Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

Laatste review

Geweldige plek !

Van de Crommert,
25-10-2018

Een prachtige plek in een bijzonder mooie omgeving !

Heerlijk huis met super fijne slaapkamers, bedden en sanitair.

Wij hebben genoten !

23 reviews over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan in het Nederlands

Geweldige plek !

Van de Crommert,
25-10-2018

Een prachtige plek in een bijzonder mooie omgeving !

Heerlijk huis met super fijne slaapkamers, bedden en sanitair.

Wij hebben genoten !

Prachtig huis op een schitterend plekje

Robert & José,
16-7-2017

Het huis is zeer ruim en compleet ingericht, met alles erop en aan. Van alle gemakken voorzien. Een fijne ruime tuin, maar her en der zitjes. Daarnaast ook een overdekte schuur met loungeset, waar je ook bijna minder mooi weer lekker kan zitten. Persoonlijk vonden we de matrassen veel te zacht, maar smaken verschillen.

En de Morvan is prachtig, en gaan we zeker nog een keer weer terug.

Fijn huis op een prachtige plek!

Jacques,
1-7-2017

Dit huis is een verassing. Gezellig, smaakvol en zorgvuldig ingericht, kan zo in een fotoreportage in Seasons. Een heerlijke en rustige plek! Prachtig uitzicht vanaf het terras, ander terras met picknicktafel. Twee goede tuinsets. Prachtige natuur, veel vogels en bloemen in omgeving. Vanuit huis wandelen (kaart nodig en aanwezig!). Voor herhaling vatbaar.

Ik heb met mijn gezin een fijne en rustige vakantie beleefd, mede dankzij dit huis.

De omgeving is prachtig, het uitzicht en de privacy die je in de tuin hebt is geweldig!

Kortom een aanrader.

Oase van rust

Fam. Rademaker
28-7-2016

Le Rebout was voor ons een welkome vakantie. Het enige dat we in 2 weken gehoord hebben was het gezoem van bijen en het gefluit van vogels. Het huisje is van alle gemakken voorzien en ademt een heerlijke Franse sfeer uit. De grote tuin was fantastisch met een waanzinnig uitzicht op de vallei. Ook onze kleine meid heeft zich prima vermaakt in het gras en op de schommel of in haar zwembadje. Al met al een absolute aanrader!!!

Mooi huis in een prachtige omgeving

Connie Bruijn
5-7-2016

Nogmaals een mooi warm ingericht huis Van alle gemakken voorzien Veel plekjes om buiten te zitten en te genieten van t uitzicht. Mooi omgeving Heerlijk om met de auto door de glooiende omgeving te rijden en te genieten van de mooie uitzichten en kleine stadjes Hoe kleit t stadje ook is Ze hebben allemaal een kerk. Wat opvalt is dat er hier nog heel veel koeien buiten lopen Autan is een hele leuke stad om te bekijken Leuke straatjes en mooie doorkijkjes Afstand van het huis naar het dorp is wel wat ver om te lopen Je moet immers ook weer terug We hebben genoten.Wat een rust. Heerlijk !!!!

De Morvan is een hele mooie streek. Kortom Aanrader!!!!

Heerlijk genoten!

Lisette & Astrid
29-6-2016

Vakantiehuis Le Rebout, we hebben ervan genoten, mijn moeder en ik. Van een prachtige inrichting, authentieke Frans huisje tot schitterend uitzicht en heerlijke tuin. Privé, maar toch genoeg gezelligheid in het straatje. Wandelen met de hond, een kletspraatje met de Franse buurman, een ontsnapte geit terugbrengen naar zijn weide, wilde paddenstoelen proeven, boekjes lezen in een groene tuin, vuurtje stoken bij wat kouder weer, heerlijk kokkerellen in een prima uitgeruste keuken, veldboeketten plukken, shoppen in de lokale biologische winkel en espresso's drinken in le centre villa van Autun tegenover een Kathedraal uit de 12e eeuw, ja dat is een goede opsomming van ons heerlijke weekje in de Morvan.

Heerlijk!

Marijn
17-9-2015

Heerlijk huis! Het ontbreekt aan niets. De keuken is overcompleet en met mooi weer is de bbq snel gepakt. Om lekker te eten hoef je dus niet de deur uit. In de tuin is het prima vertoeven, in de schuur staan meerdere tuinmeubelen waardoor je overal in de tuin lekker kan zitten/ liggen. Wij hebben 1,5 week met onze baby genoten van het huis in Saint Leger sous Bouvray. De omgeving is prachtig en langs het huis rijdt alleen bestemmingsverkeer, lekker rustig dus. Kortom, echt een aanrader!

karakteristieke woning in een prachtige omgeving

Doreen Holtslag
14-9-2015

Hebben een week in Le Rebout doorgebracht. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht en het uitzicht adembenemend; ontvangst van Wifi was eveneens prima. Dagelijkse boodschappen kun je in het dorp halen op 4 km afstand; gebruik van de auto is daarbij gezien het heuvelachtige terrein wel handig. Op 20 tot 30 minuten rijden kun je voortreffelijk eten in de diverse gehuchtjes/dorpjes. Zeker aan te raden voor rustzoekers.

zeer mooi huisje in prachtige omgeving

albert van raaij
18-7-2015

Wij hebben erg genoten mooi huisje in schitterende omgeving.huisje is met smaak ingericht met goed sanitair ruime terrassen met mooie vergezichten voldoende tuinmeubels.prachtige omgeving om te wandelen of met auto rond te rijden naar de bossen en meren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Rebout du Morvan in St. Léger sous Beuvray (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.