Camping Les Premiers Prés

38 reviews over Camping Les Premiers Prés

• 2017
    6Dewulf01-08-2017

Eenvoudig, vriendelijke mensen

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis, vriendelijk onthaald, mooie plaatsen, sanitair wat verouderd, veel groen. Mooie streek .

• 4Staat v/h sanitair

• 9rik25-07-2017

mooie camping

ben hier voor 1 nacht in july geweest, proper sanitair, mooie met gras begroeide plaatsen, kom zeker nog terug

• 9Staat v/h sanitair

• 6Lodewijk13-07-2017

Voor 1 nacht acceptabel maar toiletten een drama

De camping ligt super als doorgangscamping naar het zuiden. De plekken zijn mooi, de meesten ook ruim en keuze uit zon, half schaduw en schaduw. Ook na veel regen is de drainage prima. Dit was t tweede jaar dat we hier op doorreis waren. Vorig jaar was het eten ons super slecht bevallen. De smaak was oke maar na flink klagen na ruim 1.5 uur wachten op ons eten en dus ons geld terug vragen, kregen we ons eten wel. Daarom dit jaar maar naar Beaune gereden: dichtbij en resraurantkeuze te over. Het sanitair daar is al t nodige over geschreven. Vooral de toiletten zijn dramatisch. Te weinig, krap, donker en niet schoon! We komen hier dan ook niet meer terug. Jammer!

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• Oude reviews

4Stef29-05-2016

In 2014 nog top een jaar later rampzalig

Stonden hier in 2014 op weg naar het zuiden. Mooie verzorgde camping toen... In 2015 wij terug om hier te staan en een paar dagen te blijven. Zelfs 1 nacht was voor ons teveel. Sanitair was vuil en goor, eten van de snackbar was niet om te eten. Personeel ook anders dan het jaar ervoor. Wij zullen deze camping aan ons voorbij laten gaan. Jammer want is mooi gelegen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 3Martijn en Lieve06-05-2016

Dit nooit meer rampzalig!

Camping is rustig, er is dan ook geen drol te doen. Nooit naartoe gaan met kinderen, geen speeltuin, geen visvijvertje, geen pingpong tafel, er is helemaal niks! Ook geen sportveldje! Bij binnenkomst staan er alleen maar borden met wat je niet mag. Afschuwelijk!

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8kj07-09-2015

Een aanrader

Op deze camping overnacht tijdens onze terugreis van het zuiden met een camper +8m. Zeer aangename ervaring. Prijs kwaliteit kan niet beter. Komen hier zeker eens terug om de bourgogne te bezoeken met de fiets of motor.

De staanplaatsen zijn ruim, zeer rustige sfeer op de camping. Brood en snacks te verkrijgen. Beaune op +- 5 km. Ligt midden tussen de wijnvelden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Marion Kroon04-08-2015

Hoe een mooie camping een lachertje wordt.

Ik vind het een mooie camping ik wist het nog van lange tijd geleden toen in juni! Ook de omgeving is prachtig met natuurlijk het Hospices de Beaune. Dat het nu geworden is tot een gigantische ,met name, Nederlandse vertoning van mensen die laat komen en vroeg vertrekken vind ik jammer. En dan zeg ik het nog netjes! Ik wilde meerdere nachten blijven en werd op een plek gezet die eigenlijk niet acceptabel was, terwijl ik niet mocht staan op mooiere plekken, want die waren gereserveerd voor mensen die 1 nacht bleven. Maak een doortrekveld in juli en augustus voor mensen die 1 nacht blijven en parkeer ze allemaal naast elkaar in, want ze hebben toch geen oog voor de omgeving en bewaar de mooie plekken voor mensen die wat langer willen blijven. Dan hebben zij ook geen last van komen en gaan van caravans en mega campers. Jullie doen jezelf, de camping en de omgeving tekort en dat vind ik jammer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 6Christine27-07-2015

Doortrekcamping

Mooie camping met grote plekken. Vriendelijke ontvangst. Fijn dat er in de ochtend brood op de camping is. Jammer dat het sanitair niet berekend is op de grote hoeveelheid gebruikers .( 4 toiletten en 2urinoirs). De extra wc 's op het terrein waren niet open! gezien de grote hoeveelheid gebruikers is 1xper dag schoonmaken(als dat al gebeurde) ook erg minimaal. Het zou ook prettig zijn geweest als er verspreid over het terrein wat kraantjes waren, wij misten deze. Kortom:een mooi terrein , handige ligging, maar te minimaal sanitair.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8quirudi31-07-2014

praktisch en eenvoudig

Hebben hier een nacht gestaan op weg naar het zuiden. Ontvangstin het engels en meteen alles inclusief brood voor volgende dag afgerekend, goede prijs! Plekken groot genoeg en op gras. Hebben wat gegeten bij de snackbar, was goed te doen en niet te duur. Speeltuin stelt weinig voor, maar fijn dat het er is. De douches en wastafels zijn eenvoudig, maar schoon, alleen de toiletten vind ik niet meer kunnen, twee wc's met houten deurtjes, zonder licht en wcpapier en heel vies, ook het extra wc-blok verderop was heel vies en stonk verschrikkelijk. Camping is echt voor doortrek, dus vrij veel rumoer in de avond en vroege morgen, maar dat is niet ze erg als je zelf ook door moet natuurlijk. Kortom, simpele maar doeltreffende camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Rogier en Nanny Verlegh15-06-2014

Ga nogmaals !!!

Heel aardig personeel die ook Engels praat en een Belg die Nederlands praat we hebben op plek 87 en 89 gestaan op heen en terug weg en ga zeker nogmaals als we naar zuid Frankrijk gaan nu 2 sterren maar vind zelf 3 sterren bij evt klein zwembad meer sterren waard !!!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

4 tips over Camping Les Premiers Prés

• Fam Kuin, 30-09-2013

Bezoek ook Beaune. In de avond even langs gaan om je tank weer vol te gooien. Wijn inslaan. Mooie stad.

• Belgium, 30-07-2013

Het dorpje/stadje waar het naast ligt is best het bezoeken waard!

• Willem H.(Hennie), 19-06-2013

Een bezoek aan Beaune met een bezoek aan de "Hospice" is aan te raden.

0 vragen over Camping Les Premiers Prés

• Aantal campingplaatsen50 tot 200