Savigny Sur Grosne

Reviews over Savigny Sur Grosne

Je wilt er niet weg

L. sa6,
    15-10-2018

Landelijk. Gelegen aan rivier. Stilte. Ruimte. Kleine camping met Franse gasten. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2018

Voor vele herhalingen vatbaar.

F. Van Straaten,
    22-7-2018

Rustig. Landelijk. Gelegen aan rivier. Dus zwemgelegenheid.Ruimte. Kleine plattelandscamping met vnl. Franse gasten. Vriendelijk en gastvrij personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig.

E. Salverda,
    7-7-2018

Klein. Veel bomen . Grenst aan rivier. Cafe-rest. ook ontmoetingscentrum voor inwoners gehucht. Stil te en ruimte. Goed sanitair. Voornamelijk Franse gasten. Hiep hiep.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een echte franse camping

JJP,
    19-7-2015

Een fijne echte franse camping. Er waren slechts enkele buitenlanders. De camping wordt door de rivier Le Grosne in tweeen gedeeld. Elk deel heeft zijn eigen inrit. De delen worden via een loopbrug over de rivier verbonden. Prima sanitair dat regelmatig schoongemaakt wordt. Vertier is er nauwelijks. Af en toe een thema-avond of muziek. Echt een plek voor rustzoekers. Vele bezienswaardigheden in de omgeving zoals de abdij van Cluny, de grotten van Azé, het kasteel van Cormatin, enzovoorts. Wij hadden aan 1 week niet genoeg en komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Lekker rustig aan de rivier!

Jaap van Westerveld,
    19-8-2014

In juli / augustus 2014 zijn we hier met oudere kinderen 6 nachten geweest. Heerlijk rustig. Er zijn enkele mooie plekken bij aan de rivier. Op die rivier kun je heerlijk kanoen. We hadden onze eigen (opblaaskano's) mee. Verder schitterende omgeving. Wie vertier (disco etc) verwacht kan hier beter niet naar toe. Camping is gelegen aan de beide oevers van de rivier (de Grosne) en die zijn verbonden door een loopbruggetje.

Aardige stadjes zoals Cluny en Tournus. Verder kasteel Cormatin vlak bij, echt een aanrader om te bezoeken, ook mooie tuinen bij het kasteel. Ook fantastische romaanse kerkjes. We zijn hier heerlijk tot rust gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014
Savigny Sur Grosne scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews