Vakantiehuis Gîte Petit Blancs

Review geschreven door Tracy&Martin +4 doggies

Heerlijk!

Tracy&Martin +4 doggies,
27-11-2015

We hebben genoten van de rust en de ruimte. Onze honden hebben van de omheinde veilige tuin genoten en wij van de rust, de omgeving en de vriendelijke gastvrouw en gastheer. De gite is gezellig ingericht en heeft alles wat je nodig hebt, van films en boeken, hondenmanden, strijkbout met plank tot houtkachel aan toe. Aanrader is om even met de gastvrouw haar lieve pack met gehandicapte honden te ontmoeten, je hart smelt van alle lieve dieren die zij een goed huis weet te geven. Wij, als hondeneigenaren(5) hebben de ideale plek gevonden om op vakantie te gaan...de honden kunnen gewoon mee en alles is op honden afgestemd: veilige omheining, spel mogelijkheden en prachtige wandelmogelijkheden (in de gite vind je een boek met wel 30 wandelroutes). Top locatie voor een top vakantie!

Gereisd met partner in november 2015
Volgende reviewVolgende