St. Léger sous Beuvray (Morvan)

Reviews over St. Léger sous Beuvray (Morvan)

Mooie wandelomgeving

Ron Kulik,
    24-8-2017

Dit is een zeer stil plaatsje. Maar het heeft wel twee winkeltjes die alle dagen open zijn, ook op zondag. Ook zijn er twee eetgelegenheden. Hotel Du Morvan is goed, de andere hebben we niet geprobeerd.

In de omgeving kun je mooie wandelingen maken. Deels door het bos en dus in de schaduw, deels door een weidelandschap. Wel loop je stukken langs de wegen maar er is daar nauwelijks verkeer.

Autun is de dichtstbijzijnde stad op ca. 24 km. Er is een heel interessante keltische opgravingssite vlakbij: Bibracte. Zeer de moeite waard als zulke zaken je interesseren.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een leuk dorpje! Het typisch franse dorpje heeft zelfs

Rob,
    20-8-2006

Wat een leuk dorpje! Het typisch franse dorpje heeft zelfs nog een bakkertje, superrette, een postkantoor en een paar prima restaurantjes. Op loopafstand de rustieke camping la-boutière.

Op 5 minuten rjden bibracte met haar museum en archeologische opgravingen. Kortom, natuur, rust, historie en cultuur in één adem.

Gereisd anders in augustus 2006
St. Léger sous Beuvray (Morvan) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4 reviews