Reviews over St. Bonnet-de-Joux

Heel fijn om hier te verblijven

Margreet,
    13-11-2014

We hebben het heerlijk gehad. Prachtig weer in oktober. Zelfs 5 minuten gezwommen waarvoor Ad toch elke dag de blaadjes uit het zwembad viste. Ad en Gill zijn geweldig gastvrij. Het is een heerlijke plek om even bij te komen. Mooie omgeving. Heerlijk wandelen en even naar Taizé. Een echte aanrader.

Geweldig!!

Versnel,
    20-10-2014

Zeer verzorgde huisjes, knus ingericht, servicegerichte, vriendelijke eigenaren, prachtige omgeving, een geweldige plek - een echte aanrader!!

Heerlijke vakantie!

Rob en Mieke,
    21-9-2014

Wij zaten in la tulipe blanche en hebben een heerlijke vakantie gehad. De gite is omgeven door weilanden en heeft een ruime tuin met de hele dag zon op het terras. Binnen was het netjes afgewerkt met authentieke details in het zicht gelaten.

Ons zoontje vond de kippen van Ad en Gil erg leuk, het zwembad was helaas iets te fris voor hem in september.

Vanuit de gite hebben we regelmatig wandelingen gemaakt door de prachtige omgeving.

Verrassend mooie plek in fantastische omgeving

Terri Beens,
    5-9-2014

Mooi huis, alles er op en er aan. Terrein en zwembad keurig verzorgd. Supermarkt, bakker en slager op vijf minuten afstand. Uitzicht fenomenaal. Eigenaren Ad en Gill ontzettend enthousiast en vol goede verhalen. Appels en perziken pluk je zo uit de bomen. Om een lang verhaal kort te maken: een ontzettend fijne plek om vakantie te vieren!

fantastische plek

g_druten,
    4-7-2014

rustige plek om te ontspannen

St. Bonnet-de-Joux scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews