Sorteren

Reviews over St. Florentin

bon camping

mamiange
    8-8-2013

nous avons fait une halte d'une nuit - camping calme et convivial - accueil agréable - on peut avoir du pain le matin, mais trop tard pour des gens de passage .. partis à 9 h sans le pain

les sanitaires ne sont pas très propres et c'est dommage

Leuke camping tussen 2 viaducten........

Ank
    7-9-2010

........ maar daar heb je geen last van, want ondanks de 1 viaduct voor treinen is rijden die er helemaal niet meer. Het andere viaduct wordt wel gebruikt maar wij hadden daar geen last van. Ontvangst was zeer vriendelijk. Konden eerst een plek uitzoeken. Keken eerst op het terrein tussen de viaducten maar daar stonden geen mensen. Toen naar het achterste veld en daar stonden wel mensen. Mooie plek uitgezocht aan de kant van de rivier Armancon. Alleen jammer dat de plek niet egaal was dus duurde even voordat we de camper goed hadden staan.

Camping ligt op loopafstand van het stadje. En op ca 9 km (in brochure staat 5 maar ondertussen kennen we Frankrijk) ligt een mooi vogelreservaat.

Voor de hond betaal je in het hoogseizoen een kwartje per dag en in het laagseizoen 20 cent.

Je kan lekker wandelen langs de Armancon. We hebben er een leuke tijd gehad. Er wordt ook regelmatig wat georganiseerd op de camping, barbecue of er komen artiesten optreden.

Goed om te overnachten

Jan Jonker
    3-8-2010

Leuke plekjes tussen heggetjes. Blijft een beetje moeilijk om er achter te komen welk gebouwtje je moet hebben voor bijv. toilet etc.

goeie overnachtingscamping

Burger
    5-9-2009

Goeie rustige overnachtingscamping aan rivier. Eenvoudig, maar schoon sanitair.

Een aanrader

R. van Asselt
    24-7-2008

Soms kom je, min of meer bij toeval, in een heel leuk hotel terecht.

Het hotel is oud en ademt de sfeer van een eeuw geleden. De kamers zijn ruim en schoon, de badkamer is prima.

De medewerkers zijn uiterst gastvrij en vriendelijk, het eten is bepaald bovengemiddeld en al met al waren wij zéér tevreden. En jah ! Kwaliteit mag wat kosten.