Reviews over Savigny Poil Fol

Heerlijke plek!

Anita Severijnse,
    27-6-2014

Fijne plek met mooi uitzicht in een bebost en landelijke omgeving. Verhuurder er aardig en behulpzaam. Prijs vind ik prima. De barbeque. Kamers zijn oke!

Fantastische tuin en compleet huisje

J.Sporck,
    10-8-2012

Dit huis is van binnen niet modern, maar supercompleet ingericht. Ieder jaar wordt er weer onderhoud gedaan. Douche, bedden, achtertuin, servies, keukengerei. Zwembad en raampartij zit in de planning. Maar de voor en achtertuin is heerlijk vertoeven. De omgeving is ontzettend rustgevend en mooi. Winkels in de buurt. Rondom kun je alle kanten uit naar toeristische bezienswaardigheden. Dorpsbewoners zijn vriendelijk en spraakzaam. Huiseigenaren zijn erg behulpzaam en attent. Maar eigenlijk wil ik dit niet vertellen,want dit huis hou ik liever voor mezelf.

Prachtige landelijke omgeving

P73,
    23-7-2012

Als je van dertien in een dozijn, recht-toe-recht-aan accomodatie houdt, moet je hier niet naar toe. Kernwoorden: huiselijk, rustig en landelijk gelegen, ruimte, natuur, Frans karakter.

In Luzy is een grote Lidl en een Atac supermarkt waar je ook kunt tanken.

In de omgeving van het huis fijn gewandeld, hou je ogen open, er vliegt, loopt van alles rond. Veel roofvogels, vlinders, egels, bloemen, de witte Charolais koeien zie je overal.

De eigenaren zijn erg vriendelijk, kapotte lamp of een lege gasfles werd meteen verzorgd. Er zijn goede bedden, mss wel fijn als je je eigen kussen meeneemt, de douches zijn goed. Er is gratis WiFi, wij hadden onze eigen laptop mee, erg handig om meteen al je foto's erop te zetten. Op t.v. zijn alle bekende ned. zenders goed te ontvangen. Ook geen problemen gehad met internet.

Fijne vakantie gehad in een een leuk huisje.

Bon vacances in La Douce France. Groetjes fam. Tuinstra

Natuurlijk rustoord!

John Knappers,
    11-12-2011

Als ervaren Frankrijk reizigers hebben we al heel wat mooie plekken gevonden. Dit was echt de topper. Prachtig authentieke boerderijgevoel. Midden in de Morvan. Het huis heeft een geweldige boomgaard en aan de achterkant heb je een uitzicht over het dal, zodat je de roofvogels met verrekijker van boven kunt spotten. Kikkers, uilen, een ree op het weggetje... We zaten midden in de natuur. De Wielewaal floot s'nachts een paradijselijk deuntje. En voor onze hond hadden we zoveel speelruimte, rondom het huis. Voor mensen die houden van rust, natuur, comfort in huis en veel ruimte: een echte aanrader!

Weer heerlijk genoten

jeanne56,
    3-10-2011

We hebben weer, net zoals verleden jaar heerlijk kunnen vertoeven in dit zalige huis.

Het weer was lekker, en wat een rust. Luzy, wat 5 minuten autorijden is, heeft er een paar lekkere eettenten bij en een grote Lidl.

Brocante was erg gezellig, evenals de markt op vrijdagmorgen, kortom een aanrader.

Tot volgend jaar maar weer!

Savigny Poil Fol scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews