Vakantiehuis Gîte Petit Blancs

Meer vakantiehuis info

42 reviews over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs

• 2019
    9Ludy13-12-2019

Dit is ons tweede thuis geworden

Petit Blancs is voor ons en onze avontuurlijke BullTerrier dé vakantieplek geworden. Zojuist weer een vakantie geboekt voor zomer 2020. Het huisje is niet groot maar van alle gemakken voorzien. De ruime omheinde tuin, met daarachter een speelveld en een snuffelbos maakt het voor onze bull een tweede thuis.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9André Herreman13-10-2019

Piepklei , gezellig huisje . Alles is er voorzien ,er is niets tekort . Wij werden heel vriendelijk ontvangen door Tracy en haar 8 lieve vrienden . Bij aankomst lekker gegeten ,meer dan genoeg . Heel leuk om bij aankomst een mooi gedekte tafel te vinden en een lekker menu. Alsook het overvloedig ontbijt voor de volgende morgen en erna . Zeker een aanrader om dit pakketje erbij te nemen . Onze twee border collies werden ook super verwend . Ze vonden de tuin en het bos heel fijn . Je kan in de directe omgeving overal gaan wandelen en van alles bezoeken . Genoeg restaurantjes in de directe omgeving waar je superlekker kan gaan eten . Overal even vriendelijke mensen . In St.Agnan mochten onze hondjes zelfs mee binnen in het restaurant . Wij hebben een heel goede vakantie gehad en veel gewandeld en bezocht . De gastvrouw en gastheer zijn supervriendelijke mensen , zeer hulpvaardig . André ,Mireille en Rex en Rox .

Gereisd met partner in september 2019

• 10luc15-08-2019

Ideale vakantiebestemming voor mensen die hun hond(en) willen meenemen op vakantie in Frankrijk. Omheinde (2m hoog) grote tuin en bos. In de directe omgeving mooie wandelpaden in bossen waar de honden vrij kunnen lopen. Je komt er niemand tegen. Meer info: typ op Google: le chien qui rit. Er zijn veel meren in de streek waar je met de honden kunt zwemmen. We boekten direct voor volgend jaar ook al. Nederlandstalige eigenaars die naast het huisje wonen. Bezoek zeker het restaurant Le Bistro (het eten is er bijna gratis en super lekker).

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jef & Carine29-06-2019

Super vakantie !

We hebben een super verlof gehad: een klein maar praktisch en gezellig ingericht huisje met alle noodzakelijke voorzieningen. Een prachttuin voor zowel ons als voor onze heidewachtel ! Hij heeft zich echt geamuseerd en er zijn in de nabijheid oneindig veel prachtige en rustige wandelroutes ! Wij komen alvast terug !

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Border Terrier Dickens, en baasjes28-06-2019

Alles wat je kunt bedenken is aanwezig in het huis

Midden in de natuur, wel stadjes en grote stad te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam. Van de Goor19-05-2019

Fantastisch!

Heerlijk verblijf voor ons en onze 2 galgo dames! Wij komen tot rust in de prachtige natuur en onze honden hebben de tijd van hun leven!
    In oktober gaan we nog een weekje - we tellen al af!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Esther van Es15-05-2019

heerlijk relaxed vakantie adres

Inmiddels voor de 5e keer deze lokatie bezocht. Gelegen in de mooie Morvan is deze kleine pittoreske gite voor ons en onze honden HET perfecte vakantie adres. De gite is van alle gemakken voorzien, compleet met houtkachel (als ook het hout om mee te stoken), keuken met grote koelkast met vriesvak, slaapkamer en badkamer. Het diner wat voor de zaterdagavond besteld kan worden is altijd weer een smakelijke verrassing - zou ik zeker meeboeken. En dan niet te vergeten de enorme tuin - helemaal omheind - 1200 M2 groot. Wat is er mooier dan na en lange reis het tuinhek achter je dicht te doen, de deur van de bus open te gooien om vervolgens onze (inmiddels nog maar) 8 husky's heerlijk te laten speren. En of dat niet genoeg is hebben ze ook nog de beschikking over het aangrenzende snuffelbos. Kortom een geweldige stek met een enorme gastvrije eigenaar, waar wij graag naartoe gaan en.... terugkomen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Trudi de Kok01-05-2019

Fantastisch!

Wat ons betreft een topadres voor een fijne, ontspannen vakantie met de hond. Het betreffende huisje is niet groot, maar praktisch ingericht, opgeruimd en schoon, en bevat alles wat een mens zoal nodig kan hebben. Voor de honden is er een ruime tuin, met daarachter nog een royale speelweide en een snuffelbos. En dat alles met een hoge, veilige omheining, zodat zelfs onze kangalmix er zich heerlijk kon uitleven zonder dat we bang hoefden te zijn dat hij uit zou breken. In de omgeving kun je eindeloos wandelen in uitgestrekte sprookjesbossen. Ook op cultureel gebied valt er genoeg te genieten: prachtige oude kerkjes, overblijfselen van Keltische nederzettingen, mooie kastelen, interessante steden. En als de hond dan eens niet meekan, is er altijd de oppasservice die de eigenaren bieden. Super!!!! Wij hebben inmiddels vier weken geboekt voor volgend jaar .........

Gereisd met partner in april 2019

• 10Ellen en Anita02-03-2019

Heerlijk

De Morvan, wat een prachtig gebied. Rust, ruimte en volop wandelmogelijkheden. De omheinde tuin van Petit Blancs is echt super. De honden hebben gerend, gespeeld en gesnuffeld, zonder dat we bang hoefden te zijn dat ze de benen namen. Wat hebben ze genoten, ook onze 16 jarige Do. En ook wij, prachtig weer, een hele relaxte week. Het lieve huisje is klein, zeer knus en compleet ingericht. De maaltijd bij aankomst (wij hadden de vega variant) is een aanrader. We hebben het heerlijk gehad! We komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Eric Dekkers28-11-2018

perfect

Heel gemoedelijk gelegen in een prachtige streek. Volop ruimte in de tuin en in het aangelegen bos voor onze 10 honden om vrij te kunnen rennen en te spelen. Het huis is gezellig en praktisch ingericht, voorzien van de belangrijkste zaken om ongedwongen te verblijven. De aankomst maaltijd is een aanrader, net als de overige optionele diensten. Een aanrader voor iedereen die met honden op vakantie wil.

Gereisd met partner in november 2018

Vakantiehuis Gîte Petit Blancs info