Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, St. Léger sous Beuvray (Morvan)

9Fenomenaal

• 9.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

28 reviews over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

• 9Peter Reijnen30-07-2020

Geweldige locatie

Geweldige omgeving om te wandelen en er op uit te trekken met de auto. Het huis van Joost en Tanja is geweldig met alles erop en eraan , heerlijk terras waar je een geweldig uitzicht hebt ,we komen zeker nog een keer terug Peter en Elly.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Yvonne Peters28-07-2020

Oase van rust !

Wat een geweldig sfeervol huis! We hebben genoten van de heerlijke tuin met prachtig uitzicht en de mooie wandelingen in de ongerepte natuur.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Steef Happel12-07-2020

Super genoten

Le Rebout, Als je de drukte zat bent vogels wil horen fluiten zowel savonds als smorgens dan is dit de plek.Wat een heerlijke rust. Het huis is landelijk zowel van binnen als van buiten.Ook het huis zelf is van binnen en van buiten prachtig afgewerkt, en met veel smaak en zorg ingericht. De tuin is mooi gelegen met een prachtig uitzicht.Je kan zien dat hier veel liefde wordt ingestopt idem met de beplanting. Een kersenboom in de tuin is de kers op de taart,heerlijk genoten van de smaak. In de tuin rond het huis zijn leuke zitplekjes gecreëerd. Ook aan de Kids is gedacht met een schommel in de tuin. Verder heerlijke bedden en een mooie douchecabine dat die beneden is maakt de massage stralen weer goed.Aan het huis zit een oude schuur waar het ook heerlijk vertoeven is. De lounge set die daar staat nodigt je uit om een glas wijn te nuttigen. Verder kan je er genoeg wandelen en is Bibracte een archeologische vindplaats op loopafstand.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
      8Ineke25-08-2019

Heerlijke plek!

Heerlijk ruim huis, met een fijne tuin rondom en een prachtig uitzicht. Het huis is smaakvol ingericht en heeft een fijne douche en heerlijke bedden. Een ideaal plekje voor rustzoekers! Iedere dag genieten op het terras van de mooie luchten, de vogels en de hagedissen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Gabriël05-05-2019

Heerlijk rustig en ontspannen

Het huis staat helemaal vrij en heeft n overweldigend uitzicht. De buurt is erg rustig en het huis is zeer smaakvol ingericht. Alle mogelijkheden in de omgeving maar je kan er ook heerlijk tot rust komen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      9Van de Crommert25-10-2018

Geweldige plek !

Een prachtige plek in een bijzonder mooie omgeving ! Heerlijk huis met super fijne slaapkamers, bedden en sanitair. Wij hebben genoten !

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Robert & José16-07-2017

Prachtig huis op een schitterend plekje

Het huis is zeer ruim en compleet ingericht, met alles erop en aan. Van alle gemakken voorzien. Een fijne ruime tuin, maar her en der zitjes. Daarnaast ook een overdekte schuur met loungeset, waar je ook bijna minder mooi weer lekker kan zitten. Persoonlijk vonden we de matrassen veel te zacht, maar smaken verschillen.
      En de Morvan is prachtig, en gaan we zeker nog een keer weer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Jacques01-07-2017

Fijn huis op een prachtige plek!

Dit huis is een verassing. Gezellig, smaakvol en zorgvuldig ingericht, kan zo in een fotoreportage in Seasons. Een heerlijke en rustige plek! Prachtig uitzicht vanaf het terras, ander terras met picknicktafel. Twee goede tuinsets. Prachtige natuur, veel vogels en bloemen in omgeving. Vanuit huis wandelen (kaart nodig en aanwezig!). Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Marcel22-08-2016

Een fijn huis voorzien van alles wat je nodig hebt

Ik heb met mijn gezin een fijne en rustige vakantie beleefd, mede dankzij dit huis. De omgeving is prachtig, het uitzicht en de privacy die je in de tuin hebt is geweldig! Kortom een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Fam. Rademaker28-07-2016

Oase van rust

Le Rebout was voor ons een welkome vakantie. Het enige dat we in 2 weken gehoord hebben was het gezoem van bijen en het gefluit van vogels. Het huisje is van alle gemakken voorzien en ademt een heerlijke Franse sfeer uit. De grote tuin was fantastisch met een waanzinnig uitzicht op de vallei. Ook onze kleine meid heeft zich prima vermaakt in het gras en op de schommel of in haar zwembadje. Al met al een absolute aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Vakantiehuis Le Rebout du Morvan info