Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, St. Léger sous Beuvray (Morvan)

9Fenomenaal

• 9.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

25 reviews over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

• 8Babs09-02-2011

prachtig stukje frankrijk

Wat een heerlijk rustige omgeving, vanuit huis een paar leuke wandelingen gemaakt met mooie ver gezichten afwisselend met bos. het is puur genieten

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Gert van der Maas23-08-2010

Schitterende Vakantieplek

Le rebout is een heerlijk rustig gelegen vanantiehuis met prachtig uitzicht over de omgeving. Het huis en ruime tuin zijn met veel zorg ingericht. De ideale plek om rustig te relaxen en af en toe een tripje naar de wijngebieden van de bourgogne of de natuur van de Morvan te maken.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Armand van der Hoff19-07-2010

prachtige ligging

Leuk smaakvol ingericht Frans regionaal huis. Prachtige tuin en geweldige landstreek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Fam Leenen01-07-2010

Fijn huis op een hele mooie plek

Vakantie hier is rust, ruimte, een prachtig uitzicht, een mooie omgeving in een sfeervol ingericht huis dat voorzien is van alles wat nodig is. In de omgeving kun je uren wandelen. De natuur is mooi en puur. Je kunt uitstapjes maken naar bijzondere stadjes en uitgestrekte wijngebieden. Wij gaan er graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Nancy Peters11-12-2009

Wat een uitzicht vanaf het terras!

De herfstvakantie hebben wij genoten van dit mooie nostalgische huis. Wij zoeken altijd rustige plekjes in een mooi wandelgebied en hebben dit keer een topper gekozen. Vanuit het huis loop je zo het bos in en en dan kan je eindeloos wandelen of binnendoor naar "Bibracte" op de Mont Beuvray. Het uitzicht vanaf het terras is weergaloos en er zijn allemaal zitjes om heerlijk van het uitzicht en van de rondcirkelende roofvogels te genieten. De dagelijks voorbijtrekkende kudde geiten is een leuk tafereel. Kortom als je houdt van rust en natuur houdt zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2009

0 tips over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan