Géén boekingskosten

Meer camping info

42 Reviews over Les Premiers Prés

• 8Rob27-06-2022

Prima overnachtingscamping

Fantastische camping vlak bij Beaune, enthousiaste eigenaar, prima plekken, goed en schoon sanitair en broodservice. Zeker ook een camping voor meerdere dagen, ivm mooie fiets-en wandelroutes. Komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Marcel van den Kieboom05-09-2021

Leuk voor twee nachten

Mooi camping terrein ruime plaatsen Verouderd maar schoon en goed werkend sanitair Mooie omgeving Niet duur

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Jeroen28-07-2020

Niet plezierig. Wespen!

Gebruikt als doorreiscamping en om Beaune te bezoeken. 2 nachten.

Camping ziet er op het eerste blik netjes uit. Totdat je beter kijkt. Matig schoon sanitair zit onder de kalk. Douche is een soort nevel. Toiletten hebben teveel inkijk.

Erbarmelijke snackbar. Serveerster en kok dragen geen mondkapje. Lokalen blokkeren de balie, rokend en zonder mondkapje (ondanks bord) Kwaliteit pizza echt slecht. Hamburger en frites ok. Een simpele sinas of orangina is niet te krijgen. Belaagd door wespen.

Schoon water tappunt is ook leeg- en afspoelplek voor chemisch toilet. Fijn poepbacterien in je schoon water. Wordt vast niet gereinigd.

Weg langs camping wordt vanaf 's ochtends vroeg 6:00 luidruchtig gebruikt. Brood is pas vanaf 9:00 verkrijgbaar. 's avonds buiten zitten vergeven door ongedierte. Wij zoeken volgende keer liever een andere camping voor onderweg.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 5Bibiane Verlynde23-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar.

De camping is gesloten tussen 12u en 16u, is niet vermeld op de website. De sanitiare blok, die trouwens zeer verouderd is, wordt gepoetst om 11u, zeer onaangenaam douchen in niet zo nette douches. Na het poetsen wordt de ruimte gesloten tot 16u. Maar 3 toiletten aanwezig, bij het poetsen dus de plas ophouden. In het weekend een ontmoetingsplaats voor de lokale bevolking. Zorgt voor heel veel geluidsoverlast. Ligt aan baan met veel verkeer. In de receptie mondmasker nodig voor de kampeerders, niet voor de lokale bevolking, lopen er binnen en buiten zonder. Enkel ontsmettingsgel aan de receptie. Kampeerders mogen niet naast elkaar staan, we moeten telkens één plaats open laten voor de veiligheid. regels gelden niet aan de bar en de ontspanningruimte.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 6Dewulf01-08-2017

Eenvoudig, vriendelijke mensen

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis, vriendelijk onthaald, mooie plaatsen, sanitair wat verouderd, veel groen. Mooie streek .

• 4Staat v/h sanitair
  • 9rik25-07-2017

mooie camping

ben hier voor 1 nacht in july geweest, proper sanitair, mooie met gras begroeide plaatsen, kom zeker nog terug

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Lodewijk13-07-2017

Voor 1 nacht acceptabel maar toiletten een drama

De camping ligt super als doorgangscamping naar het zuiden. De plekken zijn mooi, de meesten ook ruim en keuze uit zon, half schaduw en schaduw. Ook na veel regen is de drainage prima. Dit was t tweede jaar dat we hier op doorreis waren. Vorig jaar was het eten ons super slecht bevallen. De smaak was oke maar na flink klagen na ruim 1.5 uur wachten op ons eten en dus ons geld terug vragen, kregen we ons eten wel. Daarom dit jaar maar naar Beaune gereden: dichtbij en resraurantkeuze te over. Het sanitair daar is al t nodige over geschreven. Vooral de toiletten zijn dramatisch. Te weinig, krap, donker en niet schoon! We komen hier dan ook niet meer terug. Jammer!

• 3Staat v/h sanitair
  • 4Stef29-05-2016

In 2014 nog top een jaar later rampzalig

Stonden hier in 2014 op weg naar het zuiden. Mooie verzorgde camping toen... In 2015 wij terug om hier te staan en een paar dagen te blijven. Zelfs 1 nacht was voor ons teveel. Sanitair was vuil en goor, eten van de snackbar was niet om te eten. Personeel ook anders dan het jaar ervoor. Wij zullen deze camping aan ons voorbij laten gaan. Jammer want is mooi gelegen.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Martijn en Lieve06-05-2016

Dit nooit meer rampzalig!

Camping is rustig, er is dan ook geen drol te doen. Nooit naartoe gaan met kinderen, geen speeltuin, geen visvijvertje, geen pingpong tafel, er is helemaal niks! Ook geen sportveldje! Bij binnenkomst staan er alleen maar borden met wat je niet mag. Afschuwelijk!

• 3Staat v/h sanitair
  • 8kj07-09-2015

Een aanrader

Op deze camping overnacht tijdens onze terugreis van het zuiden met een camper +8m. Zeer aangename ervaring. Prijs kwaliteit kan niet beter. Komen hier zeker eens terug om de bourgogne te bezoeken met de fiets of motor.

De staanplaatsen zijn ruim, zeer rustige sfeer op de camping. Brood en snacks te verkrijgen. Beaune op +- 5 km. Ligt midden tussen de wijnvelden.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair