niet. Je bent er zo, en vertrekken doen we telkens met pijn in ons hart. Dus: niet verder vertellen...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Hier moet je echt naartoe

Astrid en Andre,
    27-4-2018

Een super verblijf bij deze Hollandse gastvrouw en Heer.Een sprookjesachtig landgoed met hele fijne kamers om te verblijven.Mooi verbouwd in stijl en prima bed.S'Avonds is er heerlijk voor ons gekookt en de eigenaren aten n hapje mee....heel gezellig.Het ontbijt was echt geweldig....met zorg klaargemaakt en zeer divers.Verse jus, eitje, heerlijk brood, jam, ham, fruit

en verschillende kazen.Dit echtpaar verstaat hun vak.Zeer vriendelijk en gastvrij.Wij hebben het zeer naar onze zin gehad en willen dit verblijf echt aan iedereen aanbevelen die van iets bijzonders houdt.

Gereisd met partner in april 2018

Ongekunsteld, heel gastvrij, een héérlijk ontbijt.

Tonnie,
    22-10-2017

Dat 1 nacht misschien te kort is!

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastische plek

Aukje,
    29-9-2017

Zeker heen gaan, gastvrije mensen. Super mooie locatie en chateau. Lekker ontbijt en mooie omgeving. Ruime kamers. Twee nachten gebleven, rustgevend.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige kamers, schitterend landgoed en geweldig

AnkR,
    10-7-2017

Rust, natuur en erg gastvrije eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2017
St. Martin de Commune scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews