Camping L'Etang de la Fougeraie

• 8Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair
  • 8.7Activiteiten
  • 9.3Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor L'Etang de la Fougeraie voor je op een rij gezet:

Meer camping info

125 reviews over Camping L'Etang de la Fougeraie

• 2019
    9Fam. van Duinen08-11-2019

Heerlijke vakantie.

Prachtige natuurcamping. Vriendelijk en behulpzame camping eigenaren. Toilet en wasgelegenheid altijd schoon. Elke dag vers brood. Prachtige wandelingen vanaf de camping mogelijk. Prachtige sta plek voor camper, caravan en tent. Mooie karpervijver. Geweldige vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Reinders28-08-2019

Super

Heerlijke camping! Prachtige plekken van schaduwrijke tot wat meer zonnige plekken. Plaats 25 aan het water aan te bevelen. De eigenaren zijn lief en behulpzaam en spreken goed Engels. Het sanitair is prima en het zwembad goed. De camping ligt wat naar beneden waardoor je ook nog eens je beenspieren goed kunt trainen bij iedere douche en zwempartij 🤔 slecht ter been? Zou ik deze camping niet willen aanraden of een plekje dichtbij de receptie (boven) veel jonge kinderen die heerlijk kunnen spelen op skelters en trampolines. Je kan lekker eten in het restaurant op de camping. Regelmatig muziek en of bingo. Verder geen animatie. Hoefde voor ons ook niet. Voor de "vissers" onder ons...hier worden de ego's gestreeld. In de morvan ligt alles ver uit elkaar, hou daar rekening mee. De weggetjes kronkelig en dus ben je lang onderweg om een dorp, kasteel etc te bezoeken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Chantal18-08-2018

• 7Je n'adore pas beaucoup de la foret.07-08-2018

Voor de rustzoeker die liever tussen de bomen zit

De titel zegt het al: Het is voor de rustzoeker. De camping is omgeven door bos en is ver van de snelweg af (dus zeker niet als doorreiscamping gebruiken bij Route du Soleil; ligt twee uren van de snelweg af!) De camping is kleinschalig en er is een mix te vinden tussen Fransen en Nederlanders. Het centrum van de camping bevat een klein restaurant (reserveren verplicht voor een bepaald tijdstip), een receptie en er is een kleine speelplek. Er is geen animatie op de camping en de voertaal is Frans. Het personeel komt slecht uit zijn/haar voegen met het Engels, woorden als ''breakfast'' en ''cheese'' komen niet in hun vocabulaire voor.

De accommodatie (Luxe tent voor 5 personen) is prima en alles wat je nodig hebt is er. De bedden zijn voor het campingniveau prima. Het enige minpunt dat we konden vinden is dat een lampje in de slaapcabine ontbrak. Ook was het zeer vervelend dat als je een stap zette alles heen en weer bewoog.

Betreffende de omgeving: Veel natuur en erg afgelegen. We hadden zelf het idee dat er weinig te beleven viel in de omgeving en we vroegen ons af waar je een supermarkt kon vinden.

Het zwembad is klein en niet diep (1,40 meter diep) en er lopen vooral veel jonge kinderen rond. De gastvrijheid is zeer goed, maar als het ons betreft zouden wij hier niet twee weken willen staan in het vervolg, maar voor eventjes is het goed. We mogen niet klagen, want er waren ook zeker pluspunten, maar met deze recensie willen wij u wel goed informeren.

• 9Alexander07-08-2018

Hele fijne vakantie en plek met kleine kinderen

Ver rijden voor bezichtigingen maar dat wisten we van te voren echter voor de kinderen (1 tm 6 jaar) genoeg te doen op de camping, Tent via greencamps, meubels waren van steigerhout, erg stoffige bedoening en de tafels en bankjes waren aan vervanging toe.

• 8Peter Findes28-05-2018

Wij komen terug.

Man (66) en vrouw (64) – Buscamper – 22 april tot en met 2 mei 2018 (negen nachten). 10 Ampère. Inname schoon water en lozen vuil water makkelijk evenals het lozen van het chemisch toilet. Warm water voor de vaat. Terrassencamping met zon en schaduw plekken. ’s-Nachts ‘doodstil’. Ons goed bevallen. Broodservice. Supermarkt Lidl in Chateau-Chinon. Vanaf de camping diverse wandelmogelijkheden, evenals in de (nabije) omgeving. Op het campingterrein een meer ; gedeelte om te zwemmen en een gedeelte om te vissen. Voor kinderen trampoline, skelters (zelf trappen), ping pong tafel en wip aanwezig.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• 9floris13-05-2018

Lekkere plek met vrolijke en behulpzame eigenaar(es) . Goed eten in het restaurantje en een mooie omgeving .

Gereisd in mei 2018

• 8Renske30-04-2018

Fijne camping goede tijd gehad.
    In prachtige omgeving .

Gereisd in april 2018

• Oude reviews

8W NAUTA05-09-2017

WIj hebben hier een fantastische vakantie gehad! We hadden erg mooi weer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2017

• 7Jeroen VAN DER VEEN04-09-2017

In de tent zit een verschrikkelijk slecht bed, waardoor we slecht hebben geslapen!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2017