Camping L'Etang de la Fougeraie

54 reviews over Camping L'Etang de la Fougeraie in het Nederlands

Super

Reinders
28-8-2019

Heerlijke camping! Prachtige plekken van schaduwrijke tot wat meer zonnige plekken. Plaats 25 aan het water aan te bevelen. De eigenaren zijn lief en behulpzaam en spreken goed Engels. Het sanitair is prima en het zwembad goed. De camping ligt wat naar beneden waardoor je ook nog eens je beenspieren goed kunt trainen bij iedere douche en zwempartij 🤔 slecht ter been? Zou ik deze camping niet willen aanraden of een plekje dichtbij de receptie (boven) veel jonge kinderen die heerlijk kunnen spelen op skelters en trampolines. Je kan lekker eten in het restaurant op de camping. Regelmatig muziek en of bingo. Verder geen animatie. Hoefde voor ons ook niet. Voor de "vissers" onder ons...hier worden de ego's gestreeld. In de morvan ligt alles ver uit elkaar, hou daar rekening mee. De weggetjes kronkelig en dus ben je lang onderweg om een dorp, kasteel etc te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Chantal
18-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Voor de rustzoeker die liever tussen de bomen zit

Je n'adore pas beaucoup de la foret.
7-8-2018

De titel zegt het al: Het is voor de rustzoeker. De camping is omgeven door bos en is ver van de snelweg af (dus zeker niet als doorreiscamping gebruiken bij Route du Soleil; ligt twee uren van de snelweg af!) De camping is kleinschalig en er is een mix te vinden tussen Fransen en Nederlanders. Het centrum van de camping bevat een klein restaurant (reserveren verplicht voor een bepaald tijdstip), een receptie en er is een kleine speelplek. Er is geen animatie op de camping en de voertaal is Frans. Het personeel komt slecht uit zijn/haar voegen met het Engels, woorden als ''breakfast'' en ''cheese'' komen niet in hun vocabulaire voor.

De accommodatie (Luxe tent voor 5 personen) is prima en alles wat je nodig hebt is er. De bedden zijn voor het campingniveau prima. Het enige minpunt dat we konden vinden is dat een lampje in de slaapcabine ontbrak. Ook was het zeer vervelend dat als je een stap zette alles heen en weer bewoog.

Betreffende de omgeving: Veel natuur en erg afgelegen. We hadden zelf het idee dat er weinig te beleven viel in de omgeving en we vroegen ons af waar je een supermarkt kon vinden.

Het zwembad is klein en niet diep (1,40 meter diep) en er lopen vooral veel jonge kinderen rond. De gastvrijheid is zeer goed, maar als het ons betreft zouden wij hier niet twee weken willen staan in het vervolg, maar voor eventjes is het goed. We mogen niet klagen, want er waren ook zeker pluspunten, maar met deze recensie willen wij u wel goed informeren.

Gereisd Anders in augustus 2018

Hele fijne vakantie en plek met kleine kinderen

Alexander
7-8-2018

Ver rijden voor bezichtigingen maar dat wisten we van te voren echter voor de kinderen (1 tm 6 jaar) genoeg te doen op de camping, Tent via greencamps, meubels waren van steigerhout, erg stoffige bedoening en de tafels en bankjes waren aan vervanging toe.

Wij komen terug.

Peter Findes
28-5-2018

Man (66) en vrouw (64) – Buscamper – 22 april tot en met 2 mei 2018 (negen nachten). 10 Ampère. Inname schoon water en lozen vuil water makkelijk evenals het lozen van het chemisch toilet. Warm water voor de vaat. Terrassencamping met zon en schaduw plekken. ’s-Nachts ‘doodstil’. Ons goed bevallen. Broodservice. Supermarkt Lidl in Chateau-Chinon. Vanaf de camping diverse wandelmogelijkheden, evenals in de (nabije) omgeving. Op het campingterrein een meer ; gedeelte om te zwemmen en een gedeelte om te vissen. Voor kinderen trampoline, skelters (zelf trappen), ping pong tafel en wip aanwezig.

Gereisd Met partner in april 2018

Lekkere plek met vrolijke en behulpzame eigenaar(es)

floris
13-5-2018

Lekkere plek met vrolijke en behulpzame eigenaar(es) . Goed eten in het restaurantje en een mooie omgeving .

Gereisd Anders in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping goede tijd gehad

Renske
30-4-2018

Fijne camping goede tijd gehad.
In prachtige omgeving .

Gereisd Anders in april 2018

WIj hebben hier een fantastische vakantie gehad! We hadden

W NAUTA
5-9-2017

WIj hebben hier een fantastische vakantie gehad! We hadden erg mooi weer.

Gereisd Anders in september 2017

In de tent zit een verschrikkelijk slecht bed, waardoor we

Jeroen VAN DER VEEN
4-9-2017

In de tent zit een verschrikkelijk slecht bed, waardoor we slecht hebben geslapen!

Gereisd Anders in september 2017

Mooie camping in de praachtige natuur van de Morva

Mark
25-8-2017

FIjne camping, lekker gewoon en toch ook goed. goede sanitair, prima zwembad en prachtige visvijver.

Gereisd Anders in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang de la Fougeraie in St. Leger De Fougeret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang de la Fougeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.