Vakantiehuis La grange a Baptiste

VakantiehuisWeer vandaag24°7°
Vakantiehuis La grange a Baptiste

We hebben een aantal aanbieders voor La grange a Baptiste voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis La grange a Baptiste in het Nederlands

Geweldige streek, matig huis

Sylvia
17-10-2012

Eigenaar spreekt alleen Frans. Wij hadden het geluk dat een Amerikaanse neef kon tolken voor ons. Het huis is een verbouwde paardenstal en klein. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De slaapkamers zijn erg klein, het 2-persoonsbed is een twijfelaar. Wij konden er niet in slapen en zijn verhuisd naar het 2x 1-persoonsbed. Daar kon je wel goed in slapen. Ons zoontje van 3 heeft in de twijfelaar geslapen. 's Morgens erg koud in het huisje, met regenweer al snel een opgesloten gevoel. De tuin is erg groot, maar aan een zijde bijna geheel open, gescheiden van de buren met een lage afscheiding. Je kijkt dus zo bij elkaar in de tuin. Tegen de afscheiding aan hebben de buren een groot zwembad staan. In onze week was het geen zwemweer, maar ik kan me voorstellen dat je hier echt last van hebt wanneer het wel zwemweer is, zie foto's. Het terras is prima, lekker buiten gezeten en gegeten. De omgeving is geweldig, er is veel te doen, ook voor kleine kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La grange a Baptiste in Sougy-sur-Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La grange a Baptiste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La grange a Baptiste scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.