Reviews over St. Léger sous Beuvray (Morvan)

Geweldige plek !

Van de Crommert,
    25-10-2018

Een prachtige plek in een bijzonder mooie omgeving !

Heerlijk huis met super fijne slaapkamers, bedden en sanitair.

Wij hebben genoten !

Stiltes

Krista,
    14-9-2018

Super prachtige plekken. Heerlijk rustig en goed verzorgd. Sanitair is met gebruiksaanwijzing. Schoon, maar weinig waterdruk. Mannen en vrouwen bij elkaar en dat vond ik niet prettig. Marja is er inderdaad maar een paar uur per dag. Natuurlijk red je je zonder haar prima, maar het geeft een ongastvrij gevoel. Voordat je s ochtends op pad gaat, zou je wel tips willen vragen. Of na 19 uur een ijsje of flesje wijn willen kopen. Dat gaat niet, en op vakantie ben je niet zo aan het plannen dat je dat de de ervoor allemaal al weet. Dus wat dat betreft betaal je de hoofdprijs voor weinig service. Dorpje is top, omgeving prachtig, eten geweldig en de wandelingen beeldschoon. Het heeft ons hart veroverd.

Superplek voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Marja Ploeg,
    18-8-2018

Heerlijke rustige, ruime en groene camping. En zoveel moois in de omgeving. Mont Beuvray met Bibracte is zelfs vanaf de camping te wandelen (5 km). De Haut Folin is een leuke col om te rijden en wandelpaden zijn er in overvloed.

Het sanitair is netjes. Er is genoeg zon en schaduw. Brood moet je wel zelf halen in het plaatsje St Leger, kwartiertje lopen of minuutje met de auto. Daar is een bakker en een kleine supermarkt. In Autun (20 km ongeveer) heb je de grote supermarche's.

Rustige camping in pracht omgeving.

Familie K. te A.,
    15-8-2018

Kleine camping en heerlijk rustig in een pracht omgeving. Voor gezinnen met kinderen is op de camping niets te doen. Maar ben je in je keuze vrij heb je hier een heerlijk rustig verblijf. De wouden van Morvan zijn prachtig om te wandelen of te fietsen. De kampeerplaatsen zijn zeer ruim, het sanitair is netjes genoeg en het water onder de douche is heerlijk warm. Wel is de prijs (25 euro) voor twee personen met caravan en electriciteit gezien het aantal voorzieningen aan de hoge kant. Zo kent de camping geen broodservice en moet je als je vers stokbrood zou willen elke ochtend met je auto naar het dorp. En verder zijn er ook geen sport- of spelvoorzieningen. De prijs is dus daarom wat te hoog. Maar voor een mooi rustig verblijf van een weekje of zo: echt fijn!

Prachtig huis op een schitterend plekje

Robert & José,
    16-7-2017

Het huis is zeer ruim en compleet ingericht, met alles erop en aan. Van alle gemakken voorzien. Een fijne ruime tuin, maar her en der zitjes. Daarnaast ook een overdekte schuur met loungeset, waar je ook bijna minder mooi weer lekker kan zitten. Persoonlijk vonden we de matrassen veel te zacht, maar smaken verschillen.

En de Morvan is prachtig, en gaan we zeker nog een keer weer terug.

St. Léger sous Beuvray (Morvan) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4 reviews