Bed and Breakfast Moulin de la Guesne

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Moulin de la Guesne
8,5

27 reviews over Bed and Breakfast Moulin de la Guesne in het Nederlands

Zeer aangenaam qua acommodatie en qua eten.

Louise
30-11-2016

Kom naar de Moulin de la Guesne met een gezonde trek want het eten is heerlijk en uitgebreid. En neem veel boeken mee want je belandt in een oase van rust. Plezierig is de nabijheid van het dorp waar alle voorzieningen zijn zoals een grote supermarkt. En mocht je tussen de middag nog trek hebben kun je terecht bij de plaatselijke, eenvoudig doch goede, kroeg annex restaurant. We hebben ondanks plannen daartoe niet gefietst omdat het redelijk zwaar gebied is. Maar we zijn dan ook allen 65plus.

Een keer was voldoende.

Mevr. Jover
25-10-2016

Een goede ontvangst, we hadden vijf dagen geboekt. Helaas wordt het verhaal van een andere gast wordt herkend, de sfeer sloeg om nadat ook wij vonden dat het diner veel te lang duurde en een paar keer eerder van tafel zijn gegaan.(19.30 tot ongeveer 22.30 u.) Dit werd niet gewaardeerd door gastvrouw- en heer en ook wij dronken geen wijntjes tijdens het natafelen. De sfeer was behoorlijk bekoeld (ook tussen gastvrouw- en heer), niet voor herhaling vatbaar voor ons.

Schoenen uit op wit tapijt, ook op de trap (ooit was het wit), deuren zonder slot, prijzige wijnen, jammer!

Hier komen we terug!

Robin van Barneveld
3-8-2016

Voor ons was het de perfecte tussenstop op weg naar huis, maar we kunnen ons goed voorstellen dat sommige andere gasten hier langer verblijven. Goed verzorgd ontbijt en avondeten dat in Nederland op z'n plaats is in de betere restaurants. Gelukkig is de sfeer informeel en weten Chris en Ester een leuk gezelschap aan diverse gasten aan te trekken waardoor de avonden voor ons een extra plus vormden. Eigen moestuin, schone kamers, professionele en vriendelijke gastheer en -vrouw, en enthousiaste reacties van onze kinderen toen we vertelden dat we nog een extra nachtje zouden blijven. Kortom voor herhaling vatbaar.

Weg blijven

RD
23-7-2016

Toen we aankwamen leek alles ok. Toen we onze kamer getoond werden, moesten we echter onze schoenen uitdoen want er lag vast tapijt. Nu vinden we dat niet echt een probleem maar het komt toch niet echt gastvrij over. Men werkt er met een honesty bar en we moesten, boven op de prijs van het diner, apart onze wijn kopen. Dit zorgt ervoor dat iedereen met zijn eigen flesje aan tafel zit daar waar het bij een b&b niet meer dan normaal is dat de wijn in de prijs is inbegrepen. Het diner liep nogal laat uit en wij waren erg moe. Toen de gastvrouw kwam vertellen wat het dessert was, vertelden we dat we geen dessert hoefden en gingen slapen. Toen we de tafel verlieten, werden we achterna gehold en op een brute, onvriendelijke manier verteld dat men in een chambre d'hotes dat niet doet. Bovendien hadden we niet aangegeven wanneer we ontbijt wilden. Welnu dan bepalen we zelf wel wanneer je ontbijt krijgt!!! 's Morgens kon er van mevrouw geen goeiedag of een blik meer af. Echt geen leuke sfeer.

Leuke vakantie met aardige mensen

Boudewijn
14-7-2016

Wij huurden de 4 persoons Gite en vonden alles in prima staat. Chris en Esther zijn aardig en toegankelijk, Chris kan koken als de beste, wij hebben er een fijne tijd gehad. Helaas werkte de TV niet tijdens het EK voetbal, de schotels moeten nog omgezet naar andere satelieten. 's avonds dineren met andere (vaak nederlandse) gasten was verrassend en gezellig en wij hebben er van genoten. De wijn was natuurlijk prima.

Prima overnachtingsplek

tbroeders
14-9-2014

Ester en Chris zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Schitterende accomodatie in de Bourgogne

Bert Hokken
4-8-2014

Echt een geweldige accommodatie. Kamers zeer compleet en heerlijke zonterrassen/tuinen. Maar bijzonder is de vriendelijkheid van de gastheer en -vrouw. Ze laten je direct thuis voelen.

Het ontbijt is goed maar het diner is van grote klasse! Bij mooi weer buiten en bij slecht weer in de woonkamer. Gezellig aan een grote tafel met de andere gasten.

In de bijna uitgestorven Bourgogne is het heerlijk fietsen en wandelen. Dagen waarbij je 'op het platteland' bijna niemand tegenkomt. Heerlijk die rust gecombineerd met een geweldig mooie natuur.

Goede plek om te toeven

harry
19-6-2013

Uitmuntende kok, die ons elke dag weer iets bijzonders voorschotelde.

De gastvrouw is een vraagbaak, probeert het iedereen naar de zin te maken, wat meestal ook lukt.

Voor ons als recreatiefietsers, moesten we wel telkens stuk met de auto om voor ons goede routes te vinden.

Prachtig verblijf met gezellige mensen!!

Jelena en Dragan
17-6-2013

De Chambre d'hotes is werkelijk prachtig met een gezellige, positieve, ontpannen sfeer en hele gastvrije gezellige gastheer en -vrouw. De accomodatie is gelegen midden in de natuur en op loopafstand van een mooi dorpje. Daarnaast staat er iedere ochtend een heerlijk ontbijt (en diner op verzoek) klaar. Ideale plek om even te ontspannen en te genieten van waar bourgondie voor staat: lekker eten, drinken en leuk gezelschap! Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen.

Grandioos!

chjdams
12-10-2012

Prachtige ligging, mooie omgeving, fantastische accommodatie. Echt een aanrader! Heerlijk eten, elke avond weer, ontbijt is vers en verzorgd, gezelligheid en rust. Kamers prima verzorgd en schoon.Genoeg te doen in de omgeving, wandelen, fietsen, rond touren, etc.. Gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Moulin de la Guesne in St. Benin d'Azy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Moulin de la Guesne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.