Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, St. Léger sous Beuvray (Morvan)

9Fenomenaal

• 9.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

25 reviews over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

• 8Ineke25-08-2019

Heerlijke plek!

Heerlijk ruim huis, met een fijne tuin rondom en een prachtig uitzicht. Het huis is smaakvol ingericht en heeft een fijne douche en heerlijke bedden. Een ideaal plekje voor rustzoekers! Iedere dag genieten op het terras van de mooie luchten, de vogels en de hagedissen.

Met oudere kinderen

• 10Gabriël05-05-2019

Heerlijk rustig en ontspannen

Het huis staat helemaal vrij en heeft n overweldigend uitzicht. De buurt is erg rustig en het huis is zeer smaakvol ingericht. Alle mogelijkheden in de omgeving maar je kan er ook heerlijk tot rust komen.

• 2018
      9Van de Crommert25-10-2018

Geweldige plek !

Een prachtige plek in een bijzonder mooie omgeving ! Heerlijk huis met super fijne slaapkamers, bedden en sanitair. Wij hebben genoten !

• 2017
      9Robert & José16-07-2017

Prachtig huis op een schitterend plekje

Het huis is zeer ruim en compleet ingericht, met alles erop en aan. Van alle gemakken voorzien. Een fijne ruime tuin, maar her en der zitjes. Daarnaast ook een overdekte schuur met loungeset, waar je ook bijna minder mooi weer lekker kan zitten. Persoonlijk vonden we de matrassen veel te zacht, maar smaken verschillen.
      En de Morvan is prachtig, en gaan we zeker nog een keer weer terug.

• 10Jacques01-07-2017

Fijn huis op een prachtige plek!

Dit huis is een verassing. Gezellig, smaakvol en zorgvuldig ingericht, kan zo in een fotoreportage in Seasons. Een heerlijke en rustige plek! Prachtig uitzicht vanaf het terras, ander terras met picknicktafel. Twee goede tuinsets. Prachtige natuur, veel vogels en bloemen in omgeving. Vanuit huis wandelen (kaart nodig en aanwezig!). Voor herhaling vatbaar.

• Oude reviews

9Marcel22-08-2016

Een fijn huis voorzien van alles wat je nodig hebt

Ik heb met mijn gezin een fijne en rustige vakantie beleefd, mede dankzij dit huis. De omgeving is prachtig, het uitzicht en de privacy die je in de tuin hebt is geweldig! Kortom een aanrader.

• 9Fam. Rademaker28-07-2016

Oase van rust

Le Rebout was voor ons een welkome vakantie. Het enige dat we in 2 weken gehoord hebben was het gezoem van bijen en het gefluit van vogels. Het huisje is van alle gemakken voorzien en ademt een heerlijke Franse sfeer uit. De grote tuin was fantastisch met een waanzinnig uitzicht op de vallei. Ook onze kleine meid heeft zich prima vermaakt in het gras en op de schommel of in haar zwembadje. Al met al een absolute aanrader!!!

• 9Connie Bruijn05-07-2016

Mooi huis in een prachtige omgeving

Nogmaals een mooi warm ingericht huis Van alle gemakken voorzien Veel plekjes om buiten te zitten en te genieten van t uitzicht. Mooi omgeving Heerlijk om met de auto door de glooiende omgeving te rijden en te genieten van de mooie uitzichten en kleine stadjes Hoe kleit t stadje ook is Ze hebben allemaal een kerk. Wat opvalt is dat er hier nog heel veel koeien buiten lopen Autan is een hele leuke stad om te bekijken Leuke straatjes en mooie doorkijkjes Afstand van het huis naar het dorp is wel wat ver om te lopen Je moet immers ook weer terug We hebben genoten.Wat een rust. Heerlijk !!!! De Morvan is een hele mooie streek. Kortom Aanrader!!!!

• 10Lisette & Astrid29-06-2016

Heerlijk genoten!

Vakantiehuis Le Rebout, we hebben ervan genoten, mijn moeder en ik. Van een prachtige inrichting, authentieke Frans huisje tot schitterend uitzicht en heerlijke tuin. Privé, maar toch genoeg gezelligheid in het straatje. Wandelen met de hond, een kletspraatje met de Franse buurman, een ontsnapte geit terugbrengen naar zijn weide, wilde paddenstoelen proeven, boekjes lezen in een groene tuin, vuurtje stoken bij wat kouder weer, heerlijk kokkerellen in een prima uitgeruste keuken, veldboeketten plukken, shoppen in de lokale biologische winkel en espresso's drinken in le centre villa van Autun tegenover een Kathedraal uit de 12e eeuw, ja dat is een goede opsomming van ons heerlijke weekje in de Morvan.

Met vrienden

• 9Marijn17-09-2015

Heerlijk!

Heerlijk huis! Het ontbreekt aan niets. De keuken is overcompleet en met mooi weer is de bbq snel gepakt. Om lekker te eten hoef je dus niet de deur uit. In de tuin is het prima vertoeven, in de schuur staan meerdere tuinmeubelen waardoor je overal in de tuin lekker kan zitten/ liggen. Wij hebben 1,5 week met onze baby genoten van het huis in Saint Leger sous Bouvray. De omgeving is prachtig en langs het huis rijdt alleen bestemmingsverkeer, lekker rustig dus. Kortom, echt een aanrader!

0 tips over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan

0 vragen over Vakantiehuis Le Rebout du Morvan