Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, St. Léger sous Beuvray (Morvan)

9Fenomenaal

• 9.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

25 reviews over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

• 9Doreen Holtslag14-09-2015

karakteristieke woning in een prachtige omgeving

Hebben een week in Le Rebout doorgebracht. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht en het uitzicht adembenemend; ontvangst van Wifi was eveneens prima. Dagelijkse boodschappen kun je in het dorp halen op 4 km afstand; gebruik van de auto is daarbij gezien het heuvelachtige terrein wel handig. Op 20 tot 30 minuten rijden kun je voortreffelijk eten in de diverse gehuchtjes/dorpjes. Zeker aan te raden voor rustzoekers.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9albert van raaij18-07-2015

zeer mooi huisje in prachtige omgeving

Wij hebben erg genoten mooi huisje in schitterende omgeving.huisje is met smaak ingericht met goed sanitair ruime terrassen met mooie vergezichten voldoende tuinmeubels.prachtige omgeving om te wandelen of met auto rond te rijden naar de bossen en meren.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Annet Kuijpers18-05-2015

heerlijk vakantiehuis in mooie omgeving

Wij hebben een week lang genoten van dit heerlijke vakantiehuis op een prachtige plek. Het huis voldeed aan al onze verwachtingen en was van alle gemakken voorzien. De tuin heeft een geweldig uitzicht en het was heerlijk toeven op een van de terassen. Voor geocaching liefebbers is dit een topplek. Je kunt met de auto naar verschillende routes rijden en zo zie je de meest prachtige plekjes. Ook voor de gewone wandelaar is het hier natuurlijk genieten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Van Mullekom28-07-2014

Mooie plek!

Schitterend huisje op een prachtige plek. In het huis is alles aanwezig, ook Nederlandse TV. Mooi ingericht en een mooie tuin. Op 3-4 km ligt een dorpje waar brood gehaald kan worden. Grote boodschappen kunnen worden gedaan in Autun, een half uurtje rijden. Er is vanalles te doen in de omgeving (met auto) mooie stadjes, wandelingen, zwemmen in een riviertje, kastelen, zwembad, waterfietsen, meren (boottocht), waterval etc.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10jacomine26-07-2013

heerlijk vakantiehuis!

een heel gezellig huis in een klein gehuchtje, je loopt zo het bos in en in 10 minuten rij je naar de bakker! het huis is mooi en gezellig ingericht met heerlijke bedden, mooi sanitair, grote tuin en als extra nog een grote schuur waar een mooie houten zithoek staat, dus als het regent kan je daar nog heerlijk zitten! een heerlijk plekje!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Carla Verbost17-06-2013

Fantastische plek, rust en ruimte

Heel romantisch, , je voelt je even inwoner van een klein gehucht midden in Frankrijk, een plek waar het mooi en stil is, en waar je anders geen weet van hebt dat zoiets bestaat in ons drukke Nederland. Omgeving uitstekend geschikt voor wandelingen, boekje met uitgezette wandelingen te koop bij VVV in Autun. Voor 1e levensbehoeften kun je goed terecht in Saint Leger, voor meer keus en terrasjes is Autun heel gezellig. Voor zowel Saint Leger als Autun moet je wel een auto hebben.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Ruth12-05-2013

Fantastisch mooie plek om tot rust te komen.

Dit huis heeft een prachtige ligging en heeft een uitzicht dat je thuis ook wel wil hebben. Wil je rust, natuur en comfort dan is dit je plek. Het huis is voorzien van een gezellige inrichting, prima bedden, (Nederlandse) TV, BBQ, lekkere tuinstoelen etc. Hou je van wandelen? Dan kom je hier volledig aan je trekken want er zijn prachtige tochten te maken te voet (zeker ook op de fiets maar dan wel voor de gevorderde fietsers). Op een van de terrassen in de tuin, kun je heerlijk vertoeven met een boek en een glaasje..... De kinderen kunnen heel fijn en veilig spelen in de tuin maar ook in de aangrenzende schuur van het huis. De omgeving is zeker de moeite waard. Autun is de dichtsbijzijnde plaats en prima voor de boodschappen en een kop koffie op een van de terrassen. Verder zijn er genoeg bezienswaardigheden om te bezoeken waaronder de wijngaarden bij Beaune en uiteraard de plaats zelf.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8Ineke en Hendrik-Jan van den Berg03-08-2011

Prachtig, authentiek Frans huis.

Het huis ligt prachtig in de heuvels en biedt voldoende mogelijkheden om met mooi en met regenachtig weer van de buitenlucht te genieten. Met mooi weer is er volop gelegenheid om in het gebied te wandelen of met de auto mooie plekjes te bezoeken. De aangebouwde schuur is ingericht met een comfortabele lounge set. De deuren aan beide zijden kunnen open, zodat je toch een beetje buiten kunt zijn als het regent. Wij hebben erg genoten van de rust, de prachtige omgeving en het gezellige, authentieke huis; een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Caroline06-07-2011

Genieten van rust, en een gezellig huis.

Het huis ligt op een super mooie locatie waardoor je nog intenser geniet van het geweldige uitzicht vanuit de tuin. Wij waren er met ons zoontje van bijna 2jaar en ook hij heeft heerlijk genoten zowel in huis als in de tuin. De tuin bied veel verschillende zitmogelijkheden, en als de fruitbomen rijp zijn dan heb je vers uit eigen tuin. De kersen waren zalig!! Het is een echte aanrader voor mensen die het leuk vinden om slinger weggetjes met de auto te rijden, opzoek zijn naar een vakantie waar ze kunnen genieten van een mooie rustige omgeving, maar ook sportief willen wandelen in de bossen vlakbij het huis. ( wij hebben dat met de wandelwagen gedaan en die is nu officieel off road proof)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 0mangnus15-06-2011

Rustig en rustiek

Mooi huis, rustige ligging met mooie wandelingen in de directe omgeving van het huis. Op een wandelafstand tot Bibracte, met auto doe je er veel langer over... Tuin is goed en ruim voorzien van goede faciliteiten. Kinderen konden er leuk inspelen, veilig en afgesloten van weg (die zeer rustig was)

Ruimte wat minder ivm twee kinderbedjes in keuken/eetkamer (gescheiden middels gordijn). Let op er zijn plannen voor ruimten op de 1e etage, dit vordert en dit maakt het huis nog ruimer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

0 tips over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan