Vakantiehuis
8,6

33 reviews over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in het Nederlands

Paradijs voor hond en baas

Yannis
20-8-2011

Wij (man, vrouw en 4 honden) zijn in juni 2010 naar dit leuke vakantiehuis in de schitterende Morvan geweest. Twee heerlijke weken. Veel wandelmogelijkheden, leuke dorpjes en een lekker vakantiehuisje. De omheinde tuin die bij het huisje hoort, is ideaal. We gaan zeker nog een keer!

Gereisd met partner in juni 2010

Mooie plek voor honden

philip modijefsky
20-8-2011

De lokatie is prima, veel wandelmogelijkhedenin de nabije omgeving en een mooi (zwem) meer, ook voor de honden.

Interieur was gedateerd, bedde goed.

Het geheel was erg vuil en veel stof en vuil onder de bedden.

Gereisd met partner in juni 2011
Betty, Eigenaar, 26-8-2011

Het verbaast ons niet meer dat wanneer mensen worden aangesproken op het zeer vuil achterlaten van het huisje (incl een niet schoongemaakt toilet), om dan te horen te krijgen dat het huisje al vuil was. Jammer dat men dan niet het fatsoen heeft om dit te melden tijdens de vakantie (we wonen er naast) of bij het weggaan. Maar in plaats daarvan onder een gefingeerde naam slechte beoordelingen te plaatsen.

Wat er onder gedateerde inrichting verstaan wordt is ons een raadsel (ook hierover heeft men niets tegenover ons gezegd), het is geen landau greenpark maar een Frans Campagnehuisje. Maar oordeelt u zelf adn van interieur foto's....

Heerlijke vakantieplek

Tobias en Carmen
20-8-2011

De hondjes hebben ongelooflijk genoten van de tuin en wij zijn heerlijk tot rust gekomen. Lekker eten en luieren in de boomgaard onder de kersen en appels, zalig gewoon. Wat een rust en mooie natuur. We zijn echt super tot rust gekomen. En omdat de hondjes het ook zo lekker hebben gehad, gaan we volgend jaar weer!

Gereisd met partner in juli 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in St Agnan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.