Camping Les Premiers Prés

36 reviews over Camping Les Premiers Prés in het Nederlands

Eenvoudig, vriendelijke mensen

Dewulf,
1-8-2017

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis, vriendelijk onthaald, mooie plaatsen, sanitair wat verouderd, veel groen. Mooie streek .

Gereisd met partner in juli 2017

mooie camping

rik,
25-7-2017

ben hier voor 1 nacht in july geweest, proper sanitair, mooie met gras begroeide plaatsen, kom zeker nog terug

Gereisd met partner in juli 2017

De camping ligt super als doorgangscamping naar het zuiden. De plekken zijn mooi, de meesten ook ruim en keuze uit zon, half schaduw en schaduw.

Ook na veel regen is de drainage prima.

Dit was t tweede jaar dat we hier op doorreis waren. Vorig jaar was het eten ons super slecht bevallen. De smaak was oke maar na flink klagen na ruim 1.5 uur wachten op ons eten en dus ons geld terug vragen, kregen we ons eten wel.

Daarom dit jaar maar naar Beaune gereden: dichtbij en resraurantkeuze te over.

Het sanitair daar is al t nodige over geschreven. Vooral de toiletten zijn dramatisch. Te weinig, krap, donker en niet schoon!

We komen hier dan ook niet meer terug. Jammer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Stonden hier in 2014 op weg naar het zuiden. Mooie verzorgde camping toen... In 2015 wij terug om hier te staan en een paar dagen te blijven. Zelfs 1 nacht was voor ons teveel. Sanitair was vuil en goor, eten van de snackbar was niet om te eten. Personeel ook anders dan het jaar ervoor. Wij zullen deze camping aan ons voorbij laten gaan. Jammer want is mooi gelegen.

Gereisd met partner in september 2015

Dit nooit meer rampzalig!

Martijn en Lieve
6-5-2016

Camping is rustig, er is dan ook geen drol te doen. Nooit naartoe gaan met kinderen, geen speeltuin, geen visvijvertje, geen pingpong tafel, er is helemaal niks! Ook geen sportveldje! Bij binnenkomst staan er alleen maar borden met wat je niet mag. Afschuwelijk!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Een aanrader

kj
7-9-2015

Op deze camping overnacht tijdens onze terugreis van het zuiden met een camper +8m. Zeer aangename ervaring. Prijs kwaliteit kan niet beter. Komen hier zeker eens terug om de bourgogne te bezoeken met de fiets of motor.

De staanplaatsen zijn ruim, zeer rustige sfeer op de camping. Brood en snacks te verkrijgen. Beaune op +- 5 km. Ligt midden tussen de wijnvelden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Hoe een mooie camping een lachertje wordt.

Marion Kroon
4-8-2015

Ik vind het een mooie camping ik wist het nog van lange tijd geleden toen in juni!

Ook de omgeving is prachtig met natuurlijk het Hospices de Beaune.

Dat het nu geworden is tot een gigantische ,met name, Nederlandse vertoning van mensen die laat komen en vroeg vertrekken vind ik jammer. En dan zeg ik het nog netjes!

Ik wilde meerdere nachten blijven en werd op een plek gezet die eigenlijk niet acceptabel was, terwijl ik niet mocht staan op mooiere plekken, want die waren gereserveerd voor mensen die 1 nacht bleven.

Maak een doortrekveld in juli en augustus voor mensen die 1 nacht blijven en parkeer ze allemaal naast elkaar in, want ze hebben toch geen oog voor de omgeving en bewaar de mooie plekken voor mensen die wat langer willen blijven. Dan hebben zij ook geen last van komen en gaan van caravans en mega campers. Jullie doen jezelf, de camping en de omgeving tekort en dat vind ik jammer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Doortrekcamping

Christine
27-7-2015

Mooie camping met grote plekken. Vriendelijke ontvangst. Fijn dat er in de ochtend brood op de camping is.

Jammer dat het sanitair niet berekend is op de grote hoeveelheid gebruikers .( 4 toiletten en 2urinoirs). De extra wc 's op het terrein waren niet open! gezien de grote hoeveelheid gebruikers is 1xper dag schoonmaken(als dat al gebeurde) ook erg minimaal. Het zou ook prettig zijn geweest als er verspreid over het terrein wat kraantjes waren, wij misten deze.

Kortom:een mooi terrein , handige ligging, maar te minimaal sanitair.

Gereisd met partner in juli 2015

praktisch en eenvoudig

quirudi
31-7-2014

Hebben hier een nacht gestaan op weg naar het zuiden. Ontvangstin het engels en meteen alles inclusief brood voor volgende dag afgerekend, goede prijs! Plekken groot genoeg en op gras. Hebben wat gegeten bij de snackbar, was goed te doen en niet te duur. Speeltuin stelt weinig voor, maar fijn dat het er is. De douches en wastafels zijn eenvoudig, maar schoon, alleen de toiletten vind ik niet meer kunnen, twee wc's met houten deurtjes, zonder licht en wcpapier en heel vies, ook het extra wc-blok verderop was heel vies en stonk verschrikkelijk. Camping is echt voor doortrek, dus vrij veel rumoer in de avond en vroege morgen, maar dat is niet ze erg als je zelf ook door moet natuurlijk. Kortom, simpele maar doeltreffende camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Ga nogmaals !!!

Rogier en Nanny Verlegh
15-6-2014

Heel aardig personeel die ook Engels praat en een Belg die Nederlands praat we hebben op plek 87 en 89 gestaan op heen en terug weg en ga zeker nogmaals als we naar zuid Frankrijk gaan nu 2 sterren maar vind zelf 3 sterren bij evt klein zwembad meer sterren waard !!!!!

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Premiers Prés in Savigny-lès-Beaune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Premiers Prés zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.