Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Rebout  du Morvan
9,1

23 reviews over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan in het Nederlands

heerlijk vakantiehuis in mooie omgeving

Annet Kuijpers
18-5-2015

Wij hebben een week lang genoten van dit heerlijke vakantiehuis op een prachtige plek. Het huis voldeed aan al onze verwachtingen en was van alle gemakken voorzien. De tuin heeft een geweldig uitzicht en het was heerlijk toeven op een van de terassen. Voor geocaching liefebbers is dit een topplek. Je kunt met de auto naar verschillende routes rijden en zo zie je de meest prachtige plekjes. Ook voor de gewone wandelaar is het hier natuurlijk genieten.

Mooie plek!

Van Mullekom
28-7-2014

Schitterend huisje op een prachtige plek. In het huis is alles aanwezig, ook Nederlandse TV. Mooi ingericht en een mooie tuin. Op 3-4 km ligt een dorpje waar brood gehaald kan worden. Grote boodschappen kunnen worden gedaan in Autun, een half uurtje rijden. Er is vanalles te doen in de omgeving (met auto) mooie stadjes, wandelingen, zwemmen in een riviertje, kastelen, zwembad, waterfietsen, meren (boottocht), waterval etc.

heerlijk vakantiehuis!

jacomine
26-7-2013

een heel gezellig huis in een klein gehuchtje, je loopt zo het bos in en in 10 minuten rij je naar de bakker! het huis is mooi en gezellig ingericht met heerlijke bedden, mooi sanitair, grote tuin en als extra nog een grote schuur waar een mooie houten zithoek staat, dus als het regent kan je daar nog heerlijk zitten! een heerlijk plekje!!

Fantastische plek, rust en ruimte

Carla Verbost
17-6-2013

Heel romantisch, , je voelt je even inwoner van een klein gehucht midden in Frankrijk, een plek waar het mooi en stil is, en waar je anders geen weet van hebt dat zoiets bestaat in ons drukke Nederland. Omgeving uitstekend geschikt voor wandelingen, boekje met uitgezette wandelingen te koop bij VVV in Autun. Voor 1e levensbehoeften kun je goed terecht in Saint Leger, voor meer keus en terrasjes is Autun heel gezellig. Voor zowel Saint Leger als Autun moet je wel een auto hebben.

Dit huis heeft een prachtige ligging en heeft een uitzicht dat je thuis ook wel wil hebben. Wil je rust, natuur en comfort dan is dit je plek. Het huis is voorzien van een gezellige inrichting, prima bedden, (Nederlandse) TV, BBQ, lekkere tuinstoelen etc. Hou je van wandelen? Dan kom je hier volledig aan je trekken want er zijn prachtige tochten te maken te voet (zeker ook op de fiets maar dan wel voor de gevorderde fietsers). Op een van de terrassen in de tuin, kun je heerlijk vertoeven met een boek en een glaasje..... De kinderen kunnen heel fijn en veilig spelen in de tuin maar ook in de aangrenzende schuur van het huis. De omgeving is zeker de moeite waard. Autun is de dichtsbijzijnde plaats en prima voor de boodschappen en een kop koffie op een van de terrassen. Verder zijn er genoeg bezienswaardigheden om te bezoeken waaronder de wijngaarden bij Beaune en uiteraard de plaats zelf.

Prachtig, authentiek Frans huis.

Ineke en Hendrik-Jan van den Berg
3-8-2011

Het huis ligt prachtig in de heuvels en biedt voldoende mogelijkheden om met mooi en met regenachtig weer van de buitenlucht te genieten. Met mooi weer is er volop gelegenheid om in het gebied te wandelen of met de auto mooie plekjes te bezoeken. De aangebouwde schuur is ingericht met een comfortabele lounge set. De deuren aan beide zijden kunnen open, zodat je toch een beetje buiten kunt zijn als het regent. Wij hebben erg genoten van de rust, de prachtige omgeving en het gezellige, authentieke huis; een aanrader!

Genieten van rust, en een gezellig huis.

Caroline
6-7-2011

Het huis ligt op een super mooie locatie waardoor je nog intenser geniet van het geweldige uitzicht vanuit de tuin.

Wij waren er met ons zoontje van bijna 2jaar en ook hij heeft heerlijk genoten zowel in huis als in de tuin. De tuin bied veel verschillende zitmogelijkheden, en als de fruitbomen rijp zijn dan heb je vers uit eigen tuin. De kersen waren zalig!!

Het is een echte aanrader voor mensen die het leuk vinden om slinger weggetjes met de auto te rijden, opzoek zijn naar een vakantie waar ze kunnen genieten van een mooie rustige omgeving, maar ook sportief willen wandelen in de bossen vlakbij het huis. ( wij hebben dat met de wandelwagen gedaan en die is nu officieel off road proof)

Rustig en rustiek

mangnus
15-6-2011

Mooi huis, rustige ligging met mooie wandelingen in de directe omgeving van het huis. Op een wandelafstand tot Bibracte, met auto doe je er veel langer over...

Tuin is goed en ruim voorzien van goede faciliteiten. Kinderen konden er leuk inspelen, veilig en afgesloten van weg (die zeer rustig was)

Ruimte wat minder ivm twee kinderbedjes in keuken/eetkamer (gescheiden middels gordijn). Let op er zijn plannen voor ruimten op de 1e etage, dit vordert en dit maakt het huis nog ruimer.

prachtig stukje frankrijk

Babs
9-2-2011

Wat een heerlijk rustige omgeving, vanuit huis een paar leuke wandelingen gemaakt met mooie ver gezichten afwisselend met bos.

het is puur genieten

Schitterende Vakantieplek

Gert van der Maas
23-8-2010

Le rebout is een heerlijk rustig gelegen vanantiehuis met prachtig uitzicht over de omgeving.

Het huis en ruime tuin zijn met veel zorg ingericht.

De ideale plek om rustig te relaxen en af en toe een tripje naar de wijngebieden van de bourgogne of de natuur van de Morvan te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Rebout du Morvan in St. Léger sous Beuvray (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.