Camping Les Premiers Prés

Meer camping info

40 reviews over Camping Les Premiers Prés

• 5Jeroen28-07-2020

Niet plezierig. Wespen!

Gebruikt als doorreiscamping en om Beaune te bezoeken. 2 nachten.

Camping ziet er op het eerste blik netjes uit. Totdat je beter kijkt. Matig schoon sanitair zit onder de kalk. Douche is een soort nevel. Toiletten hebben teveel inkijk.

Erbarmelijke snackbar. Serveerster en kok dragen geen mondkapje. Lokalen blokkeren de balie, rokend en zonder mondkapje (ondanks bord) Kwaliteit pizza echt slecht. Hamburger en frites ok. Een simpele sinas of orangina is niet te krijgen. Belaagd door wespen.

Schoon water tappunt is ook leeg- en afspoelplek voor chemisch toilet. Fijn poepbacterien in je schoon water. Wordt vast niet gereinigd.

Weg langs camping wordt vanaf 's ochtends vroeg 6:00 luidruchtig gebruikt. Brood is pas vanaf 9:00 verkrijgbaar. 's avonds buiten zitten vergeven door ongedierte. Wij zoeken volgende keer liever een andere camping voor onderweg.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 5Bibiane Verlynde23-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar.

De camping is gesloten tussen 12u en 16u, is niet vermeld op de website. De sanitiare blok, die trouwens zeer verouderd is, wordt gepoetst om 11u, zeer onaangenaam douchen in niet zo nette douches. Na het poetsen wordt de ruimte gesloten tot 16u. Maar 3 toiletten aanwezig, bij het poetsen dus de plas ophouden. In het weekend een ontmoetingsplaats voor de lokale bevolking. Zorgt voor heel veel geluidsoverlast. Ligt aan baan met veel verkeer. In de receptie mondmasker nodig voor de kampeerders, niet voor de lokale bevolking, lopen er binnen en buiten zonder. Enkel ontsmettingsgel aan de receptie. Kampeerders mogen niet naast elkaar staan, we moeten telkens één plaats open laten voor de veiligheid. regels gelden niet aan de bar en de ontspanningruimte.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 6Dewulf01-08-2017

Eenvoudig, vriendelijke mensen

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis, vriendelijk onthaald, mooie plaatsen, sanitair wat verouderd, veel groen. Mooie streek .

Gereisd met partner in juli 2017

• 9rik25-07-2017

mooie camping

ben hier voor 1 nacht in july geweest, proper sanitair, mooie met gras begroeide plaatsen, kom zeker nog terug

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Lodewijk13-07-2017

Voor 1 nacht acceptabel maar toiletten een drama

De camping ligt super als doorgangscamping naar het zuiden. De plekken zijn mooi, de meesten ook ruim en keuze uit zon, half schaduw en schaduw. Ook na veel regen is de drainage prima. Dit was t tweede jaar dat we hier op doorreis waren. Vorig jaar was het eten ons super slecht bevallen. De smaak was oke maar na flink klagen na ruim 1.5 uur wachten op ons eten en dus ons geld terug vragen, kregen we ons eten wel. Daarom dit jaar maar naar Beaune gereden: dichtbij en resraurantkeuze te over. Het sanitair daar is al t nodige over geschreven. Vooral de toiletten zijn dramatisch. Te weinig, krap, donker en niet schoon! We komen hier dan ook niet meer terug. Jammer!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4Stef29-05-2016

In 2014 nog top een jaar later rampzalig

Stonden hier in 2014 op weg naar het zuiden. Mooie verzorgde camping toen... In 2015 wij terug om hier te staan en een paar dagen te blijven. Zelfs 1 nacht was voor ons teveel. Sanitair was vuil en goor, eten van de snackbar was niet om te eten. Personeel ook anders dan het jaar ervoor. Wij zullen deze camping aan ons voorbij laten gaan. Jammer want is mooi gelegen.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 3Martijn en Lieve06-05-2016

Dit nooit meer rampzalig!

Camping is rustig, er is dan ook geen drol te doen. Nooit naartoe gaan met kinderen, geen speeltuin, geen visvijvertje, geen pingpong tafel, er is helemaal niks! Ook geen sportveldje! Bij binnenkomst staan er alleen maar borden met wat je niet mag. Afschuwelijk!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8kj07-09-2015

Een aanrader

Op deze camping overnacht tijdens onze terugreis van het zuiden met een camper +8m. Zeer aangename ervaring. Prijs kwaliteit kan niet beter. Komen hier zeker eens terug om de bourgogne te bezoeken met de fiets of motor.

De staanplaatsen zijn ruim, zeer rustige sfeer op de camping. Brood en snacks te verkrijgen. Beaune op +- 5 km. Ligt midden tussen de wijnvelden.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Marion Kroon04-08-2015

Hoe een mooie camping een lachertje wordt.

Ik vind het een mooie camping ik wist het nog van lange tijd geleden toen in juni! Ook de omgeving is prachtig met natuurlijk het Hospices de Beaune. Dat het nu geworden is tot een gigantische ,met name, Nederlandse vertoning van mensen die laat komen en vroeg vertrekken vind ik jammer. En dan zeg ik het nog netjes! Ik wilde meerdere nachten blijven en werd op een plek gezet die eigenlijk niet acceptabel was, terwijl ik niet mocht staan op mooiere plekken, want die waren gereserveerd voor mensen die 1 nacht bleven. Maak een doortrekveld in juli en augustus voor mensen die 1 nacht blijven en parkeer ze allemaal naast elkaar in, want ze hebben toch geen oog voor de omgeving en bewaar de mooie plekken voor mensen die wat langer willen blijven. Dan hebben zij ook geen last van komen en gaan van caravans en mega campers. Jullie doen jezelf, de camping en de omgeving tekort en dat vind ik jammer.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Christine27-07-2015

Doortrekcamping

Mooie camping met grote plekken. Vriendelijke ontvangst. Fijn dat er in de ochtend brood op de camping is. Jammer dat het sanitair niet berekend is op de grote hoeveelheid gebruikers .( 4 toiletten en 2urinoirs). De extra wc 's op het terrein waren niet open! gezien de grote hoeveelheid gebruikers is 1xper dag schoonmaken(als dat al gebeurde) ook erg minimaal. Het zou ook prettig zijn geweest als er verspreid over het terrein wat kraantjes waren, wij misten deze. Kortom:een mooi terrein , handige ligging, maar te minimaal sanitair.

• 8Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair