Sorteren

Reviews over St. Benin d'Azy

Zeer aangenaam qua acommodatie en qua eten.

Louise
    30-11-2016

Kom naar de Moulin de la Guesne met een gezonde trek want het eten is heerlijk en uitgebreid. En neem veel boeken mee want je belandt in een oase van rust. Plezierig is de nabijheid van het dorp waar alle voorzieningen zijn zoals een grote supermarkt. En mocht je tussen de middag nog trek hebben kun je terecht bij de plaatselijke, eenvoudig doch goede, kroeg annex restaurant. We hebben ondanks plannen daartoe niet gefietst omdat het redelijk zwaar gebied is. Maar we zijn dan ook allen 65plus.

Hier komen we terug!

Robin van Barneveld
    3-8-2016

Voor ons was het de perfecte tussenstop op weg naar huis, maar we kunnen ons goed voorstellen dat sommige andere gasten hier langer verblijven. Goed verzorgd ontbijt en avondeten dat in Nederland op z'n plaats is in de betere restaurants. Gelukkig is de sfeer informeel en weten Chris en Ester een leuk gezelschap aan diverse gasten aan te trekken waardoor de avonden voor ons een extra plus vormden. Eigen moestuin, schone kamers, professionele en vriendelijke gastheer en -vrouw, en enthousiaste reacties van onze kinderen toen we vertelden dat we nog een extra nachtje zouden blijven. Kortom voor herhaling vatbaar.

Leuke vakantie met aardige mensen

Boudewijn
    14-7-2016

Wij huurden de 4 persoons Gite en vonden alles in prima staat. Chris en Esther zijn aardig en toegankelijk, Chris kan koken als de beste, wij hebben er een fijne tijd gehad. Helaas werkte de TV niet tijdens het EK voetbal, de schotels moeten nog omgezet naar andere satelieten. 's avonds dineren met andere (vaak nederlandse) gasten was verrassend en gezellig en wij hebben er van genoten. De wijn was natuurlijk prima.

Prima overnachtingsplek

tbroeders
    14-9-2014

Ester en Chris zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Schitterende accomodatie in de Bourgogne

Bert Hokken
    4-8-2014

Echt een geweldige accommodatie. Kamers zeer compleet en heerlijke zonterrassen/tuinen. Maar bijzonder is de vriendelijkheid van de gastheer en -vrouw. Ze laten je direct thuis voelen.

Het ontbijt is goed maar het diner is van grote klasse! Bij mooi weer buiten en bij slecht weer in de woonkamer. Gezellig aan een grote tafel met de andere gasten.

In de bijna uitgestorven Bourgogne is het heerlijk fietsen en wandelen. Dagen waarbij je 'op het platteland' bijna niemand tegenkomt. Heerlijk die rust gecombineerd met een geweldig mooie natuur.

St. Benin d'Azy scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews