Camping du Lac

7 reviews over Camping du Lac in het Nederlands

Fijne camping

MilanWH
5-9-2017

We hadden een vrije keuze voor een mooie plek. Het stuwmeer ligt direct buiten de camping, daar is prima te zitten en zwemmen. De campingeigenaresse (viertalig, handig) had veel leuke tips voor de omgeving. Er is een heel klein winkeltje, mocht je iets hoogst noodzakelijks vergeten zijn. Patat is te bestellen, maar ook uitgebreid eten is te overleggen. Enige (grote) minpunt was het sanitair, we moesten af en toe op zoek naar kranen die werkten, toiletten die doorspoelden of douches met douchekop...

fantastisch uitzicht over meer

f en j
30-8-2015

Kleine camping gelegen aan het Lac de Saint-Agnan. Rustige natuurlijke omgeving. Campingdeel bij chateau met veel schaduw, aan het meer ruime plekken op een weide met uitzicht over het meer. Kampvuurtje bouwen! Zwemmen in het meer, er zijn ook kano's te huur. Omgeving verder niet spectaculair. Sanitair is echt het minpunt van deze camping. Is erg gedateerd, in slechte staat en daarom ook niet meer goed schoon te houden.Kleine douches, moeilijk om droge spullen te houden. Erg vriendelijke eigenaren. Klein winkeltje op de camping, kan ook gegeten worden. Al met al een leuke plek!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping in rustige en ontspannen omgeving

BV
23-8-2013

Gelegen aan het rustige lac du st agnan biedt deze camping genoeg ruimte voor ontspanning. De omgeving is erg mooi en er is genoeg te doen. Camping was toen wij er zaten (aug 2013) net overgenomen door een zeer vriendelijk en gastvrij belgisch echtpaar. Er kan derhalve ook Nederlands gesproken worden. Ook toen het erg koud was 's nachts kregen we een warme deken aangeboden van onze gastvrouw, waarvoor hulde! De meeste pitches hebben electriciteit en er zijn genoeg waterplekken. Je kan ook kiezen om aan het meer te kamperen alleen ontbreekt het daar nog aan elektriciteit ed. Wij hebben hier in ieder geval met plezier gezeten!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Rustig genieten

Just Me
25-9-2012

Wij hebben er midden september een weekje verbleven met 5 personen en twee mobilhomes. Zeer mooie streek. De eigenaars; een Brits koppel, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De accommodatie is niet meer van de nieuwste, maar netjes onderhouden. Douches lekker warm. Midden september was het er zeer rustig, het was overdag zonnig weer, maar 's avonds al redelijk frisjes. Winkels vind je een 12 tal km verder, maar je kon op de camping elke dag vers brood bestellen. Er bevindt zich een restaurant/hotel recht over de camping maar daar kon je in september niet terecht voor een maaltijd. Was enkel voor de gasten van het hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Fantastische plek

jcmarchal
28-7-2011

Heerlijke plek om uit te rusten. Mooi meer waar onze kinderen heerlijk in konden zwemmen. Gastvrije en erg vriendelijke camping eigenaren. Sanitair eenvoudig maar schoon. In de buurt zit een leuk stadje, Salieu. In de buurt leuke wandelpaden. Watervallen, kloosters en pittoreske dorpjes. Camping is niet duur. Wij waren per nacht zo'n 16 euro kwijt voor 2 vowassenen, 1 kind van 6 en een baby.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Aanrader!

Renske
22-7-2010

Rustige camping, in een niet toeristisch gebied. Enige wellicht minpuntje is dat er niet heel veel te doen is in de omgeving (wij hebbben ons prima vermaakt). Dijon ruim 1 uur rijden. Camping met leuk beekje en bij meer (je komt er wel onder de modder uit :)). Gastvrijheid een dikke tien. Broodjes voor het ontbijt kun je 1 dag van te voren bestellen. Sanitair schoon. Voldoende schaduwplekken. Voor kids trampolines, schommel en zandbakje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Mooiste camping ooit bezocht

Niels van Adrichem
6-8-2009

Zeer goede kleine camping met circa 50 staanplaatsen. De Britse eigenaren zijn zeer gastvrij. We zijn er 5 dagen geweest en we hadden het gevoel weken weg te zijn geweest.

Tevens is er een restaurant in het hotel/pension in het chateau. Voldoende speelattributen voor de kinderen.

De camping heeft uitzicht en directe uitloop op het meer waar gezwommen kan worden.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Lac in St Agnan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.