Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Connie Bruijn

Mooi huis in een prachtige omgeving

Connie Bruijn
5-7-2016

Nogmaals een mooi warm ingericht huis Van alle gemakken voorzien Veel plekjes om buiten te zitten en te genieten van t uitzicht. Mooi omgeving Heerlijk om met de auto door de glooiende omgeving te rijden en te genieten van de mooie uitzichten en kleine stadjes Hoe kleit t stadje ook is Ze hebben allemaal een kerk. Wat opvalt is dat er hier nog heel veel koeien buiten lopen Autan is een hele leuke stad om te bekijken Leuke straatjes en mooie doorkijkjes Afstand van het huis naar het dorp is wel wat ver om te lopen Je moet immers ook weer terug We hebben genoten.Wat een rust. Heerlijk !!!!

De Morvan is een hele mooie streek. Kortom Aanrader!!!!