Vakantiehuis

32 reviews over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in het Nederlands

perfect

Eric Dekkers,
28-11-2018

Heel gemoedelijk gelegen in een prachtige streek.

Volop ruimte in de tuin en in het aangelegen bos voor onze 10 honden om vrij te kunnen rennen en te spelen.

Het huis is gezellig en praktisch ingericht, voorzien van de belangrijkste zaken om ongedwongen te verblijven.

De aankomst maaltijd is een aanrader, net als de overige optionele diensten.

Een aanrader voor iedereen die met honden op vakantie wil.

Gereisd met partner in november 2018

Goed adresje!

Francken Robert,
30-7-2018

Prachtige omgeving, met veel wandelroutes, klein huisje waar je alles in terugvindt, grote tuin met veel schaduwplekken onder de bomen, ideaal in de zomer!

Onze hond heeft genoten van de vakantie en wij natuurlijk ook!

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer mooi

Marc Cumps,
30-7-2018

Klein vakantiehuisje (voldoende voor 2 personen) met een zee van buitenruimte voor de honden.

Ook de achterliggende weide en bos bieden (NOG) meer ruimte ...

Gelegen in zeer zeer mooie streek met veel wandelmogelijkhedenen ontspanning in en aan het water zowel voor mens als hond😄😄😄

Wij hebben er zeer van genoten

Gereisd met partner in juli 2018

prima ontvangst en lieve mensen

jos Le Blon,
7-8-2017

zeer leuk en ook het ontvangst was prima

het bestelde avondeten was lekker

Gereisd met vrienden in juni 2017

Voor herhaling vatbaar!

Anneke van Santen,
22-7-2017

Fantastische omgeving, gite alles erop en eraan.

Perfect ontvangst en een 5sterren men bij aankomst.

Servicepakket zeer uitgebreid

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk vakantiehuisje met ruime, eigen tuin

Gert en Leentje,
11-6-2017

Wij hebben genoten van een heerlijke week vakantie in deze mooie, rustige regio. De eigenaars van het huisje zorgen voor een warme ontvangst en geven alle nodige info. Het huisje zelf is niet overdreven groot, maar biedt toch alles wat nodig is. De mooie, grote omheinde tuin en de rustige, groene omgeving maken dit huis tot een klein (honden) vakantieparadijs. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke ruime tuin!

M. Splint,
2-5-2017

Gastvrije ontvangst door de eigenaren. Vooraf per mail uitgebreid info pakket. Mooi uitzicht en de tuin is heerlijk! Een paar zitjes voor ons, de hond kon heerlijk rennen! Rondom afgezet op 2 meter hoog! Privacy goed.

Bezienswaardigheden op rij afstand.

Ruimte in het huisje is beperkt en aankleding wat gedateerd.

Vriendelijke eigenaren, beantwoorden graag je vragen.

Gereisd met partner in april 2017

voor herhaling vatbaar zoals altijd

sonja samin
19-9-2016

een grote tuin waar mijn galgo's kunnen koersen ,zeer vriendelijk onthaal,

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk!

Tracy&Martin +4 doggies
27-11-2015

We hebben genoten van de rust en de ruimte. Onze honden hebben van de omheinde veilige tuin genoten en wij van de rust, de omgeving en de vriendelijke gastvrouw en gastheer. De gite is gezellig ingericht en heeft alles wat je nodig hebt, van films en boeken, hondenmanden, strijkbout met plank tot houtkachel aan toe. Aanrader is om even met de gastvrouw haar lieve pack met gehandicapte honden te ontmoeten, je hart smelt van alle lieve dieren die zij een goed huis weet te geven. Wij, als hondeneigenaren(5) hebben de ideale plek gevonden om op vakantie te gaan...de honden kunnen gewoon mee en alles is op honden afgestemd: veilige omheining, spel mogelijkheden en prachtige wandelmogelijkheden (in de gite vind je een boek met wel 30 wandelroutes). Top locatie voor een top vakantie!

Gereisd met partner in november 2015

Geweldig

De drie Barzois
21-9-2015

Wij hebben erg genoten vooral van de enorme rust, heerlijk! De grote tuin is volledig omheind en 2 meter hoog, je kunt de honden rustig laten lopen/rennen, uitbraak mogelijkheden zijn er niet zelfs de poort kan op slot.Betty en Fred doen erg hun best om de gasten het naar de zin te maken niets is hun teveel. Je hebt daar vele wandel en bezienswaardigheden mede dankzij de map die in de gite ligt. Bedankt Betty en Fred voor de aangename week.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in St Agnan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.