Vakantiehuis

33 reviews over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in het Nederlands

Geweldig

De drie Barzois
21-9-2015

Wij hebben erg genoten vooral van de enorme rust, heerlijk! De grote tuin is volledig omheind en 2 meter hoog, je kunt de honden rustig laten lopen/rennen, uitbraak mogelijkheden zijn er niet zelfs de poort kan op slot.Betty en Fred doen erg hun best om de gasten het naar de zin te maken niets is hun teveel. Je hebt daar vele wandel en bezienswaardigheden mede dankzij de map die in de gite ligt. Bedankt Betty en Fred voor de aangename week.

Gereisd met partner in september 2015

een paradijsje

sonja samin
17-8-2015

betty en fred zijn zeer lieve en behulpzame mensen nx is hen teveel xx

Gereisd met partner in oktober 2014

fantastische vakantie voor de honden

van de moortel
1-11-2014

vakantiehuis in st agnan was een hele leuke ervaring zeker voor de honden die hadden een zee van ruimte om te "crossen "

Gereisd met partner in oktober 2014

Alleen maar genoten ......

Rita de Vos
20-10-2014

De site "Vakantie met honden" geeft een eerlijk beeld, maar de werkelijkheid heeft ons meer dan verrast: dit vakantiehuis biedt veel meer dan je in de regel verwacht. Qua inventaris en inrichting zeer compleet, je kunt het niet bedenken of het is aanwezig. Wat hebben wij genoten van de films, de legpuzzle's en daarbij de warmte die dit huisje uitstraalt. Mede door de goede zorgen van Betty en Fred voelden wij ons enorm welkom, en zij bieden de garantie voor een fijne vakantie!! Het servicepakket is fijn, vooral als je op zaterdag aankomt, maar ook een leuke verrassing. Je voelt je samen met de honden (wij hadden er 3 mee) op je gemak, ze zijn zoooo welkom, dat zie je aan alles. De omgeving is prachtig, de wandelroute's, de dorpjes, de map met informatie én vergeet de rubber laarzen niet. Wij hebben genoten van de afwezigheid van de digitale media, rust, rust en met het motto "alles mag en niets moet" hebben wij beloofd hier zeker terug te komen. Betty en Fred: Dank jullie wel!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Broodnodige rust

Aleida van Poelgeest
4-7-2014

Ik ken geen andere plek waar ik zo tot rust kan komen samen met mijn roedel honden.

Gereisd met partner in januari 2014

Dit volgend jaar weer!

Jetty van Steijn
17-6-2014

Als eigenaars van 14 honden is samen vakantie houden al 10 jaar niet mogelijk. Deze verhuurder verhuurt aan mensen met één hond en mensen met 10 honden ongeacht ras.

Het huis ziet er keurig fris en schoon uit,er hangt geen ''hondenlucht'', niets is kapot of aangeknaagd.........wij zijn zéér onder de indruk. We zijn één week ''proef wezen draaien'' met 9 honden.De rust,de ruimte, de natuur.....één groot feest voor de honden en voor ons. Dit gaan we vanaf nu ieder jaar doen,en dan 14 dagen.

Gereisd met partner in juni 2014

Top!

Desiree Schilte-van der Tol
26-5-2014

Wij hebben samen met onze twee galgo's echt een super fijne ontspannen vakantie gehad! Het huisje is knus en de tuin is echt helemaal fantastisch! Volledig omheind dus geen zorgen wbt de honden. De omgeving is prachtig! Meren en bossen in de buurt en in Gouloux zelfs een waterval op loopafstand.Het is echt een grote aanrader voor hondenliefhebbers! Zowel mens als dier kunnen hier volop genieten!

Gereisd met partner in mei 2014

idiale locatie voor mens en dier

Corrie Kappé
21-4-2014

dogsonholiday: St. Agnan Frankrijk: heerlijke plek om tot rust te komen, lange mooie wandelingen met stromende beekjes en grote meren, waar je naast heerlijk zwemmen met je hond ook nog heerlijk kunt vissen. De eigenaresse staat indien nodig direct voor je klaar, wij hebben hier geen gebruik van hoeven maken simpelweg omdat alles in orde was. Wij hebben zelfs ca. 30 wandelroutes van de eigenaren mogen ontvangen. In het huisje was meer dan voldoende informatie aanwezig over de omgeving. Wij hebben een windhond met een behoorlijk ontwikkeld jachtinstinct, de tuin die 2 meter hoog omheind is, heeft ervoor gezorgd dat ook wij ongestoord konden luieren in de hangmat, onze hond kon immers niet weg. Zeker een aanrader voor baasjes met windhonden of beter gezegd voor windhonden met baasjes, absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2014

Schitterende mooie accommodatie!

Ilse Altena
6-11-2013

Zeer ruime , omheinde tuin, gezellig huis, schitterende omgeving en natuur, heerlijk voor je honden, echt vakantie. We hebben 2 heel fijne weken met onze 4 honden gehad.

Betty en Fred zijn zeer gastvrije mensen.

Gereisd met partner in mei 2012

Fantastisch volgend jaar weer!!!!

Silvia
15-10-2012

Bedankt voor onze heerlijke ontspannende week in jullie gezellige en super nette gite, wij en onze honden hebben volop genoten!

Opmerkelijk was ook de map met uitgestippelde bezienswaardigheden en wandelroutes, super gemakkelijk mee te nemen en alle mooie plekjes eenvoudig op te zoeken, groot chapeau hiervoor!

De omgeving is adembenemend mooi en schitterend, volgend jaar beslist terug!!!!

Gereisd met partner in oktober 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in St Agnan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.