Savigny-lès-Beaune

We hebben een aantal aanbieders voor Savigny-lès-Beaune voor je op een rij gezet:

Reviews over Savigny-lès-Beaune

Sfeer!

Belgium,
    30-7-2013

Typisch Frans stadje/dorpje, het is eigenlijk heel klein maar geeft meteen een heel aangename sfeer. Er is een bakker en een handvol winkeltjes. Er zou ook een supermarkt zijn maar die ben ik niet tegengekomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuk plaatsje met veel bekende wijnboeren

Theo,
    21-9-2009

Wij komen al sinds de jaren 70 in Savigny als tussenstop naar het zuiden. De camping (vroeger municipal)ligt voorbij het dorp en is maar net bereikbaar vanwege de smalle straatjes.

In het dorp 2 bakkers een kleine supermarkt en enkele café's.

Bekend is het kasteel met een verzameling vliegtuigen, motormuseum en wijnboer

Gereisd met oudere kinderen in september 2009
Savigny-lès-Beaune scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews